کد خبر 1143072
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
تأکید سیدعلی فضل الله بر حفظ تمامیت ارضی لبنان

امام جمعه بیروت در خصوص مسئله مرزبندی کشور لبنان تأکید کرد: ما خواهان وحدت مواضع لبنانی‌ها در هر شرایطی و کوتاه نیامدن از حتی یک وجب از خاک کشور لبنان هستیم.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، سید علی فضل‌الله، امروز جمعه 23 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه مسجد «امامین حسنین» منطقه حاره حریک بیروت، دولت این کشور را انجام وظایف خود در قبال شهروندان فراخواند و از مؤسسات و جمعیت‌های دست‌اندرکار در امور اجتماعی خواست تا در یاری رساندن به طبقات فقیر و محروم جامعه کمک‌های لازم را انجام دهند.

 وی با اشاره به اینکه برخی افراد از خارج از کشور سعی دارند سیاستمداران لبنانی را به سرعت بخشیدن به تشکیل دولت جدید ترغیب کنند، افزود: ما به این افراد می‌گوییم که بازی با سرنوشت و آینده این کشور و آینده فرزندان آن کافی است و زمان آن رسیده است که پیش از اینکه نظرات نسبت به شما تغییر کند، به اعمال خود نظری بیفکنید.
 
فضل الله در خصوص مرزبندی کشور لبنان نیز اظهار کرد: ما در موضعی که گروه مذاکره‌کننده لبنان درباره اثبات حقوق لبنان و کوتاه نیامدن از آن اظهار کرده‌اند، ثابت قدم می‌مانیم و خواستار پایبندی به این موضع و وحدت مواضع لبنانی‌ها در هر شرایطی و کوتاه نیامدن از حتی یک وجب از خاک کشور لبنان هستیم.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس