اسرائیل بایدن ترامپ

معاون دبیر کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین گفت که حساب باز کردن بر روی دولت بعدی آمریکا، اشتباه است و نباید با واشنگتن وارد مذاکره شد.

به گزارش مشرق، «ابو احمد فؤاد» معاون دبیر کل «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» تأکید کرد که هیچ یک از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا، به سود ملت فلسطین کار نمی‌کند.

فؤاد به شبکه المیادین گفت که «حمایت از رژیم صهیونیستی، از جمله اصول ثابت سیاست آمریکا و امپریالیسم جهانی است؛ صرف نظر از اینکه دموکرات‌ها برنده [انتخابات] شوند، یا جمهوری‌خواهان».

وی ادامه داد: «آنچه برای ما اهمیت دارد، این است که مذاکراتی با دولت بایدن صورت نگیرد؛ زیرا این مسئله، هیچ سودی و نتیجه مفیدی ندارد».

این مقام فلسطینی خاطر نشان کرد، دونالد ترامپ برای جنایات بیشتر، فرصت داشت، مانند موافقت با اشغال کرانه باختری یا حمله به محور مقاومت، ولی پیش از اینکه رئیس جمهور جدید سر کار بیاید، قصد دارد هدایای خود به رژیم صهیونیستی و مزدورانش در منطقه را تکمیل کند.

فؤاد با بیان اینکه هر کس بر روی دولت بایدن حساب باز کند، اشتباه بزرگی مرتکب می‌شود، گفت: «در خصوص مناقشات عربی-صهیونیستی و فلسطینی-صهیونیستی هیچ تفاوتی بین جمهوری‌خواه و دموکرات وجود ندارد».

بیشتر بخوانید:

تفاوت سیاست‌های بایدن و ترامپ در خاورمیانه

دولت جدید آمریکا باید توطئه‌های ضد فلسطینی را لغو کند

چرا خدمات ترامپ به اسرائیل یهودیان آمریکا را راضی نکرد؟ / آیا بایدن صهیونیست‌تر از ترامپ است؟

وی ادامه داد: «آنچه دموکرات‌ها به رژیم صهیونیستی دادند، در برخی زمینه‌ها بسیار بیشتر از چیزی است که ترامپ به آنان داد... [باراک] اوباما خدمات زیادی به این رژیم کرد و  حقوق ملت فلسطین را نادیده گرفت، ولی این کارها را بدون هیاهو انجام می‌داد».

این مسئول جبهه مردمی باز هم تأکید کرد که «نباید مذاکره کنیم تا در موازنه قوایی که در حال حاضر به هم خورده، به سود دشمن [صهیونیست] و دولتهای آمریکا تغییر ایجاد شود... بایدن پیشتر بارها اعلام کرده که یک صهیونیست است و اقداماتی علیه منافع ملت ما انجام داده است».

فؤاد خاطر نشان کرد، بایدن هیچ تغییری در موضوع فلسطین ایجاد نخواهد کرد و مانند ترامپ رفتار خواهد کرد و احتمالا مسیر عادی‌سازی با صهیونیست‌ها را تکمیل و به عربستان سعودی اعمال فشار می‌کند تا عادی‌سازی را تکمیل کند.

وی در پایان تأکید کرد، باید اوضاع را به گونه‌ای ترتیب داد که با بایدن و دولت وی مقابله کرد و «اگر متحد نباشیم، فشار بر ما ادامه پیدا خواهد کرد نه بر دشمن».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    3 2
    مذاکره یکی از روشهای مقابله است . کاری نکنید مثل ایران مفلوک شوید
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      0 0
      مفلوک تویی که ایران رو مفلوک میدونی احمق!مفلوک اون احمقهای خائنی هستندکه مذاکره روتحمیل وتنهاراه نجات عنوان وبعدازشکست بازهم سازمذاکره کوک میکنند! همتون باهم خفه بمیرید،مقاومت وقوی شدن راه درست است!
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 1
    آمریکا رو به زوال ومقاومت اسلامی رو به رشد است تنها راه مقاومت ومبارزه با ظلم است5

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس