کد خبر 1142868
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
پلوسی: «سیرک» را متوقف کنید

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از «تعلل» در به رسمیت شناختن پیروزی جو بایدن در انتخابات، خطاب به جمهوری‌خواهان گفت که «سیرک را متوقف کنید».

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از «تعلل» جمهوری‌خواهان در اعتراف به شکست و به رسمیت شناختن پیروی بایدن و عدم موافقت آنها با بسته حمایتی جدید برای مبارزه با کرونا به شدت انتقاد کرد.

پلوسی روز پنجشنبه در یک نشست خبری در ساختمان مجلس سنا خطاب به جمهوری‌خواهان گفت: «سیرک را متوقف کنید و انجام کارهای مهم برای مردم آمریکا را شروع کنید».

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: جای خیلی تاسف دارد که جمهوری‌خواهان تصمیم گرفتند به اراده مردم آمریکا احترام نگذارند».

در حالی که رسانه‌های جریان اصلی آمریکا جو بایدن نامزد حزب دموکرات را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرده‌اند، دونالد ترامپ با تأکید بر اینکه در برخی ایالت‌های موارد متعددی از تقلب و تخلف در روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا اتفاق افتاده است، تاکنون از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع ورزیده و با انتشار پیام‌های متعدد در توئیتر و فیس‌بوک، خود را برنده انتخابات خوانده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    3 4
    خود تو عنتری همین سیرک هستی، ساکت باش
  • CA ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    2 1
    بطور خودکار ایالتهایی که زیر یک درصد اختلاف باشد بازشماری آرا میشود بخاطر همین چند ایالت چرخشی مورد مناقشه به هر حال بایستی دوباره شمارش بشوند با شکایت ترامپ دادگاه میتونه شمارش رو دستی اعلام کنه و ضمن تطبیق آرا نظارت ملموس نمایندگان احزاب را نیز تامین کند برای همین به نظر من سیرک نامیدن این پروسه به نظر من درست نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس