تحریم نمایه آمریکا ایران آمریکا

کارشناس سیاست خارجی گفت: سیاست خارجی ترامپ و بایدن در مقابل ایران تابع لابی صهیونیست و آمریکا است.

به گزارش مشرق، حسین کنعانی مقدم، در خصوص حل مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی گفت: یکی از اصول که ما در انقلاب اسلامی مطرح کردیم بسته استقلال آزادی جمهوری اسلامی است. استقلالی که مبانی آن استقلال در بحث سیاست خارجی و داخلی است.

بیشتر بخوانید:

تفاوت سیاست‌های بایدن و ترامپ در خاورمیانه

کارشناس مسائل سیاست خارجی افزود: اینکه ما در داخل تحت سلطه هیچ قدرت قرار نگیریم و مستقلاً ملت خودمان برای آن تصمیم بگیرند و مشکلات داخلی کشور را با تکیه بر توان ملی، وحدت و انسجام حل کنیم.

وی با بیان اینکه اگر نگاه ما به این باشد که دیگران مشکلات ما را حل کنند، اظهار داشت: این یک اشتباه بزرگ راهبردی و استراتژیک است. در بحث سیاست خارجی هم ما کاملاً سیاست‌های مستقلی داریم و فارغ از اینکه دموکرات‌ها یا جمهوری‌خواهان در آمریکا سر کار باشند، برای کشورمان تصمیم میگیریم.

بیشتر بخوانید:

چگونه ترامپ می‌تواند بدون برنده شدن در قدرت بماند؟

کنعانی مقدم تصریح کرد: این طور نیست که جناح‌های سیاسی در داخل کشور با ایجاد یک دوقطبی بخواهند تحت تاثیر دوقطبی انتخابات آمریکا قرار بگیرند و این اشتباه محض است که برخی فکر کنند اگر ترامپ بیاید به نفع آن‌هاست یا بعضی فکر کنند اگر بایدن بیاید به نفع آن‌هاست.

بیشتر بخوانید:

بایدن، ترامپ و دولت مقتدر در ایران

کارشناس سیاست خارجی ابراز داشت: هر دوی این‌ها در سیاست‌های خارجی‌شان بر علیه جمهوری اسلامی تابع لابی صهیونیست و آمریکا هستند. آن‌ها چیزی جز براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را نمی‌خواهند. به این خاطر ممکن است روش‌ها و تاکتیک‌ها آن‌ها تغییر کند، اما هدف همه آن‌ها یکی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما نباید فکر کنیم با تغییرات در آمریکا ما هم باید سیاست مان را تغییر بدهیم. البته ممکن است کسانی که سر کار می‌آیند با تاکتیک‌هایی که دارند در مرحله فشارها را کمتر کنند و یا روش‌های خود را تغییر دهند؛ اما این نباید ما را غافل از اینکه کند که ما باید در بحث سیاست خارجی و داخلی استقلال خود را حفظ کنیم. همانطور که مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکید کردند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    5 0
    سیاست خارجی امریکا در مقابل ایران تابعی از درجه ذلت و خیانت اصلاح طلبها و لیبرالهای نفوذی است.
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    3 0
    خدا اسرائیل رو نابود کنه دهش سرویس خیلی اذیت کرده ملت های ازاد رو
  • میرک IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    2 0
    خدایا شراین افسادطلبان را ازسراین ملت ومملکت دورکن امین یا رب العالمین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس