منطقه آزاد اروند

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: قرارداد کلی تحول زیرساختی منطقه آزاد اروند ۲۰ هزار میلیارد ریال است که فاز نخست طرح به ارزش مالی ۱۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریال اجرایی می شود.

به گزارش مشرق سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در آئین رسمی کلنگ زنی و آغاز به کار پروژه های عمرانی مشترک با منطقه آزاد اروند که با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد اروند در منطقه ذوالفقاری آبادان برگزار شد، با بیان اینکه برای خدمت به مردم هیچ ابایی نداریم و افتخار می کنیم در خدمت مردم این منطقه هستیم گفت: قرارداد کلی تحول زیرساختی منطقه آزاد اروند ۲۰ هزار میلیارد ریال است که فاز نخست طرح به ارزش مالی ۱۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریال اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید:

امضای توافقنامه ۲۰ هزار میلیارد تومانی گروه مالی گردشگری و قرارگاه خاتم الانبیا

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد: دوست داریم در کنار مردم این منطقه بوده و مشکلات را به همراه یکدیگر حل کنیم و بر اساس ابتکاری که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به خرج دادند، ۷۰ درصد بخشی از این پروژه را به صورت تهاتری انجام می دهیم و فاز به فاز جلو رویم.

بیشتر بخوانید:

بررسی وضعیت مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

سردار محمد یاد آور شد: امیدواریم بتوانیم گره هایی از امورات مردم این شهر را باز کنیم و با انسجامی که بین قرارگاه و منطقه آزاد اروند ایجاد شده تلاش می کنیم تا سرعت این فعالیت ها را افزایش دهیم و طی زمان محدودی مجدد برای بهره برداری از این پروژه به خدمت مردم این منطقه برسیم، پیش از آغاز این آئین ما کار را چند ماهی است آغاز کرده ایم و مرحله به مرحله پروژه ها به مردم عزیز تحویل خواهد شد.

وی افزود: آبادان شهری است که برای همه ما به عنوان شهر خاطره ها شهرت دارد و خون پاسداران، مردم عزیز و عشایر غیور این منطقه در هم آمیخته شده لذا این سرزمین برای ما سرزمینی مقدس است و در آن بوی ابا عبدالله الحسین (ع) و مظلومیت را استشمام می کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه امیرالمومنین (ع) و همه ائمه اطهار (س) مظلوم هستند افزود: شیعیان نیز همواره با مظلومیت راه پر نور امامان را طی و دنبال کرده اند و امروز هم شاهد رقم خوردن صحنه ای دیگر پس از آن همه ایثارگری و مقاومت در این شهر مقدس هستیم.

وی تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که در دوران دفاع مقدس در کنار مردم بودند باید در دوران سازندگی و خدمت نیز در کنار مردم باشند.

سردار محمد با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم این افتخار را دارد که امروز به عنوان یک تکیه گاه در همه شهرها و استان های کشور نقش آفرینی کند ادامه داد: افتخار می کنیم که سازندگی میهن عزیزمان را بدون وابستگی به خارجی ها در برنامه و دستور کار خود قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این قرارگاه توانسته عزت آفرینی و اقتداری را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد و این فقط با تکیه بر جوانان و نیروهای مستعد بومی در هر منطقه و دیار رقم خورده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء به پروژه های انجام شده اشاره کرد و گفت: از پروژه های بزرگ مانند ستاره خلیج فارس و فازهای پارس جنوبی تا کوچکترین پروژه ها روستایی و محرومیت زدایی از جمله پل های روستایی، خانه های بهداشت و پروژه هایی همچون غیزانیه و امثالهم در مسیر خدمت رسانی به مردم افتخار می کنیم.

وی ارزش کارهایی که مستقیم با مردم در ارتباط هستند را بیش از پروژه های دیگر دانست و ابراز کرد: پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس یک عزت ملی است که این پروژه دشمن را در بحث تحریم بنزین ناکام کرد و چرخه اقتصاد کشور را به استقلال رساند اما شاید انجام پروژه های کوچک در مناطقی که مستقیما با زندگی روزمره مردم در ارتباط است اثرگذاری بیشتری در ذهن و روان مردم داشته باشد.

سردار محمد با بیان اینکه همه خدمتگزار هستند و تلاش می کنند تا حلاوت و شیرینی این فعالیت ها را در کام مردم عزیز بنشانند خاطر نشان کرد: وقتی به جای جای کشور سفر می کنیم محرومیت های بسیاری را مشاهده می کنیم؛ منابع محدود و نیازها زیاد است.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی آبادان بیان کرد: برای خدمت به مردم هیچ ابایی نداریم و افتخار می کنیم در خدمت مردم این منطقه هستیم ولو اندک باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس