شکنجه وحشتناک هزاران یمنی در زندان‌های سری عربستان و امارات

بر اساس گزارش منابع هزاران شهروند یمنی مخالف سیاست‌های امارات و عربستان در زندان‌های سری این کشورها در یمن تحت وحشتناک‌ترین شکنجه‌ها قرار می‌گیرند.

به گزارش مشرق به نقل از الخلیج الجدید، بیش از 1000 شهروند یمنی در زندان‌های سری سعودی و اماراتی در یمن ، به ویژه در منطقه «حضرموت» ، از شکنجه‌های وحشتناک رنج می برند.

وب سایت « عربی پست» با استناد به منابع و شهادت قربانیانی که از سوی مسئولان زندان‌های امارات و عربستان تحت شکنجه قرار گرفتند، گزارش داد که اکثریت قریب به اتفاق زندانیان یمنی که مخالف سیاست‌های عربستان و امارات هستند در داخل زندان‌های مذکور، به اتهامات مربوط به تروریسم بازداشت شده اند.

بیشتر بخوانید:

۴ اخطار انصارالله به سعودی‌ها در آستانه اجلاس گروه ۲۰

پادشاه عربستان خواستار مقابله جامعه جهانی با ایران شد

کشته و زخمی شدن ۱۵۰۰ غیرنظامی یمنی در ۹ ماه

بر اساس این گزارش ، زندان مخفی در شهر« سیئون» در استان حضرموت یکی از مهمترین زندان‌هایی است که عربستان سعودی برای مجازات و از بین بردن هر کسی که مخالف سیاستهای این کشور باشد، استفاده می‌کند.

داخل این زندان  که «بنای گلی» نامیده می‌شود و آن را زندان قدیمی سیئون می‌گفتند ده‌ها یمنی قرار دارند که به مدت سه سال بدون ارتباط با دنیای خارج شکنجه و کشته می‌شوند.

به گفته منابع آگاه ، افسران سعودی مسئول تحقیقات در زندان، در حال انجام وحشتناک‌ترین روش‌های شکنجه علیه زندانیان یمنی مانند ضرب و شتم شدید ، شوک الکترونیکی ، حمل سنگ‌های بزرگ ... و سایر جنایات علیه بازداشت‌شدگان هستند.

این زندان گلی به دو قسمت تقسیم شده است: اتاق‌هایی برای زندانیانی که بیش از 3 سال زندانی هستند و بخش دوم مربوط به زندانیان جدیدی است که تحت تحقیقات اداره زندان هستند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس