محمودزاده: شکاری و طاهرخانی قرارداد خود را فسخ نکرده اند

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر ایران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در ارتباط با فسخ قرارداد طاهرخانی بازیکن تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: فسخ قرارداد بازیکنان ۲ دلیل دارد. یکی بندهای قرارداد بازیکنان با باشگاه‌ها است و دیگری به مطالبات بازیکنان بر می گردد. این دلایل به بازیکنان اجازه می‌دهد در صورت پرداخت نشدن  ۲ ماه دستمزد، قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کنند.  

بیشتر بخوانید:

بیانیه باشگاه تراکتور درباره پرونده رشید مظاهری

محمودزاده درباره فسخ قرارداد یک طرفه طاهرخانی و شکاری با تیم های خود گفت: هنوز چیزی درباره فسخ قرارداد طاهرخانی در سازمان لیگ مطرح نشده است. او به هیچ وجه قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ نکرده است. رضا شکاری، مهاجم تراکتور هم که درباره او بیانیه‌هایی صادر شده بود، هنوز قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ نکرده است.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالاتی ۲۸ آبان ماه بسته می‌شود و باشگاه‌ها تا ساعت ۱۲ شب این تاریخ می‌توانند به صورت توافقی بازیکن به خدمت بگیرند  یا قرارداد بازیکنان خود را فسخ کنند.

محمودزاده درباره قرارداد رشید مظاهری با تیم فوتبال استقلال گفت: طبق قوانین اگر باشگاه استقلال خواستار ثبت قرارداد مظاهری باشد، قرارداد او ثبت خواهد شد و کارت بازی برای او صادر می‌شود.  البته استقلال باید عواقب حقوقی این قرارداد را هم بپذیرند، زیرا اگر مظاهری در این پرونده شکست بخورد، علاوه بر محرومیت او، باشگاه استقلال هم از پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود، زیرا امکان دارد باشگاه استقلال بازیکن را برای فسخ قرارداد تحریک کرده باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس