کد خبر 1144431
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
مددی: طاهرخانی با نظر کادر فنی از استقلال جدا شد

سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: ترافیک بازیکن در خط دفاعی موجب شد تا کادر فنی در نامه‌ای جدایی «شاهین طاهرخانی» مدافع جوان این تیم را به طور رسمی اعلام کند.

به گزارش مشرق، «احمد مددی» اظهار داشت: این بازیکن جوان با نامه عدم نیاز «محمود فکری» سرمربی تیم به وی به واسطه ترافیک امسال استقلال در خط دفاعی، از تیم جدا شد که برایش در ادامه زندگی حرفه‌ای آرزوی موفقیت دارم.  

وی همچنین درباره «سجاد آقایی» هم گفت: آقایی بازیکن شایسته تیم استقلال با باشگاه قرارداد دارد. در جلسه‌ای به او گفتیم که با قدرت در تمرینات شرکت کند و خودش را به کادر فنی ثابت کند تا با او درباره تمدید قرارداد دوباره صحبت کنیم. وی باید به قراردادش با باشگاه، متعهد باشد.  

بیشتر بخوانید:

دلیل منتفی شدن حضور بازیکن استقلال در پرسپولیس

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به مطرح شدن برخی از حواشی در فضای مجازی افزود: متاسفانه در فضای مجازی بحث‌های نادرستی مطرح شده که استقلال بازیکنان جوانش را به راحتی از دست می‌دهد که این موضوع واقعیت ندارد. استقلال در فصل جاری بازیکنان بسیار مستعد و آتیه‌داری در رده‌های مختلف سنی جوانان، امید، زیر ٢١ سال و ٢٣ سال و با قرارداد بلند مدت جذب کرده‌ و چند بازیکن هم از فصول گذشته در این رده سنی داریم که فوق‌العاده قدرتمند هستند و بی‌تردید هواداران نام آن‌ها را در آینده بیشتر خواهند شنید.

وی ادامه داد: ‌این بازیکنان آنقدر خوب هستند که نظر سرمربی تیم را جلب کرده و اکنون در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت می‌کنند. هدف باشگاه ایجاد زنجیره اتصال و پرورش استعدادها از تیم‌های پایه تا تیم بزرگسالان است و به همین منظور «آرش برهانی» همزمان در تیم امید و بزرگسالان مشغول به کار است.  

مددی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته بازیکنانی به استقلال آمدند که حتی یک دقیقه هم در تیم بزرگسالان بازی نکردند و حتی برخی از آن‌ها فوتبالشان تمام شده است و به دنبال سرنوشت دیگری رفته‌اند ولی به اعتقاد کادر فنی، بازیکنان جوان جذب شده، توانایی بازی در تیم بزرگسالان را دارند و شاهد هستید این بازیکنان در کنار تیم بزرگسال در حال تمرین و اثبات عملکرد خود هستند.

مددی در پایان و در خصوص زمین تمرین جدید جهت تمرینات تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: با مجموعه‌های آرارات، تهرانسر (زمین شرکت ملی نفت) و پژوهشگاه صنعت نفت مکاتبه و پیگیری کردیم و پرویز مظلومی، سرپرست تیم ماموریت یافته در این خصوص اقدام لازم را در اسرع وقت انجام دهد.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس