کد خبر 1142188
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
پایان چالش‌های مالی استقلال

به نظر می‌رسد باشگاه استقلال برای پایان دادن به مشکلات و چالش‌های مالی سال‌های متوالی این باشگاه راهکار اصولی را در پیش گرفته است تا این تیم برای همیشه از شر بی پولی خلاص شود.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلات اساسی استقلال در چند سال اخیر دست و پنجه نرم کردن با مسائل مالی بود. مشکلات مالی مهم‌ترین دغدغه مدیران آبی‌پوشان در سال‌های اخیر بوده و بسیاری از آنها به واسطه موانع و چالش‌های مادی مجبور به خداحافظی‌ با صندلی مدیریت استقلال شدند.

بیشتر بخوانید:

استقلال به فکر تامین پول استراماچونی باشد

از روزی که «احمد مددی» سرپرستی استقلال را بر عهده گرفت مهم‌ترین دستوری که سر لوحه کارهایش قرار داد طرح گشایش مالی بود تا بتواند برای نخستین بار مشکلاتی که دردسرهای فراوانی را برای این تیم ایجاد کرده است را برطرف کند.

انتخاب کارگزار جدید باشگاه استقلال اقدام بزرگی بود که از سوی «احمد مددی» سرپرست باشگاه استقلال در مزایده شفاف و به صورت عمومی برگزار شد.

در این مزایده بزرگ، استقلال کف درآمد را ۷۵ میلیارد تومان تعیین کرد تا اتفاق بی‌سابقه در تاریخ این باشگاه رقم بخورد.

در این مزایده شرکت داده‌گستر عصر نوین مالک برندهای ارتباطی های‌وب و پارس آنلاین توانست گوی سبقت را از سایر مدعیان بگیرد و با ۸۰ میلیارد تومان قرارداد همکاری با استقلال امضا کند.

مهم‌ترین اتفاقی که در این قرارداد صورت گرفت، کارگزار جدید استقلال در همان ابتدای کار ۳۵ میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز کرد تا بخش عمده‌ای از مشکلات مالی این تیم از بین رود.

واریز این مبلغ باعث شد تا باشگاه استقلال بتواند علاوه بر پرداخت پول رضایت‌نامه «محمد نادری» به باشگاه کورتریک بلژیک، مطالبات باقیمانده از سرمربی اسبق خود یعنی «وینفرد شفر»  را پرداخت کند تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال باز شده و این تیم بتواند با بازیکنان جدید خود به صورت رسمی قرارداد امضا کرده و از هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از آنها در ترکیب تیم استفاده کند.

حالا به نظر می‌رسد «احمد مددی» راهی را در پیش گرفته است که برای اولین بار مشکلات مالی استقلال از بین رفته تا این تیم بتواند بدون فکر کردن به دغدغه‌های مالی خود را برای حضوری پر قدرت در لیگ بیستم آماده کند.

سرپرست باشگاه استقلال درباره عقد قرارداد با کارگزار جدید در گفت و گویی اظهار داشت: برای انتخاب کارگزار، مزایده‌ای شفاف و به صورت عمومی که در تاریخ باشگاه استقلال بی‌سابقه بوده است، برگزار شد که در آن کف درآمد باشگاه ٧٥ میلیارد تومان تعیین شده بود.

همچنین پیش پرداختی ۳۵ میلیاردی هم در این مزایده قرار داده شده بود که به محض برنده شدن کارگزار در مزایده، باید پرداخت می‌شد.

وی افزود: پس از برگزاری مزایده، شرکت داده گستر عصر نوین، مالک برندهای ارتباطی های‌وب و پارس آنلاین، با اعلام مبلغ ٨٠ میلیارد تومان، برنده این مزایده شد.

وی ادامه داد: این شرکت از هولدینگ‌های بزرگ کشور در زمینه اینترنت بوده و امیدواریم با حضور این شرکت، بتوانیم طرح‌های درآمدزایی نوینی از جمله مواردی چون سیم کارت هواداری، بسترهای مدیایی اختصاصی، کیف پول الکترونیکی و ... را راه‌اندازی کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 1
    خب هفته بعد احمد مددی بدلیل کارهای اقتصادی از جانب وزیر ورزش عزل میشه هر میاد تو استقلال فقط باید تخریب گر باشه تا بتونه بمونه
  • حمید IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    مگر پول شفر با فروش صیادمنش پرداخت نشد؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس