کد خبر 1142017
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۷
سناتور آمریکایی: ترامپ بازنده و متوهم است - کراپ‌شده

سناتور دموکرات ایالت کانکتیکت روز سه‌شنبه در سخنانی گفت که هیچگونه تقلبی در انتخابات روی نداده و ترامپ متوهم شده است.

به گزارش مشرق،«کریس مورفی» سناتور دموکرات ایالت کانکتیکت در سخنانی ادعای «دونالد ترامپ» درباره تقلب در انتخابات را رد کرد.

وی گفت: «رئیس جمهور متوهم است. هیچگونه تقلبی در آرا وجود ندارد. وی باخته است. مردم آمریکا با حاشیه بسیار بزرگی "جو بایدن" را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند و این توهم (ترامپ) یک نمایش جانبی نیست بلکه تهاجم به دموکراسی ماست.»

این سناتور آمریکایی اضافه کرد: «یک همه‌گیری توهمی وجود دارد که از کاخ سفید در حال انتشار است و تمام حزب جمهوری‌خواه را پس از این انتخابات تحت تاثیر قرار داده است. این موضوع خطری واقعی برای این کشور است. ترامپ انتخابات را نبرده است. تمامی همکاران من این را می‌دانند.»

علی‌رغم ارزیابی رسانه‌های آمریکا مبنی بر پیروزی بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری (۲۷۹ رأی الکترال از نظر سی‌ان‌ان و ۲۹۰ رأی الکترال از نظر فاکس‌نیوز)، به دلیل مخالفت ترامپ با پذیرش شکست و تاکید وی به شکایت به دیوان عالی، اداره خدمات عمومی نیز هنوز پیروزی بایدن را به رسمیت نشناخته است.

شبکه «سی‌اِن‌اِن» نیز شامگاه روز دوشنبه گزارش داد ترامپ هنوز سندی را که فرایند رسمی انتقال قدرت به رئیس‌جمهور منتخب این کشور را آغاز می‌کند، امضا نکرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    یک هواپیما رای از ایران مخفیانه به نفع بایدن چاپ شده و چند ایالات آمریکا فرستاده شده
    • CA ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      1 0
      ایران نیست ولی یک کشور دیگر هست که احتمالا این کار رو کرده چون در اداره پست چند تا ایالت کارهای بسیار عجیبی انجام شده که هنوز رسانه ایی نشده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس