کد خبر 1141915
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
سکوت معنی‌دار نتانیاهو ومتحدان عربش در تبریک به بایدن

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که ارتش این رژیم برای جنگی سخت خود را آماده می‌کند.

به گزارش مشرق، «آوی کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد ماموریتی که ارتش این رژیم در حال حاضر برای آن تلاش می کند، آماده شدن برای جنگی سخت و کوبنده است. کوخاوی طرفی را که این رژیم برای جنگ با آن آماده می شود و اینکه آیا در شمال فلسطین اشغالی است یا جنوب مشخص نکرد.

کوخاوی در اولین حضور خود در کمیته امور خارجی و جنگی رژیم صهیونیستی گفت ماموریت ما تقویت بازدارندگی و ضربه زدن به دشمن و تضعیف آن و آماده شدن برای جنگ به منظور محدود کردن دشمن و در عین حال حفظ خودمان به عنوان یک سازمان ارزشمند است.

ارتش رژیم صهیونیستی طی برهه اخیر رزمایش های نظامی متعددی را در مناطق مختلف فلسطین اشغالی برگزار کرده است.

اسرائیل منتظر هدیه خداحافظی ترامپ؛ آخرین هدیه ترامپ به نتانیاهو چیست؟

«یوسی میلمان» تحلیلگر مسائل امنیتی روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی به احتمال موافقت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با درخواست جدید تل آویو خبر داد، تل‌ آویو از ترامپ خواسته است اجازه دهد تا جاناتان پولارد جاسوس آمریکایی یهودی به عنوان هدیه پایانی به دولت بنیامین نتانیاهو به مناطق اشغالی مهاجرت کند .

بر اساس این گزارش دولت های قبلی آمریکا با درخواست اسرائیل برای صدور مجوز مهاجرت این جاسوس به مناطق اشغالی مخالفت کرده بودند.

پولارد در سال ۱۹۸۵ میلادی بازداشت و به جاسوسی برای اسرائیل و حبس ابد محکوم شد، اما در سال ۲۰۱۵ میلادی به صورت مشروط آزاد شد، از جمله اینکه حق رفتن به مناطق مشخصی ندارد و یا اینکه مکان حضورش به صورت الکترونیک کنترل شود که مدت اجرای این شروط پنج سال است.

میلمان در ادامه تحلیل خود آورده است در صورتی که وزارت دادگستری آمریکا و دستگاههای اطلاعاتی این کشور دوره شروط قید شده برای پولارد را تمدید نکنند، وی امکان ترک ایالات متحده و مهاجرت به اسرائیل(مناطق اشغالی) را خواهد داشت.

این تحلیلگر صهیونیست افزود حتی اگر دوره شروط قید شده برای پولارد تمدید شود، ترامپ می تواند او را عفو کند به ویژه اگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل شخصا چنین درخواستی را از وی مطرح کند.

میلمان ادامه داد اگر نتانیاهو تلاش کرده است به آرنون میلتشن بازرگان اسرائیلی کمک کند تا روادید ایالات متحده آمریکا با اعتبار ۱۰ ساله را به دست آورد و این کمک در چارچوب فهرست کیفرخواست و اتهامات فساد وارده به نتانیاهو هم قرار دارد، هیچ دلیلی هم وجود ندارد که نتانیاهو اکنون از روابط خود با ترامپ برای کمک به شخصی سوء‌استفاده نکند که شایستگی اش بیشتر از میلتشن است، به سبب حمایت او از آنچه امنیت قومی اسرائیلی خوانده می شود.

تحلیلگر صهیونیست در ادامه آورده است مسئولان جذب پولارد برای جاسوسی در آمریکا به نفع اسرائیل یعنی راوی ایتان مسئول سابق موساد(سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) و شیمون پرز و اسحاق شامیر نخست وزیر اسبق و اسحاق رابین و موشه ارنس با حماقت رفتار کردند،آنها باید به طرحهای فرار به شکل مناسب اهتمام می ورزیدند و پس از دستگیری وی تلاش می کردند تا مدت حبس وی کوتاه تر باشد.

میلمان به این نکته اشاره کرد که روسای جمهور آمریکا در گذشته در فاصله بین انتخابات ریاست جمهوری و ورود رئیس جمهور منتخب به کاخ سفید تصمیماتی در راستای عفو صادر می کردند. این کاری بود که بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا در سال ۲۰۰۰ میلادی انجام داد هنگامی که به درخواست ایهود باراک نخست وزیر آن زمان اسرائیل پاسخ مثبت داد و مارک ریتش بازرگانی را که با موساد همکاری کرد، عفو کرد.

این تحلیلگر صهیونیست افزود ترامپ فرد قابل پیش بینی نیست به ویژه در این برهه زمانی به سبب شکست در انتخابات ریاست جمهوری که خشم و عصبانیتش به اوج خود رسیده است.

وی ادامه داد در صورتی که ترامپ تصمیم به عفو پولارد بگیرد، این آخرین دستاورد دوگانه ترامپ-نتانیاهو است، با توجه به اینکه بدیهی است که جو بایدن رئیس جمهور منتخب هم از این گام برای اثبات حمایت خود از اسرائیل و ارتباط با اقلیت یهودی استفاده خواهد کرد.

ماموریت جدید تیپ گولانی

خبر دیگر از رژیم صهیونیستی که تیپ ویژه گولانی ماموریت حمایت از مرزهای مناطق اشغالی ۱۹۴۸ و نوار غزه را برعهده گرفته است.

بر اساس گزارش کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی، تیپ گولانی ارتش اسرائیل امروز سه شنبه دهم نوامبر ۲۰۲۰ ماموریت حمایت از مرزهای نوار غزه را از تیپ جفعاتی در حالی تحویل گرفت که نگرانی تل آویو از وقوع یک حادثه امنیتی در سالروز ترور شهید بهاء ابوالعطا فرمانده گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزایش یافته است.

خبرنگار این رسانه رژیم صهیونیستی گزارش داده است هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد به ویژه در شرایطی که آکنده از حوادث و تحولات است همچون سالروز ترور ابوالعطا، تغییر قدرت در ایالات متحده آمریکا، ادامه شیوع ویروس کرونا، وضعیت اقتصادی وخیم در نوار غزه و کاهش ورود کمکهای قطر به نوار غزه .

تیپ گولانی تیپ پیاده ارتش رژیم صهیونیستی است که یکی از یگانهای ویژه این رژیم به شمار می رود، این تیپ در ۲۲ فوریه ۱۹۴۸ تاسیس شد، هنگامی که تیپ جفعاتی به عنوان یکی از مهمترین و قدرتمندترین تیپ های ویژه اسرائیل تقسیم شد.

تیپ گولانی از سه گردان تانک های میرکاوا-۴، گردان مهندسی و دو گردان توپخانه و چتربازان و یگان جنگ سایبری و یگان خدمات پزشکی تشکیل شده است. این تیپ نظامی در بسیاری از جنگ های ارتش رژیم صهیونیستی علیه ارتش های عربی شرکت کرده است که از جمله ماموریت هایی که انجام داده است می توان به این موارد اشاره کرد : اشغال شبه جزیره سیناء مصر در جنگ ۱۹۵۶، اشغال بلندی های جولان سوریه و کرانه باختری در جنگ ۱۹۶۷، جنگ با نیروهای سوری در جنگ ۱۹۷۳.

غسان علیان فرمانده تیپ گولانی در جنگ ۲۰۱۴ علیه نوار غزه در رویارویی با رزمندگان مقاومت فلسطین زخمی شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 358
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 88
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    خدا کنه با ما بجنگه تا سه سوت نابودش کنیم.
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      81 26
      به صوت نمی رسه
    • Vahid IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      چطور میخاید با اون همه صلاح هسته ای و جنگندهای روز دنیا مقابله کنید که میگی سه صوت به این راحتیها نیست
    • اتش IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      76 16
      اسراییل خوب میدونه جنگ بشه اخرش باید نابود بشه
    • IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      61 10
      مرگ بر اسرائیل
    • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      34 7
      ای خدا یکی میگه صوت یکی دیگه میگه صلاح سه سوته اسلحه سلاح البته 100% اسرائیل نابوده به زودی... چطوری صهیونیست
    • سرباز ولایت IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      34 6
      ان شالله جنگ نشه ولی بدونید کسانی که از مرگ نترسن خطرناک تر از هر میگ و سوخو و سلاحی هستند. ان الارض یرثها عبادی الصالحون
    • حسن IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      34 10
      مرگ بر اسرائیل
    • سروری IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      15 4
      ان شاالله
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      36 9
      بدبخت شماهادرچندجنگ اخیرمثل جنگ 33روزه مثل خرموندین توگل!!!حالاکه همه قویترشدن داری گزاف میگی... به قول رهبرعزیزمون دوران بزن درروتموم شده،یه دونه بزنی ده تامیخوری!!خودت هم میدونی،زورآخرتون داعش حروم زاده بودکه مثل سگ وکفتاررفتن به جهنم ...فقط به بمب اتم مینازین که اونم اگه استفاده کنین همه باهم نابودمیشیم.
    • ڪیان IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      21 7
      صهیونیست ها شما جنگجو نیستید ترسوها
    • E.r GB ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      29 27
      مگه الکیه؟ اسرائیل هم بخدا موشک داره سلاح اتمی داره که اگه یکیش به تهران بخوره تمومه
    • موسی IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      23 9
      نابودشون می کنیم.
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      14 3
      احسنت
    • ناصری IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      12 2
      خدا کنه
    • رضا IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      8 1
      احسنت
    • مرتضی IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      10 2
      اسراییل نابوده
    • h NL ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      13 2
      اسراییل نابود خواهد شد
    • اسد DE ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      9 2
      انشاالله
    • سعید IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      9 5
      نیم سوت
    • علی IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      12 4
      اسرائیل بزودی نابود می شه
    • علی شمس IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      6 1
      احسنت
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      9 1
      احسنت
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      2 7
      آخه چطور میتونه خیلی سخته
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      12 7
      خدا کنه جنگ‌ نشه جنگ بجز خرابی چیزی نداره برای دو طرف
    • رضا IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      12 6
      چقدر علاقه به جنگ داری !هنوز آثار جنگ با عراق بر پیکر ایران و ملت ایران نمایان .
    • انقلابی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      9 3
      بله بلکه به سه سوت هم نمی‌کشه و اسرائیل نابود خواهد شد اما جنگ خوب نیست اگه هم بشه و اونا شروع کنن ما تمومش میکنیم
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      8 3
      متاسفانه مشکل ما کلاهک های هسته ای اسراییل میباشد.
    • خ IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      8 0
      مرگ بر اسرائیل و آمریکا
    • اااااا IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      6 6
      ایران به سلاحی دست پیدا کرده که کل سیستمهای برقی راه از راه دور از کار می ندازه به
    • Mali IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      8 3
      یکی بیاد اینو بگیره
    • رسول IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      4 3
      واقع بین باشید رژیم اشغالگر فلسطین حدود دویست بمب اتمی در اختیار دارد که می‌تواند سرنوشت هرجنگی را مشخص کند بیاید دعا کنیم که جنگی سر نگیرد و در صلح و آرامش و با اجماع جهانی بتوان مشکلات من، قه را حل و فصل نمود.
    • FR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      3 3
      دست کم گرفتن دشمن!
    • محمد IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      3 1
      آخه خدا ما چی بگیم آقا جان نگا جنگ به هیچ عنوان خوب نیست که شما طلب جنگ داری و فکر می کنی ما تو چند ساعت نابودی می کنیم آنها هم که هویج نیستند ما رو نگاه کنن قطعا ماهم ضربات سختی را خواهیم خورد شما دوست دارید جوان های این مملکت بمیرند اقتصاد این مملکت فلج شود قدرت کشور ویران شود... که آرزوی جنگ داری الله اکبر این چه حرفیه که میزنید آدم واقعا تعجب میکنه از این حرف ها که طلب جنگ دارید و فکر می کنید بدون ضرر میتوانیم پیروز نبرد باشیم اگر جنگ شود ما پیروزیم ولی حداقل تا ۲۰ ۳۰ سال طول میکشد تا بتوانیم به سرعت پیشرفت کنونی و جایگاه ثابت اقتصادی نظامی برسیم ودر کل اصلا به صلاح کشور نیست این فکر جنگ طلبی را از سر بیرون کنید که آفت است این همه جنگ و خرابی و کشتار ها از همین جنگ طلبی ها شروع شده من حرف حسابم اینه که اگر جنگ شود ما نباید خوشحال باشیم و به خود ببالیم که جنگ شده بلکه باید از این امر ناراحت باشیم اما این حرف به این معنی نیست که اگر به ما حمله شد ما بشینیم و نگاه کنیم نه باید تا آخرین قطره خون از کشور حمایت کنیم من میگویم نباید آرزوی جنگ کنیم و نباید شروع کننده جنگ باشیم وگرنه که کسی به ما حمله کرد خود من جزو نخستین ها خواهم بود که میدان جنگ میروم اگر جنگ کردن بله با تمام قوا به آنها حمله میکنیم و گردنشان را خورد خواهیم کرد نه باید خوشحال بود از جنگ نه باید آرزو جنگ داشت نباید شروع کننده جنگ باشیم اگر حمله کردن ما هم حمله میکنیم ولی قبلش خیر یاعلی
    • ولی محمدی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      5 1
      اسراییل دربرابر ماعددی نیست یکم داره من من میکنه بخاطره ترامپه ترامپ که رفت دوباره اسراییل منزوی میشه خداروشکر کشورما هرچی که هست از قدرت نظامی بالایی برخورداره
    • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
      1 0
      مثل سگ میترسن این جهودصهیونیست... اینا استاد جنگ نیابتی هستن... مرد این حرفا نیستند... قره باغ رو اینا میخاستن توی ایران بکشند... نتونستند. قبلش داعش... قبل قبلش که رژیم بعث صدام بود...
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    54 7
    مالیخولیا این مولود نامشروع و توهم و..برایشان خودشیفتگی دروغین ساخته است
    • IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      26 7
      رئیس ارتش اسرائیل: آماده جنگی سخت و کوبنده هستیم/// راست میگه. نتانیابوی کثافت چندتا شلوار یدکی سفارش داده. پس معلوم میشه خودشو حسابی آماده کرده تا اگه حین جنگ خودشو خیس کرد یا حزب الله شلوارشو کشید پایین بی تنبون نمونه مردکه بیشرف.
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    43 8
    ..... شو بابا نسناس
  • Joe CA ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    33 51
    قوم برگیزیده و برتر همیشه باید آماده جنگ و پیکار با دشمنان باشه ... و اونا رو شدیدا نابود کنه
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      54 7
      قوم برگزیده گوساله پرست سامری صفت
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      36 6
      جو،یونجه یا حالا هرچی زیاد فیلم تاریخی_تخیلی نگاه نکن.قوم برگزیده زپرشک
    • BE ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      19 5
      اسرائیل؟... قوم برگیزیده؟ خخخخخخخخخخخ
    • BE ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      9 2
      بکش بکش رو که خودشون میگن بنده خدا ها ، چه کار کنیم که فارسیه؟ جنگ هم نشه از ترس میمیرن
    • IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      17 9
      جهود یعنی جنگجو .در یک فرهنگ خارجی نوشته
    • محمود IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      12 2
      اولا جهود از یهود نام یکی از پسرا حضرت یعقوب میاد ایرانی ها از قدیم به یهودی ها میگفتن جهود. ثانیا ما با یهودی ها مشکلی نداریم ما با صهیونیست‌های کثیف و بی دین مخالفیم و تا نابودشون نکنیم دست بردار نیستیم رژیم جعلی اسراییل که به هیچ وجه یهودی نیستند بزودی نابود میشه. قاتلین زنان و کودکان مظلوم فلسطین نابودیش نزدیکه ان‌شاءالله به یاری خداوند متعال.
    • حسین IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      12 1
      دست هیتلر درد نکنه که رید به نسل کثیفتوت
    • صالح مدافع ولایت IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      9 2
      شما بشین شام تو بخور
    • یا مهدی ادرکنی IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      0 0
      جوی جوجو اونا اگه قد سر سوزن عرضه داشتن تا الان کار خودش رو کرده بودم الانم فقط این حرفهاشون واق واق سگ به گفته رهبر عزیزمان نابودی اسرائیل استارست خورده شده بشین و ببین جو جوپرک
    • علی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      13 0
      راست میگه قومی که برگزیده شدن تا با شمشیر پسرای علی برن به جهنم
    • مینا IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      1 0
      ههههه چه قوم برگزیده ایم هست خدایی.جزاشغال گری و کودک کشی کار دیگیه ایم مگه بلده این قوم برگزیده صهیونیست؟؟
    • محمد NL ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      1 0
      البته باید میگفتی قوم برگوزیده.این جماعت به وعده امنیت وپول واسایش راضی شدن بیان اسرائیل.بااولین موشک یا توپی که به اسرائیل بخوره،همه چی روول میکنن ومیرن .این اون چیزیه که اسرائیل دو نگران کرده.وقتی بین مردم خودش مشروعیت نداره وکسی حاضر نیست بخاطرش فدا بشه.این ترس از هرمرگی بدتره.ومطمئن باشین اگه جنگی بشه،از بمبهای اتمیشون استفاده میکنن،چون میگن تگرقرارباشه اسرائیل نباشه،پس هیچ کی نباشه. ولی وعده خداوندحتمیه واونم پیروزی ضعیف بر قوی ومستکبره.
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    54 9
    بله تو این جنگ سخت قراره تل آویو و حیفا با خاک یکسان بشوند.
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      15 3
      ایران پر بسیجیه، هر کدومشون بمب اتمی هستن
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    35 5
    تیپی که فرماندشون تو تله انفجاری بر وبچه های مقاومت گیر افتاد رو میگید دیگه، آنقدر هم توسط بر وبچه های حزب الله تحقیر شدن که حد نداره، تیپ دوزاری، تازه یلان تیپ فاطمیون رو ندیدن مادر بگرید البته اگه داشته باشن
    • ترابیان US ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      11 2
      در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه با حزب ا... لبنان و مبارزان فلسطینی که از هر طرف در محاصره هستند زمین گیر شدند فکر کنید با ایران درگیر شوند چه اتفاقی می افتد در سوریه هم با وجود حمایت همه جانبه از داعش و پشتیبانی ۸۸ کشور استکباری بغیر از روسیه و چین مفتضحانه شکست خوردند نادانهای به اصطلاح بی همه چیز دان فکرش را بکنند
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      6 4
      داداش روزی نیست که همونایی که اینجور راجع بهشون حرف میزنی توی سوریه پایگاه های ما را بمباران نکنن و کاروانهای ما را نابود نکنند .قضیه حرفهای پوچ و بی معنی راجع به اسراییل شده مثل قضیه مسخره کردن ارتش عراق و بعثی ها که صبح تا شب مسخره شون میکردیم
    • راوی IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      4 0
      باریکلا افرین
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    33 2
    زااااااااارت!
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      5 0
      خ
    • حسین شعبانی هستم سلام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      2 0
      سلام اگر مسولین باهم باشند ایران قدرت مند است مسولین بعضی‌ها گرانی هست اسرائیل هست حرج مرج هست
  • مجتبی IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    39 20
    چمدان هامون داره میپوسه. لامصب جنگی سخت و کوبنده!!؟ را شروع کن که دلم لک زده برای نماز در قدس.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    25 4
    آخرش اینهارو شرارتهای خودشون نابود میکنه
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    36 9
    اسراییلی الان قاطی پاتی ام اااا دنبال بهانه ام یکی رو بزنم
  • حاج محمود IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    27 4
    اگه این امریکا حیوان دست از حمایتش از این رژیم جعلی برداره ایران نیم ساعته کل تلاویو رو شخم میزنه و در ثانی اگر ترامپ این آخرای حکومتش علیه ایران و یا تاسیسات اتمی سلگایت ها و... کاری بکنه اولین کار ایران نابود کردن کل پایگاه های امریکا و محو کردن اسرائیل خواهد بود اسرائیل خر کی باشه پشتش به آمریکا گرمه هرزگاهی دو تا واق واق برای ایران میکنه
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    16 2
    گلابی
  • یک مسلمان IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    17 4
    خداراشکرکه شما صهیونیستهاجرئت نداریدومابراین عقیده ایم که اگرده بارهم بجنگیدبازهم شکست میخورید؛خداکنه بی عقلی کنید!!!.
  • پویا نوری IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    39 3
    به نظرم اولین کاری که دولت اسرائیل باید انجام بده اینه که به تمام ساکنان سرزمینهای اشغالی شنای استقامت آموزش بدهد ، چون به جز دریا به هر طرف فرار کنند توسط کشورهای همسایه راهی جهنم خواهند شد
    • Nsh IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      4 1
      دمت گرم حرف حق رو زدی
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    21 9
    کاش باماسربازان سیدعلی بجنگن،بخداازخون صهیونیستهاجوی خون جاری میکنیم
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      18 6
      کاش با سربازان رشید جمهوری اسلامی ایران بجنگندند تا حساب کارهایشان راکف دستشان بگزاریم
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    19 5
    شما شروع کنید تا نیست و نابودتان کنیم بی وجودا
  • بیسیمچی IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    18 3
    ما عاشق نبرد با صهیونیست هاییم
  • ایرانی IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    14 4
    اسرائیل جزءکدوم کشوره؟ نشنیدم.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    17 6
    ترجمه درست صحبت های رئیس ارتش اسرائیل: آماده خودکشی هستیم.
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      4 1
      پس مرگ بر اسرائیل
  • جی IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    12 2
    خبری از کره شمالی نیس . کیم جون اون کجاس من اونا دوس دارم
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      1 0
      خوشت اومده از کیم جون جونننننن
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    14 6
    خدا کند حماقت کنید تا تل آوویو و حیفا را شخم بزنیم 4943
    • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      6 2
      به این سادگی نیست که فکرشومیکنی عزیزدل کشوری تادندان مسله ننشسته منوتو شخمش بزنیم
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    13 3
    نابودیت نزدیک است بجنگ تابجنگیم تاباخاک یکسانت کنیم
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      7 1
      مرگ بر اسرائیل
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    0 0
    خداوند تبارک و تعالي در آيات 4 الي 8 سوره ي اسرا چنين مي فرمايد: وَ قَضيْنَا إِلى بَنى إِسرءِيلَ فى الْكِتَبِ لَتُفْسِدُنَّ فى الاَرْضِ مَرَّتَينِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كبِيراً(4) فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكمْ عِبَاداً لَّنَا أُولى بَأْسٍ شدِيدٍ فَجَاسوا خِلَلَ الدِّيَارِ وَ كانَ وَعْداً مَّفْعُولاً(5) ثُمَّ رَدَدْنَا لَكُمُ الْكرَّةَ عَلَيهِمْ وَ أَمْدَدْنَكُم بِأَمْوَلٍ وَ بَنِينَ وَ جَعَلْنَكُمْ أَكْثرَ نَفِيراً(6) إِنْ أَحْسنتُمْ أَحْسنتُمْ لاَنفُسِكمْ وَ إِنْ أَسأْتمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الاَخِرَةِ لِيَسئِئُوا وُجُوهَكمْ وَ لِيَدْخُلُوا الْمَسجِدَ كمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَ لِيُتَبرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيراً(7) عَسى رَبُّكمْ أَن يَرْحَمَكمْ وَ إِنْ عُدتمْ عُدْنَا وَ جَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَفِرِينَ حَصِيراً(8) ترجمه ما در كتاب (تورات)، به بنى‏ اسرائيل اعلام كرديم كه قطعاً شما دوبار در زمين فساد مى ‏كنيد و برترى ‏جويىِ بزرگى خواهيد كرد. (4) پس همين كه وعده‏ ى نخستين فتنه فرا رسد، گروهى از بندگان توانمند و جنگجوى خويش را (براى سركوبى شما) بر انگيزيم. پس درون خانه‏ ها را جستجو كنند (تا فتنه‏ گران را يافته كيفر دهند) و آن، وعده ‏اى قطعى است.(5) سپس، جنگ را به سود شما و عليه آنان برگردانيم و شما را با اموال و فرزندان كمك كنيم و نفرات شما را بيشتر قرار دهيم.(6) اگر نيكى كنيد به خودتان نيكى كرده ‏ايد واگر بدى كنيد (باز هم) به خود بد كرده ‏ايد. پس همين كه وعده ‏ى (فسادگرى) دوّم فرا رسد، سيماى شما را زشت نمايند و به مسجدالاقصى وارد شوند، همان گونه كه بار نخست وارد شدند وتا آنچه را زير سلطه درآورده‏ اند، به سختى ويران كنند.(7) اميد است كه پروردگارتان بر شما رحم كند و اگر باز گرديد (و دوباره فتنه كنيد) ما نيز برمى ‏گرديم (و قهر خود را مى ‏فرستيم) و ما دوزخ را براى كافران، زندانى سخت قرار داده ‏ايم.(8)
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    15 3
    بی صبرانه منتظر سلاخی صهیون هستم
    • IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      1 15
      هیچی نمیشه زیاد امید وار نباش
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    0 0
    دوس دارم یه جنگی بشه تا ببینم چطوراینهایی که دم ازمیزنیم ونابودمیکنیم...مایلانیم و...‌بااولین گلوله که میاد دنبال سوراخ موش میگردن
  • ش. AE ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    2 0
    بی صبرانه منتظر هستیم همه چیز آماده است دست از پا خطا کنید تل آویو و حیفا با خاک یکسان میشه
  • علی اکبر IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    8 1
    تا یک ماه آینده آمریکا به اتفاق اسرائیل به ایران حمله میکنه،تا پل ها برای بازگشت بایدن به برجام خراب بشه،شک نکنید
  • علی IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 1
    نابودی اسراییل خیلی نزدیک است.
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 1
    رئیس ارتش اسرائیل خاطرات جنگ 33 روزه را مرور کند بعدش از این حرفا بزنه
  • BE ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    7 1
    زپرشک
  • علیرضا IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    6 1
    امیدوارم از موشکهای ایران بزودی در هدفگیری هواپیمای حامل نتانیاهو نخست وزیر منحوس رژیم صهیونیستی استفاده شود تا این موشکها درانتقام از سردار همدانی خبر نابودی زودهنگام رژیم نحس صهیونیستی و اقتدار ایران را بیش ازپیش در جهان به نمایش بگذارد انشاالله منتظریم
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    شعاره
  • خطیبی FR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    7 3
    سخت کوبیده خوایدشد
  • علیرضا IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 1
    شخم زدن نمیخواد؛ دوتا موشک که تو شهرهای اونها زمین را بوسه بزند چمدان های صهیونیست ها آماده است و طی 24 ساعت کسی در آن سرزمین اشغال شده نخواهد بود.شاید هم برای فرار از شنای قورباغه استفاده کنند!!! البته انتخاب با خودشون اون دیگه آزاده !!!!!
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    7 1
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    11 2
    حماقت کنید تا بارگبار موشکی سپاه تبدیل به خاکستر شوید بی وجود ای بزدل
  • همسر شهید زند IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    7 2
    این غدیه سرطانهای باید از روی زمین معوقه شود امام خمینی
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    6 2
    مرگ بر صهیونیسم
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 1
    رئیس ارتش اسرائیل غلط کرده
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 1
    مرگ بر اسرائیل
  • ناشناس IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    7 2
    بادستان خودتون گور خودتون را می کنین...
  • آروین IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    8 2
    کاش با ایران بجنگه تا از غیرت ایرانی یکم بچشن این گوگولیا
    • AfshinZaraei IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      3 0
      تورو خدا اصلا اسم اسرائیل وامریکا.کشورهای که دم از زور میزنن نیارین به حضرت عباس اینها ذاتا بی دل وجراتن اینها اگه حرفی میزنن به سلاحاشون مینازن عرضه هیچ کاری ندارن ما کردها یه مثل داریم میگیم خر بارش تفنگ باشه اخرش خوراک گرگ میشه.فقط اقتدار واقعی قوای نظامی ایران عزیز.
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    6 0
    ایران در زمان ومکان مناسب پاسخ دندان شکن را از طریق گروهای نیابتی خواهد داد..
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    6 1
    شیران،چون غران آماده اند
  • محسن IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    7 1
    ای خدا نوکرتم بزن پس سرشون جنگ شروع کنن نذر دارم ۱۰۰جفت چشم صهیون
  • سید IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 2
    حزب الله تهدید میکنه اسراییلی مثل موش تو سوراخ جا میشه فقط جرات داره یه گلوله مشقی به سمت ایران شلیک کنه بد بیا درست کن ال فاتحه
  • مهدی IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 2
    هنوز از دهنش بوی شیر مادرش نرفته اومده جنگ سخت و کوبنده آغاز میکنه
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    مثل اینکه شما عقلتون ازدست. دادید یا اطلاعاتتون بقدری کم وضعیفه که به ۵۰یا۱۰۰سال قبل برگشتید
  • سرباز حسین IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    14 2
    وعده خدا حق است کشوری که مساحتش از استان های ایران کمتره آب و جوشو بقیه میدن باید همیشه بترسه زنده باد ایرانم
    • متقی IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      2 0
      احسنت
  • رضوان IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    6 1
    خدایی نظرات خوبی بود حال کردم.سگ هم در خونش واق واق زیاد میکند.در آن واحد پودرت میکنیم.
  • صادق IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    7 1
    آمریکا وصهیونست دو کشور فاسد هستن که هردو باید از صقحه روزگار محو و نابود شوند
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    7 1
    این حرومزاده ها فقط زورشون به فلسطین مظلوم میرسه شک نکنین اگر زورشون میرسید جنگ با لبنان رو ۳۳ روزه تموم نمیکردن .خداکنه چشم به خاک ما داشته باشن تا نشونشون بدیم غیرت ایرانی چیه .
  • یاسین IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    6 1
    اسرائیل.شاید هوس کردی توسط ایران.با خاک یکسان بشوی.میتونی امتحان کنی
  • ایمان IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 1
    الا جنگشون با ایران هست؟!
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    6 4
    دو هزار پانصد سال پیش تعدادی چهار پای ما از اصطبل های ایران فرار کردند، و شروع کردند به جفتک انداختن در دنیا و فساد در عالم، به زودی به اصطبل برتان می گردانیم، مرده یا زنده. هیچ وقت نخوابید، موقع خواب بالای سرتان می آییم.
    • علی IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      2 0
      مرگ بر اسرائیل
  • ایمان IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    6 1
    الا بحث چیه میخوان با ایران جنگ راه بندازن؟!
  • محمد IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    8 2
    امام خامنه‌ای فرمودند اسرائیل ۲۰ سال دیگر را نخواهید دید ، انگار همان روز سقوط اسرائیل فرا رسیده . حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      3 0
      ان شاالله
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 3
    ارتش و یا نیروی مسلح با لیاقت و قدرتمندی مثل حزب الله تا کنون در مقابل این تیپ و یا ارتش اسرائیل وجود نداشته است و به همین خاطر به ارتش اسرائیل ، ارتش شکست ناپذیر میگفتند،ارتشی که یک مشت انسان بی انگیزه و دست و پا بسته در مقابلش باشد خوب معلوم است که دست برتر را دارد.ولی امروز حزب الله این گروه کوچک این معادله را بر هم زده و خواب را بر چشمان این ارتش باصطلاح شکست ناپذیر حرام کرده است
  • US ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 1
    حزب الله لبنان برای نابودی اسرائیل کافیه
  • منجی US ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 1
    ۵۰سال شرارت و جنایت در سرزمین های اسلامی،بالاخره یک روز باید تاوان سختی پس بدهند محو اسرائیل از صفحه روزگار
  • منوچهر IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    16 1
    شما برو بیخ گوشت حزب الله را شکست بده ایران پیش کش
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    6 2
    انشاالله پایان صهیونیست خبیث وال سقوط نوکروهابی نکبت ودگرمزدورانشان را خواهیم دید.ترسوها نظرندهند ودرلاک مزدوران خفه زیست کنند.اسراییل بی شک نابوداست دیریازود ولی حتمی است
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 1
    عجب،شروع کنی پایانته چون وسعت جغرافیایی نداری،دوم از سرزمینهای اعراب استفاده کنی جزیرها محو خواهد شد،اربابشون عربستان بیاد جلو درعرض یک هفته باید بادیه نشین بشن چون در یک آن شهرهای مختلفت اعراب واسرایل شخم زده میشه،مطمناکمی عقل دارید برای تفکر بهترکه با دم شیر بازی نکنید
  • داریوش IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    6 1
    اگر منظورش جنگ با ایرانه باید بگم غلط اضافه کرده دومآ این هارت و پورت معمولآ مال آدمهایه که ترسیدن خخخخ
  • ایرانی IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    6 2
    ببین کی داره از جنگ حرف می زنه... خخخخخخ...
  • امیر مهدی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 1
    چند روز می توانید دوام بیاورید ؟
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 1
    اسرائیل جز کدوم کشور حساب میشه؟؟
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 1
    لعنت بر اسرائیل
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 1
    زرشک ، شما بند شلوارت رو سفت بگیر باد نبره صهیونیست آشغال. وصیت نامه بنویسید بزارید تو خانه هایتان بعد بیایید بیرون. برگشتی برای شماها نیست.
  • پروانه IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 1
    هیچ غلطی نمی کنی زودتر اقدام کن تا با خاک یکسان بشی
  • سعیدی IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 1
    ان شاءالله زمان نابودی این غده سرطانی فرا رسیده و به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 1
    اسراییل هرگی میخاد باشه ما ایرانی هستیم وفدایی رهبر به قول امام خمینی باید اسراییل نابود شود
    • دنیا IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      15 1
      مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل
  • قاتل اسراعیل IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 3
    من نظرم اینه که اسراعیل این خریتو نمکنه
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    آوی کوخاوی بمیر
  • سید سعید IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    اسرائیل با وجود اونهمه کلاهک هسته ای خودش تو تله انفجاری گیر انداخته اول خطر بزرگ برای خود کسیه که نیترو کلیسیلسن می‌سازه وحمل میکنه بعد... کافیه یه حرکت نابجا و یا جرقه.... دها موشک حتما یکی از گنبد آهنی رد میشه حتی دوش پرتاب و حتما ماهواره‌ها جای ترقها رو پیدا کردن تو اون جغرافیا. کشورهای عربی هم بیشترشون باما میشن یا با عقل خودشون یا با تیزهوشی ما و یا ترس از ما.
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    به امید نابودی اسرائیل کودک کش
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    قبل از اینکه کاری بکنی جزقاله شدی بدبخت آدمکش اینجا ایرانه نه عر بستان چاه های نفتی همه را به آتش میکشیم عرب هایت همه آتش میگیرن
  • علی از تهران IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    اینها میخواهند ایران را وارد جنگ کنند این حیله سعودی و اسرائیل است گول نخورید
  • یدالله IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    من خودم جانباز جنگ تحمیلی هستم و امادگی خودرا برای سیلی محکم به اسرائیل وآمریکا بزنیم اعلام میکنم مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل
  • ؟؟؟ IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    هرچی باشه ایران برنده است
  • سعید IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    سلام. سگها از ترس واق واق می کنند. اسراییل نابود خواهد شد
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    ترامپ رفت سگش از ناراحتی واق واق می کند
  • کورش IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    اسرایل یاداوری جنگ ۳۳ روزه یادش رفته دوباره حزب الله بریزموشها توسرش
  • ایرانی غمگین IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 4
    جنگ خوب نیست خودتان هم خوب میدانید جنگ با اسرائیل یا آمریکا هیچ نفعی برای ملت ایران نداره
    • مهدی مختاری 291 IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      1 0
      سلام دوست عزیز؛ درسته جنگ خوب نیست اما این یکی با بقیه فرق می کنه. از روزی که این حرام زاده ها بر روی زمین پا گرفتند، دنیا روی آرامش را به خودش ندید؛ تمام جنگ هایی که اکنون در منطقۀ ما به وجود آمده به خاطر وجود این حرام زاده هاست؛ این رژیم نامشروع باید از بین برود؛ چاره ای جز جنگ نیست. هر چیز کثیفی تا شسته نشود پاک نمی شود؛ پس تا جنگ نشود مشکلات کرۀ زمین حل نمی شود.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    اگه جراتشو دارید بیایید جلو خونتون رو میدم سگهاتون بخورن عوضیها
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 2
    امید وارم که دنیا در صلح زندگی کنند و دست از جنگ بردارن که به غیر از بدبختی هیچی نداره
  • محمد IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 1
    بیا اینطرفا،خیلی وقته منتظرتیم
  • R IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    6 0
    ترجمه فارسی آماده ی خودکشی سخت و کوبنده هستیم
  • کورش رضایی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    ارتش اسراییل فقط زورش به کشوری عربی میره ولی در مقابله ایران مثل یک بچه پوروی که هی می زنیش هی پوروتر میشه به قول امام نفری یکه لیوان اب بریزیم به اسراییل آب میبرش با تشکر
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    7 0
    مرگ بر اسرائیل
  • حسین IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    6 0
    شروع کنیدمامنتطرانتقام خون‌های بناحق ریخته شده برادران و خواهران مسلمان هستیم جهان عرب که درخواب عمیقی فرورفته وابروی اسلام مسلمان رابرده آمد انشاالله ایران آبروی ازدست رفته را برمیگرداند فقط مردباشیدشروع کنیدتادفترچه عمرتونوبرای همیشه ببندیم به آتش بکشیم
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    خدا پدر ومادر حزب الله رو بیامرزه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    مرگ بر اسرائیل
  • مجید IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    شما فقط حزب الله واستون کافیه... تو واون ارتش اشغالیت، که ازخانه عنکبوت هم سسترید، فقط وفقط رزمندگان حزب الله کافیتونه... اگه پشتوانه امریکا نبود، شماامروز ابنقدر گستاخ نمیشدید.... اما به یاری خدا، نفسهای اخرتون رو دارید میکشید.. فرمانده کودک کش اسرائبل،،
  • ماریا IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 0
    راه قدس ازکربلا میگذرد اسراییل نابوده
    • رضا IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      3 0
      احسنت
  • مشقلی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    به اسرائیل بگویید اگر ...زیادی بخورد.بایدن را به عزای نتانیابو می نشانیم.اگر ...هم میخورند.بگو کم بخورند همیشه بخورند بی ....ها.
  • محمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    اسراییل اگه الان نابود نشه هرچند دیر هم شده اما دیگه نمیشه کاریش کرد
  • الهی IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    توهم قوم برگزیده دارند اما از مرگ می ترسند چون پرونده سیاه آنان زمینه نابودی انان را فراهم کرده مثل قوم لوط وثمود این بار بدست مردانی که از اهن هم سخت ترند
  • علی IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    خوشحال ومسروریم دلم لکزده واسه کشت زیتون توشخمی که تواسرئیل میزنیم بکارم
  • ایران IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 0
    رژیم صهیونیستی همیشه غلط اضافی می کند مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر منافق
  • کورش IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 1
    چه غلتاهیج غلتی نمیتونین بکنین زرتوفضامجازی میزنین کسافتهای اشغال ترامپ شمابه نابودی هدایت کردین اشغالا
  • ایرانی IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    قطعا ایران هم بمب هسته ای داره . ممکنه جنگ هسته ای بشه. البته قطعا جنگ هسته ای میشه.
  • حمید بهمن جو IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 0
    حزب‌الله هم اماده اس
  • حامد زمانی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 0
    خدایا ای کاش یه راهی پیدا بشه ما بریم به جنگ اسراییل تا دنیا دوباره غیرت مارو ببینه
  • مهدیان IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    بهتره صهیونیست ها برن شنا یاد بگیرن چون قراره بیفتن تو مدیترانه!!
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    جنگ سخت کوبنده دفعه قبلتون را دیدیم ،سربازاتون توبیایون نشسته بودن و گریه میکردن
  • میلاد IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 1
    جنگ جنگ تا پیروزی
  • امیر IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 1
    فقط کافیه اسرائیل یه غلط اضافه بکنه تا با رگبار سنگینی از هزاران موشک تلاویو رو به یه ویرانه تبدیل بکنیم. اسرائیل بی تردید به زودی از روی کره ی خاکی محو خواهد شد...
  • علی IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 1
    طرف خواب دیده یه .....خورده ولش کنید شروع با آنها ولی تمام با ما تیتر تمامی روزنامه های دنیا اسرائیل از نقشه دنیا پاک شد حزب الله
  • کورش IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 1
    توف
  • پارسا عباسی هستم IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 1
    نمیتونه جنگ کنن اگر جنگ کنه یک دقیقه ای نابود میشن
  • ع سراچ IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    خیلی طولش دادید سه سوت چیه بگو فوت
  • مجید IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    مگه از بنیاد اسرائیل جز جنگ طلبی وادم کشی کاردیگه هم بلد بودید شما جنایتکارجنگی هستید
  • اکبر اسدی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    استقرار تیپ طولانی در مرز نوار غزه، یعنی اسرائیل با استحکام آن مرز،قطعا تصمیم دارد از جبهه دیگری جنگ را آغاز کند،ترک خلیج فا س توسط ناو گروه نیمیتز،و استقرار در فاصله دورتر از باد موشک های ایران،شرایط خطرناکی را در منطقه رقم زده است، استقرار جنگجویان زخم خورده در قرعه باغ و هواپیماهای اف ۳۵ در امارات،گویای نقشه شوم دشمنان است،بنظرم فرماندهان نظامی در هماهنگی کامل با دستگاه دیپلماسی باید بسیار هوشیارتر از قبل اما اگر لازم را داشته باشند
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    جنگ رو شروع کنن تا 3ساعت ضربه میزنن نه بیشتر! ساعت چهارم جنگ دیگه وجود ندارن که ضربه ای بزنن!
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      2 0
      اسراییل نابوده! آرام و نابودشدن کرد
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      1 0
      امریکا هیچ غلطی نمیکنه اسراییل با دم شیر بازی کنی با ما طرفی
  • حسین IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    کسیکه ازدشمن بشریت و همچنین ایران عزیزطرفداری کندایرانی نیست وشرف ندارم روزی میرسه که اسراییل بایک بندانگشت نابودمیشه
  • رزمنده مقاومت IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 0
    این خبربودپخش کردید ارتش اسرائیل درتمامی نبردهای بعدانقلاب اسلامی شکست خوردحتما خودش رااماده نابودی کامل میکندحریف غزه وحزب الله نیست
  • شاه ایران IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 0
    نمی بینمت!
  • علی IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    ای بابا جنگ مثل ترامپ درون خود اسرائیل میگه دوران نتانیاهو تمومه مردم اسرائیل برای محاکمه نتانیاهو آماده میشن
  • شهاب IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    فقط ... بخورید خفه شید
    • اسحاق IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      2 1
      رژیم صهیونیستی پشتش ب امارات و عربستان گرمه. وای اگر دست از پا خطا کنند،نابود میشوند
    • علی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      2 1
      الموت لاسراییل.‌....
  • سینا نظری IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 1
    ما میتوانیم اسرائیل را یا کل خاورمیانه را در ۱۲ دقیقه نابود کنیم و با خاک یکسان کنیم با موشک هایی که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران دارد دارد کل خاورمیانه در کمتر از ۱۲ ثانیه نابود خواهد شد
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 1
    بوروبابا کی میتونه درمقابل اسلام به ایست خداکنه فقط جنگ شروکنه اسرایل جنگ چه شروع کنه چه نکنه بزودی زودنابود مرگ براسرایل
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    تو مال این حفها نسیتی ، بشین سرجات حرف اضافه نزن وگرنه.....
  • علیرضا IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    فقط از خدا میخوام یه کاری کنه دست دروغگو رو بشه و مشخص بشه کی چیکارست .....
  • SG ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 1
    به.انسان.یت.فکر.کنید
  • حمید CA ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    آوی کوخاوی حرف مفت موقوف.
  • علی IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 1
    اسرائیل محکوم به نابودی است، مانند عقاب بر سر شما فرود خواهیم امد
  • ماهان IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    اسرائیل میگه که:توی تورات خدا به ما وعده داده سرزمین فلسطینو هدیه میده. فقط از یک طریق میتونن اثبات کنن.اونم از طریق تابوت عهد که به شکل عجیبی زمان حمله بخت النصر به هیکل سلیمان گم شده.داخل تابوت عهد کلی طومار قدیمی از تورات وجود داره اسرائیل خودش خوب میدونه کارش بزودی تموم میشه.اونم به دست ایران و متحدان
  • حمید IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    آمریکا هم نمیتواند با ایران مقابله کند چه برسد به اسراییل ایران میتواند اسراییل را با خاک یکسان کند موشکهای ایران کل سیستمهای اتمی صهیونیست را از کار نی اندازد آنها خودشان هم این قضیه را میدانند اما بعضی از خودیها هنوز پی نبرده اند آمریکا اگر بداند میتواند با هزینه کردن کل سرمایه اش میتواند ایران را نابود کند شک نکنید اینکار را میکند
  • امید IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    سگی که پارس میکنه کسی را نمیگیره آمریکاواسرائیل مث سگ فقط پارس میکنند هیچ غلطی نمیتونند بکنند
  • حمید IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    اسراییل نابود میشود این وعده خداست...
  • کرد IQ ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 2
    اسراییل نابود خواهد شد
  • امیر IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    اسرائیلی کثیف شما عددی برای ایران نیستید انشاالله به زودی نابود میشید
  • Parsa598 IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    شاهنومه اخرش خوشه @ سلاح هسته ای یادتون نره
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    میره
  • محفوض IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    مرگ بر اسرائیل
  • ایمان IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    ایشا الله صهیونیستانابود شن تا راحت شیم هرچ ی میکشیم از اینان
  • Mohsn IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    ریز می بینمت!
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    منظورش اینه که خوب شنا کردن رو یاد گرفتن
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    مرگ بر آل سعود کثیف
  • امیرآقایی کومله IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 1
    مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا
  • کردستان DE ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    اسرائیل و امریکا خوب میدونند که جنگی‌بشه کل اسرائیل رو نابود میکنیم فقط داره به قلدری مثل امریکا می نازه وگرنه یهود چیزی نیست یه شلیک کن خودشون رو کثیف میکنن واسرائیل مال این حرفا نیس جنگ کنه
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    مرگ بر آل سعود
  • طاهر IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    من کاری به این حرفا ندارم فقط هیچ کشوری حق حمله نظامی ب کشورمو نداره که شیران ایران زمین بیداره بیدارن.....
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 1
    نظر من این است کسی میخواهد بزنه نمی گه من میزنم بعد از خودش تعریف میکنه!
  • رضا IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    خیلی هم خوب. بابچهاحتما میاییم توجنگ با شما.تصمیم داریم چندتا سربازاسیرکنیم
  • امیرمیرزایی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    تف به شرفش اگه جنگ نکنه
  • مهدی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    ولی اگر جنگ بشه خوب میشه مردم از بیکاری در میان ی تنوع هم میشه
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    رژیم صهیونیستی غاصب‌و کودک کش
  • امیر IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 1
    این صهیونیستهای بزدل دل و جیگر جنگیدن ندارن فقط بلدن ضعیف کشی کنن ما بچه شیعه ها یه یاعلی بگیم واجب التعویض الطومان میشن خودشون هم خوب میدونن بالا خره به دست شیعیان نابود میشن برا اینکه در پیشگوییهای کتاب مقدسشان اومده
  • DE ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    مرگ بر نتانیابو
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    مرگ بر ترامپ
  • م.. ص IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    رژیم صهیونیستی غلط کرده وخیلی ترسو تر از این حرفهاست جرات داره حمله کنه تک تکشون رو جوونای یزدی میگیرن میبرن اخرای تل محمودی که زار زار گریه کنن
  • عدالت IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    اسرائیل که سحله بزرگ تراز این گشور بیات تاپاره پاره بشه یلا یلا علی یارش منتظریه حرکت هستیم تاخودشوعربستان باخاک یکی کنیم
  • مجید IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    نقشه ی ترامپ هست و فقط قصد آنها درگیری ومجبور کردن ایران به جنگ در روزهای آخرریاست جمهوریش میباشدکه با متحد شدن کشورهای عربی مقاصد خود راپیش میبرند
  • سرباز وطن IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    آره تو جنگ ۳۳روزه مشخص شد کی شجاعت وایمان داره،حزب الله تا حرف انقام زد کل منطقه رو تخلیه کردین تا برسه هنوز کاری نکرده خودتونو خیس میکنید همون شما باید زورتون به مردم بی دفاع غزه میرسه
  • علی IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند بزنید با موشک سردار سلیمانی نابود ش کنید جات سبز سردار سلیمانی روحت شاد
  • حمید IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    تیپ گولانی یا گوگولی .این نشانه. ترسه که خودشون رو آماده اعلام کردن یعنی ما خودمون رو خیس کردیم
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    اسراییل خر کی باشه ما آماده دستور سیدعلی هستیم
  • حسین ازارومیه IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    خاطرتان جمع باشه اگراسرائیل اتم بزنه مابمب نیتروژن میزنیم خلاصه بگم ایران ازلحاظ تسلیحات هرچی که دلت بخادداردمن اسمشونمیارم ولی باهرچی بزنه جوابشوقویترازهمون میزنیم این گفتم که خیالتان راحت
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    فقط نابودی حکام کشورهای عربی خلیج فارس.عربستان.امارات.
  • علی IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 0
    اسرائیل مثل اینکه میخواد از صفحه روزگار محو بشه (اسرائیل با دم شیر بازی نکن)
  • ما ملت امام حسین IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    چه جاسوس جالبی. همه میشناسن. بازم میخواد بره جاسوسی کنه.یه جای کار میلنگه
  • علی US ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 1
    جنگ خوب نیست
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    عزیزان برنامه ی جنگشون برای فلسطینِ فلسطین به اینجاش توجه بفرمایید "در شمال فلسطین اشغالی است یا جنوب مشخص نکرد" اون صهیونیستی که فکر کنه می تونه با ایرانی در بیفته هنوز از مادر زاده نشده
  • علی براتی US ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    شمابا ی حزب الله که گروهان میشه توش موندین کم اوردین نمیتونیدبجنگیدبعداماده جنگ تمام عیارهستین اخه اسکولاایران اتم هاشوخیلی وقت به دست خودتون ساخته منتظره کوچکترین ی بکنید موشک هاشوروی بمب اتم هاتون پیاده کنه بس اضافی نخورید که ایران همینومیخوادخوک بی صفت
  • مسلم IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    لبیک یا رسول الله...لبیک یا حسین(ع)...لبیک یا خامنه ای. به امید پیروزی بر استکبارات جهانی. جانم فدای ایران و غیورمندان ایران انان که به رهبر و خاک وطنشون وفادار موندن در اوج سختی و مشکلات.ما اماده نابودیه افات زمین هستیم برایه رشد و نمو نسلی عاری از کفر و استکبار .مسلمانان جهان یک بار دیگر متحد میشوند انشاءلله.
  • انتقام IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    مرگ بر اسراییل
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    اسرائیلی بوقلمون خور !فقط مثل بوقلمون او او میکنی
  • ع IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    تنهاکاری که میتوانندبکنندبمباران مراکزاتمی ایران هست وهمین کارراازخیلی وقت پیش درسردارن وودرحال تمرین باجنگنده های خودباهمراهی امارات هستن ماباییدخودمان رااماده کنیم نبایدغفلت کرد
  • امیرعبدالرضایی IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    این رژیم جعلی میدونه که پایان کارش فرارسیده وقطعا" همینطورهم هست البته این واقعیت توسط کشورهای اروپائی وحتی خودآمریکائیهاهم به اسرائیل دردوره ریاست جمهری اوباما به اسرائیل گفته شده که دیگرآمریکا نمیتواندازاسرائیل بشکل حضوردرجنگ حمایت کند چراکه درزمان اوبامااسرائیل قصدحمله به ایران راداشت ولی اوباماقول همکاری ندادواسرائیل دراین تصمیم تنهاماندالآنهم آخرین حرکتشومیخوادامتحان گنه که البته منجربه نابودیش میشه .
    • امیر پلنگ IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      1 0
      مرگ بر اسرائیل
  • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 1
    جنگ چیز خوبی نیست اینقد جنگ جنگ نکنید بالاخره هرکشوری برا خودش صلاح داره
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    ما رو از چی میرسونید اگه جنگ بشه ما شما رو نابود میکنیم جرعت جنگیدن با ما رو ندارید من یک دختر15ساله هستم که اینو بهتون میگم وقتی مـــــــن میگم جرعتشو ندارید با ما بجنگید یعنی کارتون تمومه مثل یک اب خوردن نابودتــــــــــون میکنیم کافرهـــــــــــــــــــا لعنت خدا و رسول خدا بر اسراعیل
  • رضا IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    درسته از نظر هسته ای و نظامی قوی هستن اما پشمی در مقابل ایران نیستن
  • علی IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    مرگ بر اسرائیل و آمریکا
  • علی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    حالا که ترامپ قمارباز از قدرت رفته کنار انتقام سردار دلها فقط ترور این موجود کثیفه بصورتیکه جسدش چند تکه بشه
  • اریایی IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    روزاییو میبینم که بعد از نابودی این رژیم کودک کش، کنار سواحل دریای جلیله در حال خوردن آب پرتغال هستیم..
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      0 1
      مواظب باش دلدرد نگیری.خخخخخ
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    آمریکا و اسرائیل ک هیچی بقیه کشوارم بگین بیان پشت سرشون بهشون میگیم ایران و ایرانی چقدر قدرت دارن
  • احمد IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    4 0
    زودتر بجنگ اسرائیل،دلم لک زده برای نماز در قدس
  • ناشناس IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    قابل توجه افرادی که میگن اسراعییل میتونه ایرانو شکست بده اسراعییل یک کشور قدرت طلبه واگرمیتونست تاحالا ایرانو نابود کرده بود
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    مرگ بر آمریکا
  • مدافع حریم ولایت IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    اگه جنگ بشه که توسط فرزندان علی ابن ابی طالب نابود میشید بدبختا اگه جنگی رو بخوان آغاز کنن ما تمومش میکنیم با پیروزی و نابودی رژیم صهیونسیتی . لبیک یا خامنه ایی
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    مرگ براسرائیل
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    قبل ازینکہ اسرائیل و حامیانش غلطی بکنن با طوفانی از موشک باید مقابلہ کنن
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    5 1
    سلام وقت بخیر مردم ایران تنها یک ترس دارند آنهم نفوذی های که در ایران درحال خدمت به صهیونیسم و غرب هستند
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      1 0
      اینقدرمیدونم ملت ایران تا آخرین قطره خون درمقابل تجاوز خارجی مقاومت می کنه
  • غلامعلی IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    و میکرو مکر الله والله خیر آلما کرین .عددی نیست جلوی شیر وایسه
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    من از خداوند منان میخوام این بلا را را از بندگانش دور کنه بعدن ما ایرانیم یعنی غیرت و شجاعت ما زبانزده همه است اسرائیل باشه یا هر کی
  • کورش IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    ترامپ واسرایل بازنده هربازی میشن مرگ برامریکا اسرایل کودک کش میزنیم
  • الماس IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    سلام ...خدا کنه جنگ بشه ...من هم برم جنگ ... کمی از داغ دلم در فراغ سردار دلها را کم کنم
  • علی IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    ب امید صلح ودوستی همه کشورها
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    درود
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    خداوند تباه وبرباد کند دشمنان اسلام را
  • من IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    هیچی نگید خدارو چی دیدی . شاید این آبله ها کاری کنن حذف اسراییل رو از نقشه زمین جشن بگیریم ... همه منتظر جنگ با صهیون هستیم ...یاااااااااخداااااااااااااااااااااااااااااااااا قسمت کن.
  • حسین IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    اماده هستیم هرکه مرده میدانه یا علی هرکه حیدر کرار در افتاد هرکه با ال علی در افتاد ور افتاد لبیک یا امام خامنه ای
  • م IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    چه غلطا،،،،،انگار...
  • مهدی IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    خدا کنه جنگ با اسرائیل بشه..دقه دلی ترامپ هم سر اونا خالی کنیم مشنگهارو نابود کنیم..انشالا
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    نمیدونیم چرا اینا فقط زر میزنند آ حمله نمی کنندتااولین روزحمله آخرین روز عمرشون باشد
  • اسدالله نوروزی GB ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    #من آماده جنگم
  • محمد IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 1
    ما رو چه به کشوری دیگه به فکر خودمون باشم توی این وضع گرونی
  • سفير صلح RU ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    کاش یه حرکتی میکردن تا نابودی گمراهان درخاورمیانه رقم بزنیم اصلا نترسید مابرنده جنگیم
  • مهدی IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    اسرائیل خودش این خوب میدونه اگه یه فشنگ به سمت ایران شلیک کنه با صدتا موشک که خودشونم نمیدونن از کجای زمین در میاد به طرفشون شلیک خواهد شد الله اکبر از این اقتدار جوانان ایرانی
  • Persian soldier IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    اسراییل و جنگ هههههه اسراییل همون کشوری بود که صدام قبل از جنگ کویت برای گول زن کشور حاشیه خلیج فارس با چند تا موشک غیر مسلح(موشکی که کلاهک انفجاری نداره)به اونجا حمله کرد و 70 کشته داد دوتا پیرمرد پیرزن بر اثر خفگی (خفگی ناشی از زدن ماسک اکسیژن که بعدن نتونستن درشون بیارن) و 68 نفر بر اثر سکته قلبی (به علت ترس) اون وقت با جوانانی ما که به عشق شهادت میرن به میدون جنگ میخواد بجنگه صدام هم از این ...ها زیاد خورد
  • مهدی IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    چقدر‌حرفهای‌خنده‌دار‌میزنید‌اگه‌شما‌میخواهید‌ اماده‌شوید‌ما‌شیران‌دلاور‌ایران‌اماده‌ایم‌تا‌بنیاد شما‌را‌بر‌اندازیم‌ملتی‌که‌شهادت‌دارد‌اسارت‌و‌بندگی‌در‌ان‌نیست‌‌این‌را‌مطمئن‌‌باشید‌حواستون جمع‌باشد‌ما‌رهبری‌سید‌علی‌را‌داریم پس‌غلط‌اضافه‌ممنوع‌نتایاهوی‌بزدل‌وترسو انسان‌کثیف‌واشغال‌
  • احمد IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    اسراییل برو بمیر
  • سرباز IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    خب ما که کسر شأن برامون که با یه کف دست جا بجنگیم ولی خدا حفظش کنه سید مقاومت پایکاره
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    اسرائیل جرات جنگ با ایران رو نداره،خطر ترکیه و افکارش خیلی خیلی بیشتره برای ایران
  • Persian soldier IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    اونایی که باور ندارن برون تو گوگل ببینن صدام قبل از حمله به کویت چه کرد و چه شد
  • امیر IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    نابودی و محو اسرائیل غاصب، واکسن (کوید۱۹) و درمان قطعی کرونا برای تمام جهان مخصوصاً ملت کشورهای اسلامی محسوب میشود مطمئن باشید که بعد از ۵۰ سال کثافت کاری صهیونیست‌ها در صورت شروع جنگ گور خودشان را میکنند و آرامش را به جهانیان هدیه می‌دهند ان شاءالله
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    خوب کجاش بوی جنگ میداد؟... اینا که از سالگرد یک فلسطینی ترس و وحشت می‌کند چطور و با کی میخواهد جنگ کوبنده داشته باشد...
  • مرادی IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 1
    شاید بتونیم اسرائیل روشکست بدیم اما آمریکا اروپا عربها پشتیبانی میکنند و حتی شاید رودر روی ما قرار بگیرند آنوقت دیگه سخت می شه
  • امید IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    کاکو اسراییل و تمام حامیانش ۴۰ ساله ننونستند جلو دوتا گردان بچه حزب الهی پیروز بشه و به زانو دراومده ، حالا دم از جنگ با ایران میزنه. بتمرگ سرجات عامو. سرت به تنت زیادی کرده نفتالو
  • آرمین IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 1
    ما اهل جنگ نیستیم فقط مذاکره میخواهیم
  • سید مجید میر تاج الدینی IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    عقربها وقتی احساس خطر کنند،نیش وزهر خود را در بدن خود تزریق میکنند....رژیم صهیونیستی دور تا دورش اتش است....پایان صهیونیسم نزدیک است
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    آفرین فقط پوشک یادت نره بخرتاگرون نشده
  • ناشناس IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    کی مجله سوزاندن موش ها رو خونده که یهودی ها رو به شکل موش نشان داده بود به امید خدا اسرائیل نابود مبشه
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    امریکا واس اییل عصبانی باشید واز این عصبانیت بمیریر
  • رامین محمدی IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    فرزند نامشروع انگلیس روباه پیر
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    مردم فلسطین اشغالی مرگ بر نتانیاهو سر می دهند و ضع هروز تطاهرات علیه نتانیاهو ومردم او فاسد دروعگو و بی لیا قت می دانند وصع نابسامانی دارد حالا می خواهد یک جنک محدود علیه فلسطین شروع کند برای جلوگیری از تظاهرات وسقوط
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    فک کنم زیادی خرده میلیونها موشک خواهند خرد قبل از هر اقدامی پودر شدن خدا کنه غلطی بکنه تا با حامیانشان پودر شن ...
  • محمد IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    دلم لک زده برای جنگ با اهریمن اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایتکار اگه جنگ بشه ما آماده ایم فقط سید علی لب تر کنه
  • عیسی IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    مرگ بر نتانیاهو
  • امير IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    وايي خدا ترسيدم توروبه خدا حمله نكنيد من ميترسم وايي عمو جون خيني كه مين رگا ايلمه يادگاري از كر بي بي مريمه بختياري جماعت از چيزي نميترسه مخصوصا من كه اولاد عليمردون خان چهارلنگم آخ كه دلم لك زده براي نماز تو قدس و پايمال كردن سر بريده ترامپ بايدن و نتانياهو ضد انقلاب و منافق بدونه كه تا بختياري باغيرت هست هيچ غلطي نميتونه بكنه
  • علیرضا IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    خدا خودش بهشون رحم کنه
  • مسعود IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    نعلت برجنگ
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    مرگ بر امریکا واسرایل و ال سعود و حامیان وطرفداران ایشان که یزیدیان امروزن
  • طاها IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    کاش معجزه ای گردد و حاج قاسم تو بر خیزی.
  • موسوی IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    عرض اسرائیل 45 کیلومتر است و حدود 45 دقیقه پیاده فتح کیسه
  • FR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    شتر در خواب بینت پنبه دانه اسرائیل گ میی خوره
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    چقدر بعضی ها جنگ طلبند!
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    در کمتر از یک ساعت اسرائیل نیست می شود!
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل
  • توحید IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 1
    پوشک همراه داشته باشید بهتره چون طرف حسابتون ایرانیه (بابک و آرش و.......)
  • صادق IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    ‌...خورده اسراییل
  • اشکان IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    مگه جرات داره به ژاندارم خاورمیانه حمله کنه؟یه چرت و پرتی گفته و شاید داره دست پیش میگیره پس نیافته،هوچی بازی میکنه،چون ترامپ نیست و آرامش نداره.
  • شهید IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    مارزمندگان ارتش ایران آماده فداکار در ایران هستیم بزنی 10تامیخوری
  • رسول IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    نتانیاهو کجایی بیا ایلام قول میدم بچه ها اذیتت نکنن
  • شهاب احمدی IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    تا سپاه رو داریم غم نداریم اگ مردین ی جو غیرت دارین بفرمایید شروع کنید،سوابق ننگین زیاد دارن جلوی ملت از اشک ریختن ملوانها فرار ناوها داستان پهبادها اگه جرات داشتین ک جلو نفتکشهای مسیر ونزولا رو میگرفتین،این گوه خوریهاتون فقط جلو گاو شیردهتون وهابیهای نجس جواب میده سپاه یعنی اقتدار سپاه یعنی غرورسپاه یعنی عشق
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    2 0
    تقصیر این عربستان و بحرین امارات هست. وقتی خودفروشی کردند.اسرائیل هم باید پررو بشه. لعنت به آل سعود. لعنت بر ژن بعضی از دول عربی که برادر خونی خودشونو بنام فلسطین زیر پا گذاشتند. رفتند چاپلوسی اسرائیل. حیف کلمه سگ که برا اینها بذاری. چون جفاست بر سگ با وفا
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 0
    باسربند یاعلی اماده ام مرگ براسرائیل
  • م نوری IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    1 1
    زرشک......... عوضی کودک کش فقط بیا .... کاری می کنیم خاکستر اجساد نجستون هم به اسرائیل بر نگرده.... تلافی ۸۰ سال جنایات رو فقط در عرض یه نصف روز در میاریم.....
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    مرگ بر اسرائیل
  • محمد IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    2 0
    به نظرم یه گلوله تو مخ ترامپ و نتانیاهو حلال مشکلاته
  • Tnt IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    منظورش از جنکی سخت وکوبنده اینه که داریم اماده فرار میشیم
  • علی IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    3 0
    ما به محض وقوع درگیری وجنگ روزگار اسرائیل رو سیاه میکنیم کچل
    • ابی IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      1 0
      مرگ بر اسرائیل کودک کش
  • DE ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    مرگ بر اسرائیل جانم فدای رهبرم
  • محمد IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    فقط کافیه چهار تا موشک بخوره تویی پایگاه هسته ای دیمونا کلکشون کنده میشه
  • مجید IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    نتانیاهو دل به ترامپ بست نمی دونست دگه رای نمیاره فرقی هم نمیکنه بایدن هم وعده های اسراعیل را انجام میدهد سگ زرد برادر شغاله
  • قرمز IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    کاش هیچ جنگی صورت نگیرد خداوند من خداوند همه موجودات است.هیچ وقت بد کسی رو نخواهیم.همه موجودات حق زندگی دارند و همه باهم برابرند.
  • قرمز IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    مرگ بر اسرائیل
  • احمد IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    تواین چنددهه که صهیونیستا نامشروع بدنیا آمدن ثابت شده که همیشه در جنگهای فرسایشی ترسوترین ملتها در دنیا هستند وهمیشه زاحیله از جنگهای فرسایشی فراری هستند درصورتی که مسلمان بخصوص ایرانیهای نجیب متخصص جنگهای فرسایشی میباشند و صهیونها این را خوب میدانند من با ان دوستی که از هیتلر تعریف کرد موافق نیستم ما با یهودیها مشکل نداریم وبعضی از هموطنهای عزیزمان یهودی هستند ودر کنار بنده در جبهه دفاع مقدس میجنگیدن ما با صهیونیست کودک کش مشکل تاریخی و جغرافیایی داریم وسلام...
  • پراید IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    جنگ بادشمن ترسومثل اسراییل ...
  • یونس IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    بایاری خدا نابودشون میکنیم
  • مهدیه IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    اونوقت ما هم نسلتون رو منقرض می کنیم.
  • مجتبی IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 1
    مرگ بر اسرائیل
  • محرم IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 1
    اسرائیل یک سگ غلاده به گردن آمریکاست رها گاهی پارس میکنه
  • میترا IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    مرگ بر اسرائیل
  • ایرانی IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    چطوری اسرائیلی...
  • رضا IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    میخوان کار کنن که ایران دخالت کنه وبعدبایدن جوامع بینن المللی علیه ایران شعارتروریست بدن وهمه اینازیرسرترامپ است
  • امیر علی IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    لحظه شماری برای جنگ اسرائیل باید نابود شود انشالا
  • منوچهر IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    اسرائیل به تار عنکبوتی بنده
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    کوخاوی، ... خورد با نتانیاهو
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    آخرین هدیه ترامپ به رژیم اسراییل، تسهیل در روند نابودی ایشان است.انشا الله.
  • یک ایرانی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    مساحت کل رژیم صهیونیستی یک صدم مساحت ایران هم نیست اصلا عددی نیستن که ما با هاشون جنگ کنیم
  • عاطفه IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    مرگ بر صهیونیستی. مرگگگ بر اسرائیل. با خاک یکسان میکنیمت
  • سحر GB ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    خودشونم میدونن نمیتونن غلطی بکنن
  • مسیحا IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    از دولتمردان و تمامی مسولین دلخوشی ندارم ولی بخواد یه پشه ای به خاک کشورم تجاوز کنه اول از همه خودم جلوش وایمیستم چه برسه سگان اسرائیل و آمریکا
  • Mohamad IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    غلطی کنه از همه طرف حمله ور میشن بهش.وای از دست این صهیونیستا
  • رضا IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    دشمن راکوچک نگیرید عراق راکوچک گرفتیم و8سال باهم درگیر بودیم
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    2 0
    صد سال سیاه اجازه نمیدیم کاری بکنن اگر اسرائیل تونست بخش زیادی از فلسطین رو بگیره به خاطر اروپایی ها بود الان که خودشون تو گل گیر کردن اسرائیل هم فکر کرده کسیه اجازه نمیدیم که هر کاری دلش خواست بکنه
  • احمد IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    3 0
    به نظر من ما ایرانیها منتظر یه جرقه ایم تا اسرائیل را از صحنه روزگار محو کنیم بیایید تا خوب ازتون پذیرایی کنیم یک نسل جدید ایرانی ناب در اسرائیل زندگی را شروع کنن
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    یکی آبنبات اینو برده پس بده ،گنده ترازدهنت حرف میزنی فعلا که حزب الله کارتو ساخته مردک
  • علی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    جنگ پیام های خیر و شر دارد
  • سعید ۳۹ IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    بیاد .... جیبوتی کجایی دقیقا کجایی ؟!
  • ابوالفضل IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    صغد شن
  • bible IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    1 0
    کسی رجز میخواند که مطمئن باشد زمین زیر پایش سفت ومحکم است.
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    درود بر سپاه
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    جنگ
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 0
    این الان داره میگه اماده جنگ سختیم یعنی الان اصلا امادگیشو ندارن احتمالا زمان نابودی اسراییل رسیده
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    انگشت کوچیک سپاه هم نمیشی
  • FR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    0 0
    اسرائیل میدونه اگه حمله کنه چه بلایی سرش میاد. پارسال قشنگ دید که حدود بیست موشک بالستیک قدرتمند سپاه چه بلایی سر اون پایگاه نظامی کوچیکشون آورد و همه جاش رو سیاه و کبود کرد(طبق عکسهای ماهواره ای). حالا اسرائیل که زیادم بزرگتر از اون پایگاه نیست و همش حدود 20 هزار کیلومتر مربع مساحتشه چطور میخواد دوام بیاره؟!
  • ساسان IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    چرا فکر می کنید هر کشوری که بمب اتم داشته باشه تو هر جنگی میتونه استفاده کنه اگر اینطوری باشه زمین که تا حالا نابود شده بود اصلان کشورهای دیگه نمی زارن از صلاح هسته ای استفاده کنه .اگر جنگی ایران و اسرائیل رخ بده صلاح هسته در کار نخواهد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس