کد خبر 1141658
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
رژیم صهیونیستی هم‌اکنون ۲۶ خبرنگار فلسطینی را به اسارت گرفته است

آخرین آمار و گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در حال حاضر رژیم صهیونیستی ۲۶ خبرنگار فلسطینی را به اسارت گرفته است.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی ادامه دارد. طبق آخرین آمار و گزارش‌ها، در حال حاضر ۲۶ خبرنگار فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شدند.

بیشتر بخوانید:

اولین اظهارات الاخرس پس از پیروزی مقابل اشغالگران صهیونیست

بر اساس این گزارش، کمیته حمایت از خبرنگاران در فلسطین ضمن تأیید خبر مذکور، اعلام کرد: هم اکنون ۲۶ خبرنگار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت به سر می‌برند. این کمیته بازداشت بشری الطویل، خبرنگار فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در روز یکشنبه گذشته را به شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

شکنجه زنان در زندان‌های رژیم صهیونیستی

کمیته مذکور اشاره کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۴ مرتبه دست به بازداشت خبرنگاران زده و ۳۹ حکم بازداشت و تمدید مدت بازداشت در حق آنان صادر کرده است. تمامی اینها در حالی است که جامعه جهانی همچنان در قبال اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی سیاست سکوت را در پیش گرفته است.

گفتنی است، نظامیان رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته میلادی بر شدت سرکوب‌های خود علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی افزودند. طبق آخرین آمار منتشر شده، صهیونیست‌ها طی ماه اکتبر گذشته ۴۱۰ شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس