کد خبر 1141614
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴
ابراز ارادت ملک سلمان به رژیم صهیونیستی پس از هجمه علیه ایران و حزب‌الله

پادشاه عربستان سعودی در تماس تلفنی با صدر اعظم آلمان و در واکنشی دیرهنگام، اقدام موهن نشریات فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و همچنین حملات تروریستی در اروپا را محکوم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از واس، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی دیشب در تماس تلفنی با «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان به مواضع ضد اسلامی اخیر فرانسه و انتشار کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم (ص) واکنش دیرهنگام نشان داد.

بیشتر بخوانید:

ماکرون: فرانسه دشمن اسلام نیست

پادشاه عربستان در این تماس تلفنی گفت که ریاض انتشار کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم (ص) و همچنین حملات تروریستی در اروپا را به شدت محکوم می‎کند.

بیشتر بخوانید:

مکر مکرون نسبت به پیامبر در آستانه ۱۷ ربیع الاول

وی افزود: آزادی بیان یک ارزش اخلاقی است که باعث احترام و همزیستی بین ملت‌ها می‌شود؛ نه اینکه ابزاری برای نفرت پراکنی و درگیری فرهنگی و تمدنی باشد.

سلمان بن عبدالعزیز با بیان اینکه عربستان ارتکاب عملیات تروریستی در فرانسه و اتریش را محکوم می‎کند، تصریح کرد: مقابله با هرگونه افراطی گری و تروریسم ضرورت دارد.

پادشاه عربستان در ادامه این گفت‌وگوی تلفنی بر اهمیت نزدیکی بین پیروان ادیان و تمدن‌ها و گسترش ارزش‌ها و میانه‌روی و پرهیز از نفرت پراکنی و خشونت تاکید کرد.

وی اعلام کرد که دو طرف همچنین درباره روابط دوجانبه و راه‌های تقویت آن در زمینه‌های مختلف و حمایت از تلاش‌های صورت گرفته برای موفقیت کنفرانس جی ۲۰ که ماه جاری در عربستان برگزار می‌شود، بحث و تبادل نظر کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله مومن IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بر آل وحوش ملعون. لعنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس