کد خبر 1141580
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۷
عملیات دستگیری سارقین و معتادان متجاهر

فرمانده انتظامی ورامین از دستگیری سارق اماکن خصوصی به همراه مالخر خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی ورامین بعدارظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در شهر ورامین موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید قدوسی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پس از بررسی شیوه و شگرد سارقان و انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند یکی از سارقان حرفه‌ای را در این خصوص شناسایی کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین در ادامه بیان کرد: مأموران با اقدامات گسترده اطلاعاتی و طی هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

بیرانوند تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی به انجام ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

وی در پایان با بیان اینکه یک نفر مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد، از تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    1 0
    اقاپلیس خودت بجای اوبودی چکارمیکردی.الناس بملوکهم اشبه من ابائهم.چه کنه بیچاره .بانکا پولشو زدند .رفت بورس دولتیها غارتش کردند.رفت خودرو بخره هفته سه بارگرون کردند پولشو گرفتند .ماشینشو ندادند. خودت بودی بکاهدان نمیزدی.علی برکت ..........
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    0 0
    اگر هر بار که دزدی دستگیر میشود حداقل یک انگشت او را قطع کنند این وضع امنیت جامعه نخواهد بود. دزدی را میگیرند با 35سابقه محکومیت.اگر هر دزدی بعد از ده بار سرقت دستگیر شود یعنی این فرد 350نفر را با مشکل روبرو کرده و بعد فقط چند سال در زندان اموزش دیده و بازهم به اجتماع بازمیگردد. ولی اگر برای سه انگشتش قطع میشد حاضر نبود خود به قیمت سلامتی اش دزدی را ادامه دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس