کد خبر 1141186
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
هشدار به ملی‌پوشان نیمکت‌نشین: دست بجنبانید!

سرمربی کروات تیم ملی برخلاف کارلوس کی‌روش توجهی به اسامی ندارد و تا حد امکان بازیکنانی را به تیمش دعوت می‌کند که در تیم باشگاهی خود نیمکت‌نشین نباشند.

به گزارش مشرق، فهرست جدید تیم ملی فوتبال برای بازی دوستانه با بوسنی در شرایطی اعلام شده که بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، مهدی طارمی، سردار آزمون، علی کریمی، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، محمد محبی و ... دعوت نشده‌اند. در اردوی قبل هم بازیکنانی مانند سعید عزت اللهی و کریم انصاری فرد غایب بودند که ویژگی مشترک همه این بازیکنان، نیمکت‌نشینی یا دور بودن از شرایط مسابقه است.

در واقع اسکوچیچ در دو اردوی تیم ملی بازیکنانی را انتخاب کرده که در تیم باشگاهی خود به میدان می‌روند و نیمکت‌نشین نیستند. این وضعیت بازیکنانی شاخص تیم ملی را که در باشگاه های خود جایگاه ثابتی ندارند، به دردسر می‌اندازد.

بیشتر بخوانید:

واکاوی فهرست تیم ملی ایران برای دیدار با بوسنی

اگر چه اسکوچیچ هدفی را هم از این موضوع دنبال می‌کند. او نمی‌خواهد با دور کردن این بازیکنان از فضای تمرینات باشگاهی، شانس حضور آن‌ها در ترکیب اصلی را کاهش دهد و امیدوار است بعد از پنجره فیفا دی، بازیکنانی مانند بیرانوند، طارمی و جهانبخش به ترکیب اصلی را پیدا کنند.

با این وجود، رفتار سرمربی کروات نشان می دهد که او بازیکنان نیمکت نشین را در برنامه‌های اصلی خود قرار نمی‌دهد؛ در حالی که کارلوس کی‌روش در مقطعی بازیکنان بدون تیم باشگاهی مانند آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه، سعید عزت‌اللهی و ... را هم به تیم ملی دعوت می‌کرد.

در نتیجه در فاصله دو سال تا جام جهانی، این بازیکنان کلیدی باید تمام تلاش خود را به کار بندند تا جایگاه خود را در تیم ملی به دست بیاورند و به گروه محدود اسکوچیچ نزدیک شوند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید علی رضا IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    این لیست تیم ملی فوتبال ایران در مقابل بوسنی تا حدی ضعیف هست . تیم ملی بازیکنی در حد عالی و با کیفیت می خواهد نه این که هر کسی پیراهن تیم ملی را به تن کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس