کد خبر 1140875
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
ماسک نمایه ماسک زدن

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی سفرها در استان‌های هدف، در مجموع ۳۶.۸ درصد کاهش تردد داشتیم و در عبور و مرور خودروهای شخصی کاهش ۳۸.۳ درصدی را شاهد بودیم.

به گزارش مشرق، سردار سیدکمال هادیان فر، با اشاره به طرح محدودیت‌های تردد در راستای کاهش شیوع کرونا که در کشور اجرا شد، گفت: این طرح از روز ۱۲ آبان تا ۱۶ آبان اعمال و اجرا شد که در این مرحله ۲۵ مرکز استان مورد هدف بود و در این استان‌ها به خودروهای بومی اجازه خروج و به خودروهای غیربومی اجازه ورود داده نشد.

بیشتر بخوانید:

چند خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند؟

وی افزود: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به همراه عوامل هلال احمر و اورژانس در ۳۲۶ نقطه حضور داشتند و ورودی و خروجی این ۲۵ استان را کنترل می‌کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد و بیش از ۳۹۶ هزار وسیله نقلیه با تذکرات پلیس و راهنمایی‌ها از سفر انصراف دادند و به شهر مبدا خود بازگشتند.

سردار هادیان فر گفت: همچنین مجبور شدیم بیش از ۱۷ هزار خودرو را جریمه ۵۰۰ هزار تومانی کنیم. رانندگان این وسیله نقلیه اصرار به تردد داشتند و به تذکرات پلیس اهمیتی نمی‌دادند.

۱۷۰ خودرو توقیف و به پارکینگ‌ها انتقال داده شدند

وی گفت: برخی دیگر از رانندگان که از محدودیت‌هایی که ایجاد شده بود سرپیچی کردند و برخلاف تذکرات پلیس و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی باز هم اصرار به سفر داشتند به پارکینگ‌ها منتقل شدند که تعداد این خودروها ۱۷۰ عدد است.

بیشتر بخوانید:

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۱۰۴۲۶ خودرو

وی یادآور شد: هدف پلیس راهنمایی و رانندگی بیشتر ارشاد و تذکر بود چرا که کل کشور با این بیماری درگیر است و همه باید با هم برای بهتر شدن وضعیت بیماری در کشور تلاش کنیم.

کاهش ۳۸.۸ درصدی تردد خودروهای شخصی

وی با اشاره به تأثیر این محدودیت‌ها روی ترددها و ترافیک در استان‌های هدف گفت: در مجموع در استان‌های هدف ۳۶.۸ درصد کاهش تردد داشتیم و در تردد خودروهای شخصی ۳۸.۳ درصد کاهش تردد داشتیم.

سردار هادیان فر در پایان گفت: در مجموع باید بگویم در کل کشور در این بازه زمانی ۴ روزه ۳۲ درصد کاهش تردد داشتیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    4 1
    یعنی حدود هشتاد میلیارد تومان درآمد
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    2 1
    عجب!
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    2 2
    علی برکت الله
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    2 0
    جلوی جاده های شمالی بگیرید طرف با افتخار اومده شمال به من میگه جلوی منو تو هراز گرفتن و 500 هزارتومن جریمه کردن و گفتن حالا برو و منم هنوز به دنده 3 نزدم از طریق گوشی قبض پرداخت کردم! اینطوری نمیشه جلوی اپیدمی گرفت خودتون گول نزنید.
  • مهدی IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    3 0
    یعنی این همه اعلام کردن و کلی هشدار دادن باز هم یک عده به اصطلاح با فرهنگ و متشخص باز هم رعایت نکردند. به نظزم جریمه را باید 5میلیون میزاشتن
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    3 5
    به اسم کرونا به کام دولت تتبیق
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    1 2
    چه درامدی
  • امیر IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    0 1
    واقعا این پولا کجا میره .
  • hossein IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    0 0
    واقعا یک نفر هست بخاطر قتل ناخواسته حکم اعدام براش بریدن سه ماهه خانوادش گلریزان کردن هنوز 500میلیون جمع نکردن اون وقت اینا یه شبه 8میلیارد بدست میارن این پولها کجا میره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس