کد خبر 1140324
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
محرمی: پرسپولیس در هفته‌های آینده بهتر می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: من حتم دارم در هفته‌های آینده نمایش‌های بهتری را از قرمزپوشان تهرانی شاهد خواهیم بود.

به گزارش مشرق، «مجتبی محرمی» در خصوص دیدار پرسپولیس و سایپا اظهار داشت: پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ بیستم به مصاف سایپا رفت و در حالی که می‌توانست به برد برسد دو امتیاز را از دست داد.

وی افزود: به هر حال همیشه در هفته اول لیگ ناهماهنگی‌هایی میان بازیکنان وجود دارد که به مرور زمان برطرف خواهد شد. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و با یک بازی نباید از این تیم انتقاد کرد. فراموش نکنید پرسپولیس با همین بازیکنان در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس فصل فرسایشی را پشت سر گذاشتند و پس از پایان لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند و همین موضوع آنها را خسته کرده است. من حتم دارم در هفته‌های آینده نمایش‌های بهتری را از قرمزپوشان تهرانی شاهد خواهیم بود.

محرمی تصریح کرد: پرسپولیس در دیدار مقابل سایپا فرصت‌های خیلی خوبی را برای گل‌زنی به دست آورد اما دروازه‌بان سایپا روز عالی را پشت سر گذاشت و اجازه نداد دروازه این تیم باز شود. مطمئن باشید در بازی های آینده بازهم شاهد موفقیت های پرسپولیس خواهیم بود.

وی با تمجید از عملکرد خط دفاع پرسپولیس در دیدار مقابل سایپا تاکید کرد: خط دفاعی پرسپولیس با رهبری سید جلال حسینی عملکرد خیلی خوب داشت و در معدود موقعیت‌هایی که نصیب سایپا شد اجازه خودنمایی را به بازیکنان نارنجی پوش نداد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در این فصل هم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد به شرط اینکه در هفته‌های آینده راحت امتیاز از دست ندهد. پیروزی در بازی های اول اهمیت بسیار زیادی دارد و معمولا تیم هایی به قهرمانی می رسند که امتیاز های اول فصل را راحت از دست نداده اند.

تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان چهار دوره پیاپی لیگ برتر فوتبال ایران، لیگ بیستم را با تساوی بدون گل برابر سایپا آغاز کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 1
    صد در صد مگه بابا مسعودمون مرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس