کد خبر 1140306
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
پرسپولیس پول برانکو را از کجا تامین کرد؟

با وجود مشکلات مالی فراوان، مهدی رسول‌پناه پیش‌ از کنارگیری‌اش از باشگاه پرسپولیس، توانست با تامین پول، تمام مطالبات برانکو ایوانکوویچ را بپردازد.

به گزارش مشرق، در چند ماه اخیر مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی انجام دادند تا با تامین منابع مالی، با وجود تنگناهای مالی، تمام مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کنند. با این که حدود ٣٣٠ هزار یورو از طلب یک میلیون و ١٠٠ هزار یورویی برانکو از طریق پول انتقال علیرضا بیرانوند تامین شد، اما در چند ماه اخیر تامین ٧٨٠ هزار یورو باقیمانده بسیار سخت بود.

در همین حال کارگزار باشگاه قصد داشت با امضای یک متمم جدید و اجرای برخی خواسته‌های جدیدش، باقیمانده مطالبات سرمربی تیم را خارج از تعهد خود قبلی پرداخت کند که این موضوع مورد قبول باشگاه قرار نگرفت. در نهایت مهدی رسول‌پناه حدود ١٣ میلیارد تومان از یکی از دوستان خود به صورت ریال قرض گرفت و با پولی که در باشگاه بود، توانست حدود ٧٧٠ هزار یورو تامین و به حساب برانکو در عمان واریز کند تا این گونه علاوه بر وفای به عهد خود، زیر بار خواسته کارگزار نرفته باشد.

حالا هر چند که پرسپولیس توانست مطالبات برانکو ایوانکوویچ را بپردازد اما یک بدهی ١٣ میلیاردی جدید دارد که باید آن را به‌زودی پرداخت کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    2 0
    بدهی استقلال به شفر چیزی حدود 18 میلیارد تومان---پنجره استقلال چند ماه بسته.. بدهی به برانکو چیزی حدود 34 میلیارد تومان که با بسته شدن پنجره در اواخر شهریور ماه سریع پرداخت شد.. هم استقلال و هم پرسپولیس زیر نظر یک نفر هستند..مسعود سلطانی فر.. وزیر هم استقلالی..
  • ارتش سرخ IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 0
    ازاستقلال گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس