کد خبر 1140160
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
کوشش جمهوریخواهان برای جلب حمایت مالی از شکایات حقوقی ترامپ

جمهوریخواهان ایالات متحده در تلاش هستند تا برای تأمین بودجه لازم جهت پیگیری شکایات حقوقی رئیس جمهور این کشور علیه نتایج انتخابات ۲۰۲۰، میلیونها دلار جمع آوری کنند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، سه منبع آگاه روز جمعه اعلام کردند که جمهوریخواهان می‌کوشند تا برای حمایت مالی از دعاوی حقوقی که «دونالد ترامپ» علیه نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده اقامه کرده است، دست کم ۶۰ میلیون دلار جمع آوری کنند.

بیشتر بخوانید:

کارشناسان حقوقیشکایت‌های ترامپ تاثیری بر نتیجه انتخابات نخواهد داشت

در واقع به موازات نزدیک تر شدن «جو بایدن» به پیروزی نهایی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا و قوت گرفتن احتمال برکناری ترامپ از مسند ریاست جمهوری، کمپین انتخاباتی رئیس جمهور جمهوریخواه آمریکا در چندین ایالت این کشور از جمله ویسکانسین، میشیگان و جورجیا دعاوی حقوقی مختلفی از جمله بازشمارش آرا و یا توقف شمارش آرا اقامه کرده است.

در پی اقام این شکایات جمهوریخواهان آمریکا دست کم به ۱۰۰ میلیون دلار برای پیگیری این دعاوی نیازمندند.

بیشتر بخوانید:

ترامپ بار دیگر مدعی فساد و تقلب در انتخابات شد+فیلم

گفته می‌شود که از زمان پایان رأی گیری در شامگاه سه شنبه (سوم نوامبر ۲۰۲۰) کمپین انتخاباتی ترامپ با ارسال ایمیل‌ها و متن‌های درخواست مدعی رقابت غیرقانونی و خواهان دریافت کمک مالی برای پیشبرد دعاوی حقوقی خود شد.

با این حال، یکی از مشاوران ترامپ که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری رویترز گفت که تیم انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا فاقد آمادگی لازم برای راه اندازی یک دعوای حقوقی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    همه در ایران و جهان می دانند که تغلب در انتخابات آمریکا شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس