کد خبر 1140154
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
دادگاه عالی آمریکا خواستار تفکیک آرای دریافتی پنسیلوانیا پس از روز انتخابات شد

یکی از قضات دادگاه عالی آمریکا به اعضای شورای شهرهای ایالت پنسیلوانیا دستور داد تا آرای دریافتی پس از روز انتخابات را از یکدیگر تفکیک کنند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، «ساموئل آلیتو» قاضی دادگاه عالی آمریکا به اعضای شورای شهرهای ایالت پنسیلوانیا دستور داد تا آرای دریافتی رای دهندگان انتخابات ریاست جمهوری بعد از روز انتخابات را از یکدیگر تفکیک کنند.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین نتایج شمارش آرا در پنسیلوانیا و نوادا

قاضی دادگاه عالی آمریکا گفت: آرایی که بعد از روز انتخابات ریاست جمهوری دریافت و شمارش شده است، باید جداگانه شمارش شود.

قاضی آمریکایی همچنین به مسئولان ذی‌ربط ایالت پنسیلوانیا دستور داد تا از برگه‎های رأی‌گیری که پس از ساعت ۲۰ به وقت محلی روز انتخابات پُست شده است، جدا نگهداری شود.

در حالی که رسانه‌های آمریکایی خود را برای اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات آماده می‌کنند، ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای تأکید کرد که انتخابات هنوز به پایان نرسیده و اعلام پیروزی بایدن مبتنی بر فروض نادرست است.

پیش از این، ستاد انتخاباتی ترامپ در این بیانیه عنوان کرد: «انتخابات به پایان نرسیده است. این ادعای نادرست که بایدن پیروز انتخابات شده است، مبتنی بر نتایج ۴ ایالتی است که فاصله زیادی با نتیجه نهایی دارند. در جورجیا بازشماری آرا در پیش است. در پنسیلوانیا تخلفات زیادی رخ داده است. در نوادا افراد زیادی به‌طور غیرقانونی رأی داده‌اند و در آریزونا هم برخلاف ادعای غیرمسئولانه و نادرست آسوشیتد پرس و فاکس نیوز، رئیس‌جمهور ترامپ در مسیر پیروزی قرار دارد.»

بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از انتخابات آمریکا، جو بایدن تنها ۶ رأی الکترال با پیروزی نهایی در انتخابات فاصله دارد و پیشتازی او در ایالت‌های کلیدی پنسیلوانیا، نوادا و جورجیا در آستانه پایان شمارش آرا در این ایالت‌ها، وی در در آستانه ورود به کاخ سفید قرار داده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 1
    همه در ایران و جهان می دانند که تغلب در انتخابات آمریکا شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس