بیانیه ستاد بایدن در مورد امتناع ترامپ برای پذیرفتن نتایج انتخابات

ستاد انتخاباتی بایدن جمعه شب در مورد گزارش هایی مبنی بر نپذیرفتن نتایج انتخابات ۲۰۲۰ توسط رییس جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل  از شبکه سی ان ان، واکنش ستاد بایدن در حالی اعلام می شود که گزارش هایی مبنی بر آنکه ترامپ هیچ برنامه ای برای پذیرفتن نتایج انتخابات ریاست جمهوری ندارد، منتشر می شود.

"اندرو باتس" سخنگوی کمپین بایدن افزود: همانطور که در نوزدهم ژوئیه (۲۹ تیر) گفتیم، مردم آمریکا در این انتخابات تصمیم خواهند گرفت و دولت ایالات متحده کاملاً قادر به همراهی متجاوزان تا بیرون از کاخ سفید است.

بیشتر بخوانید

کمپین ترامپ: پیروزی بایدن دروغ است

بیانیه ستاد بایدن در حالی منتشر می شود که شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان ادامه دارد و تا عصر روز جمعه به نظر می‌رسد بایدن با کسب ۲۶۴ رای الکترال برنده این دور از کارزار انتخابات آمریکاست اما این نتیجه هنوز اعلام نشده و منتظر پایان شمارش آرای چهار ایالت باقیمانده هستند.

ترامپ تاکنون ۲۱۴ رای الکترال را از آن خود کرده است.

شمارش آرا در چهار ایالت باقیمانده ادامه دارد. اما شرایط کاملا به نفع بایدن است. تا دیروز ترامپ در سه ایالت از چهار ایالت باقیمانده، پیشتاز بود و حالا شرایط کاملا معکوس شده و او فقط در پنسیلوانیا پیشتاز است.

به گزارش رسانه های آمریکایی، تعداد آرای مردمی بایدن در سه ایالت جورجیا، نوادا و آریزونا بیشتر از ترامپ است. بایدن برای پیروزی نهایی باید از میان آریزونا، جورجیا، نوادا و کارولینای شمالی دو ایالت را ببرد یا فقط آرای پنسییلوانیا را ببرد.

ترامپ اما برای پیروزی باید علاوه بر پنسیلوانیا، از میان سه ایالت آریزونا، کارولینای شمالی، نوادا و جورجیا۳ ایالت را ببرد. کاری که سخت است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس