کد خبر 1140147
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳
پلوسی نمایه

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا طی اظهاراتی بایدن را رئیس جمهور معرفی کرد و گفت: بزودی صفت معاون سابق رئیس جمهور از روی وی برداشته خواهد شد.

به گزارش مشرق، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در حالی که انتخابات آمریکا هنوز به خط پایان خود نرسیده است، به جو بایدن نامزد حزب دموکرات این کشور لقب رئیس جمهور داد.

بیشتر بخوانید:

چراغ سبز زودهنگام سنا به کابینه آتی دولت احتمالی بایدن

پلوسی، بایدن را که هم حزبی وی و نامزد برتر در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا است گزینه ریاست کاخ سفید دانست و گفت: از این موضوع که جو بایدن توانسته تا این اندازه رای کسب کند، هیجان زده شدم.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک صفت معاون سابق رئیس جمهور از روی بایدن برداشته خواهد شد و همگان وی را بعنوان رئیس جمهور خطاب می‌کنند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین با اشاره به ماه‌های باقیمانده از قدرت ترامپ، اظهار کرد: دولت ترامپ، به جای مقابله با ویروس کرونا، از لحظات آخر حضورش در مسند قدرت، برای نابودی همگان استفاده می‌کند.

پلوسی به باخت ترامپ در انتخابات اشاره کرد و گفت: دونالد ترامپ تا زمان برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن، بالاترین درجه شرارت خود را فارغ از تلاش برای نابودی اعتبار انتخابات آمریکا به نمایش می‌گذارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    #نابودی غرب .#افول امریکا .#ایلات متحده از درون فرو میپاشد (حضرت امام ره)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس