کد خبر 1110235
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
واکنش‌ها به اظهارات فاش شده خواهر ترامپ علیه برادرش

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و کاخ سفید به اظهارات فاش شده خواهر ترامپ در انتقاد از رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، به دنبال افشای صوت «ماریان ترامپ باری»، خواهر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و اظهارات انتقادآمیز وی، «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان و کاخ سفید واکنش نشان دادند.

به نوشته وبگاه «سی‌ان‌ان»، نانسی پلوسی در واکنش به این اظهارات گفت: «اندوه‌آور است که تصور کنیم یکی از اعضای خانواده رئیس‌جمهور آمریکا چنین دیدگاهی را نسبت به وی دارد.»

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین به سکوت دونالد ترامپ درباره این صوت افشا شده اشاره کرد و گفت: «او همه چیز را حقه می‌خواند، این [واژه] تصویری از خود او به عنوان یک حقه است و این گواهی بر غیرقانونی بودن و صداقت نداشتن وی است.»

بیشتر بخوانید:

خواهر ترامپ: دونالد بی‏رحم و دروغگو است

این در حالی است که «مارک مدوز»، رئیس کارکنان کاخ سفید در واکنش به انتقادات خواهر ترامپ، آنان را «حمله سیاسی دیگر» توصیف کرده است. 

مدوز با اشاره به ضبط شدن این صوت‌های فاش شده توسط مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ گفت وی (مری ترامپ) از جو بایدن، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کرده و می‌خواهد برنامه کار او پشتیبانی کند.

رئیس‌ کارکنان کاخ سفید گفت: «امروز خیلی روز غمگینی است. من با خواهر رئیس‌جمهور (ترامپ) دیدار نکرده‌ام، [اما] امیدوار بودم که او را در مراسم ختم برادرش ببینم.»

وی افزود: «شما نمی‌توانید از ادای احترام [دونالد ترامپ] به برادرش، نتیجه‌ای غیر از این بگیرید که وی به این برادر و خانواده‌اش عشق و دلسوزی نداشته است.»

مدوز همچنین درباره اظهارات خواهر ترامپ گفت این اتهامات با توجه به تجربیاتی که ماریان ترامپ باری با برادرش داشته، صحت ندارند.

روز گذشته بود که روزنامه واشنگتن پست صوت‌هایی را از خواهر ترامپ افشا کرد. وی در اظهاراتی که در این صوت‌های ضبط شده موجود است عملکرد ترامپ را بشدت زیر سؤال برد و از وی انتقاد کرد.

خواهر ترامپ ضمن دروغگو خواندن ترامپ گفت، شما نمی‌توانید به او اعتماد کنید.

این صوت‌های ضبط شده توسط مری ترامپ بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ به طور مخفیانه ضبط شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رویا CZ ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    خب پینوکیو هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس