تقدیر سردار رحیمی از کادر پزشکی بیمارستان

سردار رحیمی در آیین تقدیر از فعالان برگزاری هفته ناجا ۹۹ گفت: مشروعیت نیروی انتظامی از سربازی ولایت و خدمتگزاری مردم است.

به گزارش مشرق، طبق اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" در آیین تقدیر از فعالان برگزاری هفته ناجا ۹۹، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مجموعه‌ای است که با آحاد مردم در ارتباط است، بیان داشت: امروز بیشترین حجم ماموریت‌ها بر عهده نیروی انتظامی است که در تائید این موضوع می‌توان به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی اشاره کرد؛ آنجا که معظم له از نیروی انتظامی به عنوان نیروی عظیم انتظامی یاد می‌کنند که این مهم نشان دهنده جایگاه رفیع و ارزشمند نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید:

سردار رحیمی: ولایتمداری ایرانیان زبان زد جهانیان است

وی با اشاره به اینکه جایگاه نیروی انتظامی مهم، حساس و ضروری می‌باشد، عنوان داشت: جایگاه نیروی انتظامی از آنجا که تامین کننده امنیت داخلی است، بالا و با اهمیت می‌باشد چراکه امنیت داخلی مهمترین رکن امنیت هر کشوری می‌باشد.

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه تنوع و حجم ماموریت‌های نیروی انتظامی بسیار زیاد می‌باشد، گفت: در حقیقت در همه حوادث و وقایع کوچک و بزرگ که روزانه در جامعه شاهد آن هستیم، نیروی انتظامی همواره یک پای قضیه می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه روزانه هزاران ماموریت در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی انجام می‌گیرد و کمتر از یک درصد از تلاش‌ها و کشفیات صورت گرفته اطلاع رسانی می‌شود، روزانه صدها مورد سرقت کشف می‌شود که نمی‌شود همه آن‌ها را رسانه‌ای کرد، گفت: در انجام ماموریت‌ها به مشکلات مردم به سرعت و دقت رسیدگی می‌شود و در این میان تفاوتی میان افراد شناخته شده و سرشناس و سایر شهروندان وجود ندارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی از توانمندی‌های بالایی برخوردار می‌باشد، بیان داشت: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم است و همه تلاش خود را برای امنیت و آرامش مردم بکار بسته است هر چند که دشمنان همواره در صدد ایجاد مشکلات فراوان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و.. هستند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه مشروعیت نیروی انتظامی از سربازی ولایت و خدمتگزاری مردم است، بیان داشت: امروز اگر ما به امنیت کشورمان می‌بالیم به برکت همراهی، همگامی و هم افزایی پلیس با سایر دستگاه‌ها می‌باشد.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون سه شهید را تقدیم امنیت و آرامش مردم کرده ایم، گفت: با افتخار خدمتگزار مردم هستیم و در مقابل برهم زنندگان امنیت می‌ایستیم.

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان مجموعه‌ای جامعه محور و مردم مدار با اعتقاد و انگیزه همه تلاش خود را بکار خواهد بست تا خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم وارد نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس