رئال مادرید

جانشین احتمالی خولن لوپتگی کار سختی در پیش خواهد داشت، مربی بعدی رئال مادرید باید این تیم را به مرز خوشبختی برساند، چیزی که مادرید پس از زیدان، رنگش را هم به خود ندیده است.

سرویس ورزش مشرق - اوضاع در قلب قلعه سیمانی کاستیانا مناسب نیست، مرد ثروتمند اسپانیا، مالک سه برج معروف مادرید، کارشناس ارشد بورس پایتخت و زمینخوار اعظم کوه های شمال لامادریدا اکنون صبرش به سر آمده و به این فکر می‌کند که برای لوپتگی، سرمربی تحت فشار این روزهای رئال مادرید، فرصتی را به نام ال کلاسیکو مهیا کند و یا پیش از این اتفاق بزرگ، کار را یک سره کرده و مربی دیگری را به خدمت بگیرد.

رئال مادرید که می رفت با پیروزی برابر لوانته مرهمی کوچک اما مهم روی زخمهای ناکامی خود بگذارد، برابر همین لوانته کوچک نیز تن به شکست داد و بحرانی تر از قبل در جدول لالیگا دست به دامن اقبال و سرنوشت شد.

شایعه مافیای سرخیو راموس روز به روز قوت بیشتری می گیرد اما مدافع خشن مادرید، کاپیتان این روزهای رئال از هر فرصتی برای تکذیب این خبر بهره می گیرد، برگ برنده این روزهای رئال مادرید مارسلو است، مدافعی که خوب دفاع می کند، خوب میدان را اداره می کند و خوب گل می زند، سایر پست ها اما تعریفی ندارند و رئال مادرید به تیمی متشکل از اسم‌های قابل احترام تبدیل شده که برای تابلوی نتایج هیچ خروجی ندارند.

سرمربی این تیم هنوز هم به خاطر خیانت به تیم ملی اسپانیا تحت فشار است و اگر در رئال مادرید نیز راه به جایی نبرد و اخراج شود، مرگ زودهنگامی را در زندگی ورزشی ناکام خود تجربه خواهد کرد.

اما به فرض اخراج لوپتگی چه اسامی در فهرست مورد علاقه فلورنتینو پرس حضور دارند؟

نفر اول سرمربی چلسی است، مائوریتزیو ساری مردی که البته امتحان خود را پس داده و بدون شک مربی کوچکی نیست اما تساوی دقیقه پایانی اخیرش برابر تیم موذی مورینیو کار را تا حدودی پیچیده کرده است.

مربی شماره 2 مردی است به نام یواخیم لوو که اتفاقا چندان هم به تیم ملی کشورش نچسبیده و اخیرا بابت انتقادات فراوان کمی از دست مردم و فدراسیون فوتبال کشورش، دلخور به نظر می‌رسد. آیا لوو، حاضر است آلمان را به بهای مادرید ترک کند؟

گزینه شماره 3 رائول گونسالس است، کسی که به هر حال بیش از خیلی ها یک مادریدی تمام عیار است، در مربیگری چندان هم بی تجربه نیست و اگر زیدان توانسته، چرا رائول گونسالس نتواند؟ او البته در مقاطع سنی مختلف مربیگری کرده اما بیشتر یک سفیر بوده تا یک مربی و برگ برنده او فقط و فقط احساسات و عواطف مادریدی است.

مائوریسیو پوچتینو دیگر گزیه مادریدی ها محسوب می شود. مرد تاتنهامی که چندان هم موفق عمل نکرده اما شخصتش به لالیگا بیشتر می خورد تا به لیگ برتر.

میشل گونسالس گزینه پررنگی نیست اما از آنجا که از فصل گذشته مالاگا را ترک کرده و اکنون بیکار است به نوعی می تواند محتمل ترین گزینه باشد.

و صد البته، انتونیو کونته، مربی مورد علاقه فلورنتینو پرس و مردی که برعکس سایر گزینه ها شخصا برای مربیگری رئال مادرید اعلام امادگی رسمی کرده و بارها از علاقه خود برای این انتقال بزرگ خبر داده است.

در میان اسمها البته نام لوران بلان، رانیری، سولاری، هاینکس، گوتی و حتی مورینیو نیز رویت می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    0 0
    نفرین دل بوسکه این باشگاه رو گرفته :(

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس