کد خبر 1138763
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۲
رئیس شورای اروپا: امشب شب غیرقابل پیش بینی است

"شارل میشل" سه شنبه شب با نزدیک شدن به ساعات پایانی انتخابات آمریکا و آماده شدن برای شمارش آرا گفت: این یک شب غیر قابل پیش بینی خواهد بود.

به گزارش مشرق، شارل میشل رییس شورای اروپا در پیامی توییتری نوشت: این یک شب غیر قابل پیش بینی خواهد بود، مردم ایالات متحده قرار است تعیین کنند که برای چهار سال آینده کدام مسیر را طی کنند.

به نوشته میشل، (انتخابات آمریکا) لحظه مهمی برای تأمل در پیوند آتلانتیک و ارزش های  مشترک اتحادیه اروپا با ایالات متحده است.

تنها تا ساعاتی دیگر پنجاه و نهمین انتخابات آمریکا به پایان میرسد و تا کنون هیچ خبر رسمی در مورد پیروزی هر یک از نامزدهای انتخاباتی این دور منتشر نشده است.

براساس اعلام پروژه انتخابات آمریکا، بیش از ۹۶ میلیون نفر در رای گیری زودهنگام شرکت کرده اند، رقمی که تقریبا ۷۰ درصد از مجموع آرا سال ۲۰۱۶ را تشکیل می دهد.

تقریبا ۶۰ میلیون رای اولیه از طریق پستی ارسال شده که حدود دو برابر مجموع آرایی است که چهار سال پیش از طریق پست فرستاده شد.

بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند ایالت حساس جلو است، اما ترامپ رقیب جمهوریخواه وی تنها در چند روز گذشته، اختلاف خود با بایدن را در نظرسنجی ها کاهش داده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    0 0
    پیشبینی :نه دونالد نه جو ، محمود !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس