کد خبر 1138674
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
کوه در منطقه منبع آب اهواز ریزش کرد

برای چندمین بار متوالی ریزش کوه در منطقه منبع آب اهواز حادثه آفرید.

به گزارش مشرق، منابع محلی حاضر در صحنه با تأیید ریزش کوه در خیابان ۱۰ منطقه منبع آب در اهواز از تلفات نداشتن این حادثه خبر دادند.

با وجود اینکه آتش‌نشانان اهوازی برای جمع آوری سنگ‌های ناشی از ریزش کوه و امن سازی محیط در صحنه حاضر شدند ولی تاکنون هیچکدام از مسئولان شهرداری اهواز از وقوع این حادثه خبری را اعلام نکردند.

در عین حال سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اعلام کرد: شامگاه سه شنبه ۱۳ آبان سال جاری، حادثه ریزش مقداری از سنگ‌های کوه واقع در خیابان ۱۰ منطقه منبع آب، آتش نشانان ایستگاه مرکزی را ساعت ۱۹:۰۶ به محل حادثه کشاند.
نیروهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی اهواز که در کمتر از پنج دقیقه خود را به محل حادثه رسانده بودند، پس از بستن مسیر تردد و ایمن سازی محیط، محل حادثه را به نیروهای ۱۳۷ شهرداری و نیروهای انتظامی واگذار کردند.
این حادثه بدون تلفات مالی و جانی ساعت ۱۹ و ۲۹ دقیقه به پایان رسید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان سال قبل گفته بود: منطقه منبع آب اهواز یکی از مناطق حادثه‌خیز بالقوه است که بارها بالفعل شده است و در گذشته باید فکر عاجلی برای آن می‌کردند؛ اینکه مردم بدون مجوز پای کوه را گودبرداری کرده و خانه ساختند، یک طرف موضوع و مسئولیت انسانی ما نیز طرف دیگر قرار دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس