کد خبر 1095986
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
سقوط دکل جرثقیل

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از سقوط دکل جرثقیل یک دستگاه تاورکرین در غرب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر سقوط دکل جرثقیل تاورکرین در غرب تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۹:۲۲ امروز حادثه سقوط جرثقیل تاورکرین در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص کرج، خیابان جهاد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۴۵ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک پروژه ساختمانی شخصی بود که در آن مشغول نصب و تجهیز یک دستگاه تاورکرین بودند که به یک باره تقریباً از ارتفاع حدوداً ۱۵ متری دکل جرثقیل تاورکرین دچار شکستگی شده و بخشی از آن به پایین سقوط کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دکل جرثقیل تاورکرین، روی خودرو، ساختمان یا افراد رهگذر سقوط نکرده و تلفات جانی بر اثر این حادثه نداشتیم اما سقوط روی تیر و کابلهای برق مجاور روی داده و منجر به اتصالی و پارگی کابلها شده بود.

ملکی بیان کرد: آتش‌نشانان ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و با کمک پرسنل پروژه مشغول رفع خطر و بازکردن قطعات شکسته شده هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    سلام اقای جلال رو من خودش رو و پدر جدش رو میشناسم اینها از سادات نیستند به اشتباه به سید درج شده
  • ا.م IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 0
    این حادثه نه اولین است و متاسفانه نه آخرین آن ،چرا که به کار گیری تاور کرین ها تابع هیچ قانونی نیستند از جمله کنتزل ادواری و معاینه فنی که باید از طرف مراجع ذیصلاح صادر شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس