کد خبر 1138589
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
ترامپ: من در انتخابات شکست نخواهم خورد

تحلیلگر سعودی و پژوهشگر روابط بین الملل بر این باور است، تهدید دموکرات ها به تعطیلی برخی مراکز رأی گیری، سرنوشت انتخابات را به سود «دونالد ترامپ» رقم خواهد زد.

سرویس جهان مشرق - «بندر الدوشی»، تحلیلگر سعودی و پژوهشگر روابط بین‌الملل، اگرچه تاکید می کند که پیش بینی پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیار سخت است، اما بر این باور است که اعتماد رأی دهندگان آمریکایی به «دونالد ترامپ» به خصوص در حوزه مسائل اقتصادی بیش از «جو بایدن» است، به همین دلیل انتظار دارد که پیروز این دور از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ترامپ باشد.

وی با اشاره به اینکه تعامل ترامپ با قضیه ویروس کرونا بسیار انتقاد برانگیز بود، اما واقعیت امر این است که ترامپ هرآنچه امکانات و توان داشت، برای مبارزه با ویروس کرونا انجام داد، می افزاید: تهدید دموکرات ها به تعطیلی برخی مراکز رأی گیری باعث می شود، رأی دهندگان آمریکای تحریک شده و بیش از هر دوره ای پای صندوق های رأی بیایند و به ترامپ رأی دهند و همین سرنوشت انتخابات را به سود ترامپ رقم خواهد زد.

الدویش تاکید کرد که سران و رهبران خاورمیانه ترجیح می دهند، به جای هر ۴ سال یک بار، هر ۸ سال یک بار با دولت جدید در آمریکا تعامل داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس