کد خبر 1138566
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
قیمت مرغ روی ٢٥ هزار تومان ثابت ماند/مرغ زنده؛ ١٧٥٠٠ تومان

یک مقام مسئول گفت: برای حل مشکل قیمت چندگانه‌ مرغ در فروشگاه‌ها، پیشنهاد می‌کنیم واحدهای مرغداری که در ۱۵ روز آخر دوره پرورش مرغ قرار دارند در اولویت دریافت نهاده‌ها قرار گیرند.

به گزارش مشرق،  حبیب اسدالله نژاد گفت: با توجه به اینکه بخش اعظم نهاده مورد نیاز واحدهای مرغداری در ۱۵ روز آخر دوره پرورش مصرف می‌شود، باید واحدهایی که این شرایط را دارند در اولویت ترخیص نهاده‌های مورد نیاز قرار گیرند.

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی افزود: برای اینکه مشکل چندگانه قیمت مرغ در فروشگاه‌ها ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده حل شود پیشنهاد می‌کنیم واحدهای مرغداری که در ۱۵ روز آخر دوره پرورش مرغ قرار دارند در اولویت دریافت نهاده‌ها و دان مورد نیاز با قیمت مصوب قرار گیرند.

اسدالله نژاد گفت: به این ترتیب دان مورد نیاز واحدهایی که سن گله‌های شأن بیشتر از ۲۸ روز است باید به طور کامل و به قید فوریت تأمین شود تا این واحدها بتوانند مرغ را با قیمت مصوب به بازار عرضه کنند.

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی افزود: در صورت تأمین نهاده‌ها با قیمت مصوب اگر واحدی مرغ را با قیمتی بیش از مبلغ ابلاغی به بازار عرضه کند باید با آن برخورد شود، زیرا دولت تکالیف خود را در قبال آن واحد انجام داده است.

وی اضافه کرد: ولی اگر دولت نتوانست نهاده‌ها را با نرخ مصوب تأمین کند نباید انتظار داشته باشند که مرغداران با زیان مرغ خود را عرضه کنند.

اسدالله نژاد گفت: در صورتی که ۵۰ درصد نهاده‌های مورد نیاز مرغداران با نرخ مصوب به دست آن‌ها برسد به طور قطع قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ زنده برای واحدهای مرغداری بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود و نمی‌توان انتظار داشت که مرغداری‌ها مرغ را با حدود ۳ هزار تومان ضرر عرضه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    دیگه دان مرغا بخاطر خداتولید کنید
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    اعتراف کنید قیمت را نتوانستید کنترل کنین
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    فعلا اونهایی که در بازارگاه ثبت نام کرده و پول نهاده را پرداخت کردند بعد از 14 روز هنوز نهاده تحویل ندادند این بازارگاه هم سرکاریه مدیر عامل جون هیچ ضمانت اجرایی برای تحویل نهاده در آن نیست این را حل کنید بقیه پیش کش هر روز هم یک طرح جدید ندین این همینطوری گیج میزنن
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    مرغدار اعلام کنه نهاده آزاد را ازکجا تهیه کرده چرا میترسین
    • ناشناس IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      0 0
      بازار آزاد همه می تونن تهیه کنن
  • پارسا IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    نه مقام مسول جوجه ها رو دفن کن
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    تو کشوری که زمین زراعی و شرایط کشاورزی هست وارد کردن نهاده خوراک دام و طیور چه معنایی داره؟ تنها دلیلش وارد کننده های آقازاده هستن که سودشون در وابسته نگهداشتن کشور هست. کشاورز نهاده بکار و به دامدار بفروش تا دست وارد کنندگان آقازاده و دلالان و رانت خواران از سفره مردم کوتاه بشه.
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    0 1
    فقط یک هفته مرغ نخریم.
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    0 0
    تو کشوری که زمین کشاورزی فراوون باشه ومردمش فقیر،معلوم میشه مسؤلینش عرضه ندارند.تا به کی چشم به پول نفت دوخته ایم؟تا الان که دست مارا (مثل بقیه کشورهای نفت خیز )نگرفته است.
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      0 0
      اقا قینت مرغ بیارید پایین همه چی رفته بالا بخدا نمیتوانیم ازدواج کنیم من منتظرم قیمت مرغ هستم بیاد پایین تا مراسم را بگیرم مسئولین پیگیری کنید ما که تو کشورمون همه چیز داریم آقا چرا باید قیمت مرغ ۲۵ هزار تومان باشه بیارید پایین توروخدا بفکر جوان ها باشید برا ازدواج ما الان منتظر قیمت مرغ هُتیم بیاد پایین
  • US ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 0
    اون حرام لقمه هایی که تابستون تند و تند جوجه معدوم کردن داشتند نقشه اجرا میکردن. اصلاح طلبهای حرام لقمه نابودید و به مطامعتون نمی رسید !!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس