ولایتمداری ایرانیان زبان زد جهانیان است/ زوال آمریکا نزدیک است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ولایت مداری مردم ایران، زبان زد جهانیان است و همانطور که شهید سلیمانی گفتند، ما ملت امام حسینیم، و هرگز تسلیم ظلم و ذلت نخواهیم شد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تبریک فرا رسیدن روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: ایستادگی، مقاومت و پایمردی ملت بزرگ و گرانقدر ایران اسلامی تحت زعامت و ولایت امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب ابهت آمریکای جهانخوار را در هم شکست.

بیشتر بخوانید:

دشمن هیچگاه حاضر نخواهد بود قدمی برای قوی‌تر شدن ما بردارد

وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن دیرینه و قسم خورده کشور ما است و ملت ما را ملتی زبون و حقیر می‌خواهد تا بتواند آنان را استثمار و ذخایر آنان را به یغما ببرد، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، چهره واقعی استکبار جهانی را برملا ساخت.

بیشتر بخوانید:

استاندار تهران: تلاقی میلاد پیامبر رحمت و ۱۳ آبان تداعی وحدت علیه استکبار است

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد و ما دیدیم که تحریم‌های ظالمانه دشمنان، نه تنها ما را از هدف و مسیرمان دور نساخت بلکه روح خودباوری و خودکفایی را نیز در کالبد ما دمید، گفت: افول و زوال آمریکا نزدیک است و دنیا خواهد دید که ایران اسلامی تحت ولایت و زعامت رهبر عالیقدر خود امام خامنه‌ای (مدظله العالی) چگونه بر اوج افتخار خواهد ایستاد.

وی افزود: امروز شهامت و شهادت طلبی و ولایت مداری مردم گرانقدر ایران عزیز، زبان زد جهانیان است و همانطور که شهید سلیمانی گفتند، ما ملت امام حسینیم، و هرگز تسلیم ظلم و ذلت نخواهیم شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 3
    درود بر شما
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 2
    احسنت
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 2
    درود و تشکر
  • سید IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 2
    آقای رحیمی احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس