رهبر انقلاب نمایه

خبرگزاری آمریکایی با پوشش سخنان رهبر معظم انقلاب گزارش داد، رهبر ایران با اشاره به بحثهای مربوط به تقلب در آمریکا، انتخابات ریاست جمهوری این کشور را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس با پوشش بخش مربوط به انتخابات آمریکا در سخنان رهبر معظم انقلاب در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) نوشت، آیت الله علی خامنه‌ای رهبر ایران، انتخابات آمریکا را مورد تمسخر قرار داد و خطاب به مخاطبانش گفت، دموکراسی آمریکایی این است.

بیشتر بخوانید:

رهبر معظم انقلاب: سیاست ما درباره آمریکا با رفت‌وآمد اشخاص تغییر نمی‌کند، باید قوی شویم تامأیوس شوند

این گزارش افزود، رهبر ایران به اظهارات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا درباره تقلب در انتخابات اشاره کرد و گفت: «رئیس جمهوری که انتخابات در دولت او در حال برگزاری است می‌گوید که در انتخابات تقلب می‌شود و رقیبش نیز می‌گوید که رئیس جمهور قصد تقلب گسترده دارد. خوب نگاه کنید. این دموکراسی آمریکایی است...»

ببینید:

فیلم/ کنایه رهبرانقلاب به دموکراسی در آمریکا

آسوشیتدپرس در ادامه به موضع رهبر معظم انقلاب درباره نتیجه انتخابات آمریکا پرداخت و نوشت، رهبر ایران بر موضع همیشگی ایران درباره انتخابات در آمریکا تاکید کرد و گفت، اینکه چه کسی در این انتخابات پیروز میشود در سیاست جمهوری اسلامی ایران تاثیری نخواهد داشت. سیاست ما اساسی و مشخص است و رفت و آمد افراد تاثیری روی آن ندارد. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    71 5
    درود بر رهبر عزیزم
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      22 1
      جانم فدای رهبرم
    • قریشی IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      9 1
      جانم فدای رهبرم
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    32 2
    جانم فدای رهبر
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    41 2
    مرگ بر آمریکا. هم دموکرات و هم جمهوری خواه
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    33 1
    احسنت
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    16 1
    درود بر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    7 1
    با اطمینان می توان گفت در کل تاریخ ایران قبل و بعد اسلام چنین رهبر (البته بعد امام رحمه الله علیه) با درایت ؛ شجاع ، عاقل ، آگاه ، مردمی ، دلسوز ، انقلابی و مبارز واقعی ، با سواد و اهل مطالعه و تحقیق ، علاقمند به علم و دانش ، حکیم ، دوراندیش ، پاکدست و ساده زیست ، پارسا و زاهد و با تقوی و علاقمند به ایران و اسلام نبوده است و بنده شخصا به حضور چنین رهبری در مسند امور کشور افتخار کرده و 30 سال است که به بیانات ایشان با جان و دل گوش داده و عاشق سخرانیهای ایشان می باشم. بیانات ایشان بسیار آموزنده و عمیق است و دقت در آن پنجره های متعددی را به روی هر شنونده ای می گشاید و هر بار مطالب جدیدی را به شنونده میرساند. با دیدن چهره نورانی ایشان و راهکارهای حکیمانه موجود در بیاناتشان به آینده امیدوار میشوم و برخی مواقع به هنگام گوش جان سپردن به بیانات آقا حتی در پشت فرمان خودرو هم باشم بغض گلویم را گرفته و اشک دور چشمانم حلقه میزند. ای کاش آنقدر ماهوار مستقل و وسایل ارتباط جمعی مستقل و مطمئنی در خارج کشور و در سطح دنیا داشتیم که همه سخنرانیهای بعضا مرتبط به امور بین الملل را برای همه مردم دنیا و صاحب نظران آگاه دنیا پخش می کردیم و آن موقع همه دنیا می فهمیدند که سکاندار کشتی ایران در این دنیای متلاطم و منطقه مهم و حساس دنیا کیست و چه خصوصیاتی دارد. اعتراف این خبرگزاری آمریکایی یک قطره از اقیانوس است و ما می توانیم در کل دنیا به وجود چنین رهبری افتخار کنیم.حالا مقایسه کنید با سخنان ترامپ در جمع اوانجلیستهای مسیحی : من خیلی خوب کار کرده ام و معروفترین فرد دنیا بعد از مسیح هستم ! البته نمی خواهم با مسیح در این زمینه رقابت کنم !
  • جواد IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    2 0
    واقعا این که در امریکا چه کسی سر کار باشد برای کشور ما فرقی نمی کند مثلا اگه هیلاری کلینتون به جای ترامپ سر کار بود الان وضعیت کشور ما این طور بود
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    0 0
    خداوند طول عمر با برکت وباعزت به رهبر انقلاب امام خامنه ای عنایت فرماید. الهی آمین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس