کد خبر 1138383
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
احتمال برگزاری یورو 2020 در روسیه قوت گرفت

یک رسانه فرانسوی از احتمال برگزاری مسابقات جام ملت های اروپا در کشور روسیه خبر داد.

به گزارش مشرق، شیوع کرونا در سال جاری باعث شد تا برگزاری مسابقات جام ملت های اروپا موسوم به یورو ۲۰۲۰ میسر نشود. به همین خاطر اتحادیه فوتبال اروپا «یوفا» این مسابقات را به سال ۲۰۲۱ موکول کرد.

البته با توجه به شدت گیری مجدد کرونا در قاره سبز، اکنون این احتمال هست که حتی امکان برگزاری مسابقات در سال آینده میلادی نیز مهیا نشود. به خصوص که طبق برگزاری مسابقات در ۱۱ شهر از قاره باید برگزار شوند.

البته روز گذشته یوفا راهکارهای مختلفی را مورد بررسی قرارداد و به منظور جلوگیری از برگزارنشدن مسابقات در سال آینده، حتی اجازه داد بازی ها در شهرهای محدودتری انجام گیرند.

یک مقام این سازمان روزگذشته در مصاحبه با ریانووستی عنوان کرد اکنون این امکان است که مسابقات یورو در ۸، ۵ یا حتی یک کشور از قاره برگزار شود.

در پی انتشار این خبر بود که روزنامه لوپاریزین، چاپ فرانسه از احتمال برگزاری کلیه مسابقات یورو ۲۰۲۰ در سال آینده و در کشور روسیه خبرداد.

این نشریه پرمخاطب نوشت مسئولان یوفا براین باور هستند که روسیه به خاطر برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ تمام امکانات سخت افزاری جام ملت ها را به صورت متمرکز دارد و تنها از جنبه مالی، باید مورد حمایت قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس