ایده بایدن برای جلوگیری از اخراج ایمنی‌شناس معروف آمریکایی توسط ترامپ

بایدن اعلام کرد بهترین راه برای جلوگیری از اخراج رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا که به‌شدت مورد خشم رئیس‌جمهور کنونی کشورش واقع شده، رأی دادن به یک رئیس‌جمهور جدید توسط رأی‌دهندگان است.

به گزارش مشرق، «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور روز دوشنبه در یک تجمع انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا اعلام کرد که بهترین راه برای جلوگیری از اخراج «آنتونی فائوچی» رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا توسط دونالد ترامپ این است که ترامپ در انتخابات فردا از قدرت برکنار شود.

بایدن در واکنش به تهدیدات اخیر دونالد ترامپ مبنی بر اخراج «آنتونی فائوچی» رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا اعلام کرد: من یک ایده بهتر دارم: من را انتخاب کنید تا دکتر فائوچی را در سمتش حفظ کنم و همه با هم ترامپ را اخراج کنیم!

رئیس موسسه حساسیت و بیماری‌های عفونی آمریکا که یکی از دانشمندان معروف این کشور در حوزه ایمنی‌شناسی به شمار می‌رود، اخیراً در مصاحبه با واشنگتن‌پست اعلام کرده که از دیدگاه بهداشت عمومی جو بایدن مقابله با اپیدمی ویروس کرونا را جدی گرفته است اما زاویه نگاه ترامپ متفاوت است و صرفاً به دنبال «راه اندختن اقتصاد و بازگشایی کشور» است.

متعاقباً سخنگوی کاخ سفید به شدت به فائوچی حمله کرد و با «غیرقابل قبول و هنجارشکنانه» خواندن اظهارات فائوچی، اظهار داشت: او به جای انجام وظیفه خود از رئیس جمهور در رسانه انتقاد کرده و رویکرد سیاسی خود را از طریق تقدیر از رقیب رئیس جمهوری نشان داده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس