پیام رسان اپلیکیشن فضای مجازی موبایل شبکه های اجتماعی

۷۱ درصد از کاربران توییتر، پیش‌بینی کرده‌اند که ترامپ رییس جمهور آمریکا خواهد شد.

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی لایف‌وب درباره انتخابات آمریکا نوشت: انتخابات آمریکا به نقطه جوش خود رسیده و بحث‌ها در مورد پیروز انتخابات نوامبر 2020 در بسترها و پلتفرم‌های مختلفِ داده در همه کشورها داغ شده است. پایش داده‌های شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و توییتر فارسی در مورد حدس و پیش‌بینی کاربران ایرانی در خصوص نتیجه انتخابات آمریکا، نشانگر پیروزی ترامپ از منظر کاربران است.

 ۷۱ درصد از کاربران توییتر، پیش‌بینی کرده‌اند که ترامپ رییس جمهور آمریکا خواهد شد. آمار اینستاگرام نیز چندان دور از توییتر نیست. ۶۵ درصد کاربران اینستاگرامی در کامنت‌هایشان ترامپ و ۳۵ درصد بایدن را پیروز دانسته‌اند.

این آمار از پایش داده‌های توییتر فارسی و کامنت‌های کاربران اینستاگرام توسط شرکت داده‌کاوی لایف‌وب به دست آمده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    21 0
    جو نایدن! ببخشید بایدن. انشاالله یک جنگ داخلی خفن قراره اتفاق بیفته. ترامپ مثل بچه آدم انتقال قدرت نمیکنه و بدون شک مقاومت میکنه. مهمتر اینکه طرفداراش بچه جنوب شهرن (تگزاس) همه هم مسلح و هفت تیر کش.
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      0 0
      خدایاشرامریکاراازسرمنطقه وجهان کم کن الهی امین بحق محمد و اله الطاهرین..
  • فرزند ایران IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    3 0
    واقعا این رای جای تحلیل داره، این اختلاف رای با نظرسنجی های آمریکایی و نتیجه فعلی یعنی چی
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    5 0
    چون در حالی که خود سیاستمداران امریکایی می گویند سیاست موفقی نداشتیم و خودباخته های وطنی سیاست دشمن را به عنوان الگو انتخاب کرده اند. خودباخته های غربگرا می گویند نمونه ی کامل اسلام در غرب پیاده شده در حالی که خود رئیس جمهور امریکا میگوید اگر مسئولان امریکا تا امروز به جای اداره کشور تمام مدت به تعطیلات و مسافرت رفته بودند وضعیت کشورشان بهتر بود. واقعیت های کشورهای غربی را خودفروخته های وطنی نمی خواهند ببینند و قبول کنند.
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    16 0
    رابطه ی بین یک غربگرا با غرب مثل رابطه یک قبطی با فرعون هست. طبق قرآن کریم قبطیان به فرعون گفتند آیا موسی و قومش را در روی زمین آزاد گذاشتی تا فساد کنند؟ یعنی اتباع فرعون گاهی از خودش ظالم تر و بی بصیرت تر بودند. غربگرا مرتب غرب را روتوش می کند و بزک می کند ولی غرب مثل شیطانی که به پیروانش می گوید من از شما متنفرم حتی زحمت ظاهرسازی و آراستن ظاهر خود را نمی دهد و این زحمت را به دوش غربگرایان می اندازد. همین باعث شده غربگرایان فکر کنند ترامپ خیلی موفق بوده در صورتی که شهروندان امریکا نظر دیگری دارند در حالی که ترامپ و بایدن کشورشان را فاسد می دانند غربگرایان این کشور را نمونه کامل بدون فساد و اتوپیای آرمانی خودشان توصیف می کنند.
  • AU ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    20 4
    امیدواریم ترامپ برنده بشه
  • mahdi IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    11 4
    هنوز شش ایالت مونده بزودی ترامپ رئیس جمهور خواهد شد مگر اینکه در انتخابات پستی تقلب صورت گرفته باشد مردم امریکا و دولت سایه امریکا اگر ترامپ دوباره نشه رئیس جمهور امریکا واقعا ناسپاسی کردند
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    1 0
    ایرانی ها با تصور خودشون این پیش بینی رو کردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس