کد خبر 1138051
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
سفر مسافران غیربومی به مازندران ممنوع شد

گروه استان‌ها ـ با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور، سفر مسافران غیربومی به مازندران ممنوع شد.

به گزارش مشرق، در پی اعتراض مجمع نمایندگان مازندران نسبت به عدم گنجاندن نام این استان در فهرست استان‌های دارای محدودیت سفر، ‌ با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور این مصوبه اصلاح شد و طرح ممنوعیت سفر به مازندران از ظهر امروز اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

محدودیت تردد استانی آغاز شد

‌براساس اعلام مسئولان وزارت کشور از ظهر امروز دوشنبه ۱۲ آبان نیروی انتظامی از عزیمت خودروهای دارای پلاک غیربومی به مازندران جلوگیری می‌کنند.

با توجه به اینکه بسیاری از شهرهای مازندران، نظیر رامسر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، ولی مسئولان ملی، همچنان این استان را از لیست ممنوعیت تردد در روزهای پایانی هفته جاری حذف کردند. اگرچه به باور مسئولان ستاد ملی کرونا، وضعیت شیوع کرونا در مازندران و گیلان کمتر از سایر شهرهای دیگر ایران بوده ولی متاسفانه عروس شهرهای ایران رامسر و شهرهای اطراف نظیر تنکابن، چالوس، محمودآباد و آمل در وضعیت قرمز و نارنجی از حیث شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

محدودیت تردد بین تهران و کرج وجود دارد؟

بار دیگر تعطیلات پایان هفته و بین‌التعطیلین فرارسیده و دولت با بی تدبیری دیگر با اعلام زمان خروج و ورود مسافران به تهران و شهرهای دیگر کشور، زنگ خطر شیوع مجدد کرونا در استان‌های همجوار نظیر مازندران و گیلان را به صدا درآورده است.

بیشتر بخوانید:

ورود به مشهدمقدس ممنوع شد

اگرچه این روزها به دلیل رعایت مردم به فاصله‌گذاری اجتماعی، شیوع کرونا در مراکز درمانی استان روند کاهشی داشته ولی به نظر می‌رسد امشب و فردا جاده‌های مازندران با ورود مسافرانی که تشخیص نمی‌دهند در شرایط کرونایی به مازندران سفر نکنند، پر و انبوه خواهد شد و بار دیگر زنگ خطر شیوع ویروس منحوس کرونا در این مناطق نواخته شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بینام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    اوناییکه میخواستن برن رفتن الان هم تو ویلاشون به تصمیمات رو کاغذی مسولین میخندن
  • بینام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    اوناییکه میحاستن برن رفتن الان هم تو ویلاشون به تصمیمات رو کاغذی مسولین میخندن
  • رامسری IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    عروس شهرهای ایران دیگه چه جفنگیه
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    خدا وکیلی شد یه بار دولت کاری کنه که مجبور به اصلاح وباز نگری نشه؟چه مصوبه وچه طراحی سامانه وچه....همه باید آزمون وخطایی باشه وبعداز عیان شدن اشکالات،اگردلشون خواست وبلد بودن، نسبت به رفع عیوب اقدام کنند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس