ستاد ملی کرونا اظهارات استاندار تهران را تکذیب کرد/رئیسی: محدودیت تردد مصوبه ستاد ملی نیست

رئیسی از تعطیلی ۱۵۰ شهر و کلانشهر از روز شنبه اول آذر به مدت ۲ هفته خبرداد و گفت: منع تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهرهای قرمز اعمال می‌شود.

به گزارش مشرق، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در پایان نشست مشترک ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور، در محل وزارت کشور گفت: آخرین آماری که در ارتباط با شهرهای قرمز داریم تعداد ۱۲۴ شهر در کشور، وضعیت قرمز، حدودا ۱۵۰شهر نارنجی و ۹۸ شهر هم وضعیت زرد دارند. این طرح قطعاً از روز شنبه اجرا خواهد شد و قریب به ۲۵ مرکز استان نیز در سطح هشدار سه یعنی قرمز قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در شهرهای قرمز موضوع دیگر منع تردد درون شهری از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح است که علاوه بر منع تردد بین شهری است که در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: همه کلانشهرها جزء این ۲۵ شهر هستند و همه مشاغل بجز مشاغل سطح یک که تامین کننده مایحتاج مردم است مانند سوپرمارکت‌ها، امداد و نجات و بخش‌های درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی مانند مطب‌ها و امثالهم. در حوزه اداری هم حداکثر یک سوم کارکنان حق حضور دارند.

در همین زمینه:

فیلم/ منع تردد شبانه در مناطق قرمز از اول آذر

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا درباره ممنوعیت تردد در مناطقی که در سطح هشدار سه و دو یعنی سطح قرمز و نارنجی هستند، گفت: ترددهایی که ایجاد می‌شود در سطح هشدار قرمز و نارنجی است و پلاک های بومی حق حضور در دیگر شهرها را ندارند و اگر وارد شهر دیگری شوند با جریمه سنگینی روبرو خواهند شد.اکثر جرائم توسط دوربین‌ها اعمال می شود.

رییسی تصریح کرد: همه مدارس و دانشگاه‌ها غیر حضوری است. مراکز مذهبی و فرهنگی هم به مدت دو هفته تعطیل می‌شوند و در این مناطق بحث برگزاری نماز جماعات و جمعه هم تعطیل خواهد شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا درباره برگزاری جلسات در مناطق هشدار سه و دو گفت: در مناطق قرمز جلسات اداری که می‌خواهد برگزار شود حداکثر ۱۵ نفر است و معنی آن این است که جلسه هیات دولت هم اگر قرار است برگزار شود بیش از ۱۵ نفر نباید برگزار شود و بقیه به صورت وبیناری حضور داشته باشند و حتی جلسات مجلس هم قطعا نمی‌تواند در تهران با بیش از ۱۵ نفر تشکیل شود.

وی افزود: این به معنای تعطیلی نیست بلکه به صورت ویدئو کنفرانس با هم ارتباط داشته باشند. در شهر های نارنجی یا سطح هشدار دو، حداکثر افراد میتـ‌وانند ۲۰ نفر و در شهرهای زرد ۳۰ نفر در جلسات فیزیکی حضور یابند. جرائمی هم برای ضمانت اجرایی این تصمیات در نظر گرفته شده است.

رئیسی تاکید کرد: این محدودیت ها به هیچ وجه راه حل اصلی نیست و تنها راهی که میتواند ما را نجات دهد این است که همه پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: تعداد مبتلایان کارمندان بانکها زیاد است و طبق این دستورالعمل باید حداقل تعداد حضور یابند. تجمع در بانک ها خیلی خطرناک است و از بانک ها هم خواسته ایم  تسهیلاتی فراهم کنند که مردم راحت تر اقدامات بانکی خود را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 73
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • احمد IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    37 3
    پیشنهاد می کنم بانک ها فرم های خود را روی سایت بانک بارگذاری کنند تا افرادی که نیاز به آن فرم ها دارند در منزل تکمیل کرده تا مدت زمان کمتری در بانک حضور داشته باشند.
    • saharsadat IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      3 1
      چشم
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    29 3
    تا وقتی اداره ها تعطیل نشه.رسمیت پیدا نمیکنه
    • نوید IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      1 0
      اینو بگو دیگه
  • FR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    32 2
    کشورهایی که این نوع محدودیت اجرا میکنن حتی غذای مصرفی مردم رو هم تامین میکنن و به ازای تعداد روزای قرنطینه به خانوار پول میدن !!
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      27 6
      اینجا ایرانه فقط پول برای بعضی آقایان هست. راستی اگر کرونا اینقدر خطرناک و حاد است و رعایت نکردن فصله باعث مبلتا شدن می شود،چرا لیگ فوتبال رو تعطیل نکردند در فوتبال که فاصله 1/5 متری رغایت نمی شود و تمام بازیکنان با هم برخورد دارند. شایدم می خواستند با فوتبال طبق معمول حواس ملت پرت کنند .
  • مردم IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    51 4
    این یعنی چی دوباره 2 هفته دیگر تعطیل شود همه جا؟؟؟ پس درآمد مردم چه میشود؟پس زندگی مردم چه میشود؟فکری بحال درآمد مردم کرده اید؟ مردم چرا از 9 شب رفت و آمد نکنند؟اینها طبق کدام بند قانون اساسی است؟ اگر مریض یا فرد سالمند داشته باشیم چگونه به او سر بزنیم؟ اگر مسافری شب تو یک شهر غریب برسد کجا برود؟فکرش را کرده اید؟ فکر افزایش سرقت ها بخاطر از بین رفتن درآمد مردم را کرده اید؟ فقر مردم و ناامنی می آورد. ستاد کرونا همه شون بالای 30 میلیون حقوق میگیرن.حتی اگر مملکت تعطیل شود ضرر مالی نمیکنند. اما مردم بازاری و کارگر و کشاورز راننده دستفروش از کجا بیارند بخورند؟ از هفته بعد خروج کشاورز از شهر برای سرزدن به زمین کشاورزی با ماشین شخصی ممنوع است؟چرا؟ سواری شخصی نمیتواند مسافر بین شهری بزند؟چرا؟ کارگران از شهرهای کوچک و حومه ای بخاطر کمبود حمل و نقل عمومی و ممنوعیت رفت و آمد ماشین های شخصی نمیتواند کار کند چرا؟ بیشتر بازاریان نمیتواند مغازه باز کند.چرا؟اونم برای چندمین بار در ماههای اخیر؟چرا؟ آقای محترم خیلی از مردم کار بانکی دارند.انتقال پول به دیگران یا اعضای خانواده دارند.کسب و کار دارند.چک دارند.وام ها عقب می افتد.اصلا فکری بحال مردم کرده اید؟ بورس و سهام مردم و پرداخت و دریافت ها در بانکها مشکل میخورد. این همه تعطیلی به چه دلیل؟ اگر 90 درصد مردم ماسک میزنن دیگر مشکل چیست؟ نکنه اصلا ماسک بی تاثیر بوده؟ و همش برای سرگرم کردن بوده؟ آقا راستشو بفرمایید بخاطر کرونا برویم بمیریم. کرونا به کارمندان بانک و ادارات آسیب نمیزند فقط به مشاغل آزاد آسیب میزند!!!! عروسی و عزا تعطیل.تفریح و سفر تعطیل.دید و بازدید تعطیل.نماز جمعه و جماعت تعطیل کار و کاسبی تعطیل مدرسه و دانشگاه تعطیل.اما ادارات و نهادهای ی راحت کار میکنند.حقوقشان را سر برج میگیرن.فکر بقیه هم نمیکنند. بخدا هیچ کشوری همه جا را تعطیل نکرده.اگر هم تعطیل کرده حساب شده بوده. فکر جیب مردم نون شب مردم مستضعف فکر اجاره خونه و اجاره مغازه ها و کار و کاسبی و تفریح مردم هم بوده اند. از سکوت سردبیران این سایت و نمایندگان مجلس درباره تصمیمات غیر کارشناسی و بدون تدبیر ستاد کرونا واقعا تعجب و تاسف میخورم. آقا مگر شما فکر مردم نیستید؟
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      21 3
      با تعطیلی اصناف و شغل آزادها و عدم تعطیلی ادارات دولتی، آدم شک می کنه واقعا کرونا هست یا اینکه بهانه ای است برای...
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      24 3
      سران و مسئولان ارشد کشور خسته شدن میخوان دو هفته استراحت کنن. عجب ملت ظالم و فضولی داریم.
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      14 0
      درست میفرمایید این طرح معلومه کارشناسی نشده باید به ازای هر چند روز تعطیلی مبلغ مناسبی به حساب مردم واریز بشه مردم از گرسنگی بمیرند یا از کرونا چه فرقی میکنه
    • بنده خدا IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      1 6
      من نمیگم این طرح بدون اشکاله اما تو شرایط امروز که تلفات کرونا بالاست و مردم هم رعایت نمیکنن و مهمونیها و مجالس ختم و بازارها رو ول نمیکنن بهترین کاره. باید واسه اونایی هم که احیانا ضرر میکنن یه فکری کرد. منع تردد که لازم نیست تو قانون اساسی اومده باشه. وزارت کشور و فرمانداریها تو شرایط خاص میتونن اعمال کنن. الان هم شرایط بیش از حد خاصه و پای جون مردم درمیانه. به نظر من ۲ هفته کمه و باید کل آذر رو تعطیل کرد. با دو هفته آمار خیلی پایین نمیاد. مردم عزیز قسمتون میدم الکی از خونه نیایید بیرون. بزارید یه چند ماهی مدارا کنیم تا ببینیم واکسنهایی تولید یا وارد میشه یا نه
  • امین یاسمی فرد IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    22 1
    ایا کارگران کارخانجات تعطیل میشوند باحقوق؟
  • حمید IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    23 2
    با سلام چه خوب میشد اگه یه فکری هم به حال معیشت اون مشاغل که قراره تعطیل بشن و اقساط وامهاشون وحتی نون خالی که اگه یه روز نره دنبال کاسبی خودش و خونوادش گرسنه هستندمیشد که اگه از کرونا جون بدر ببرن.حتما از سوء تغذیه بیمار میشن ممنون
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    21 1
    تعطیل میکنید سراز شیراز و اصفهان و کیش در میارن
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    33 4
    پس آنهایی که کارگر هستند چطور زندگی کنند اگر یک روز سرکار نرویم که حقوق نمی دهند. همه که پارتی نداشتند بروند کارمند بشوند و حقوق مفت از بیت المال بگیرند و حتی با دئر کاری و نرفتن سرکار حقوق به حسابشان واریز شود.. چرا بین مردم تبعیض قائل می شوید . بعضی ها از اول سال تا حالا حتی یک میلیون هم درآمد نداشتند.کلی آدم بیکار شدند کاری می کنید که آتش خشم مردم شعله ور شود.
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      5 43
      حفظ جان از واجبات است بعد از مرگت همه چیز تمام است به جای نق نق کردن ٩ ماه فرصت داشتی درامدی خانگی برای خود دست وپا کنی به خاطر امثال شماست که دولت ماهها تعطیلی و قرنطینه را اجرا نکرده و این تعطیلی هم صد تا اما و اگر و تبصره داره!!واقعا متوجه نیستید طبق امار رسمی در شبانه روز ٥٠٠ خانواده داغدار میشوند
    • کارمند IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      20 6
      شما به اعصابت مسلط باش و توهین نکن. والا من که کارمندم بدون پارتی و با هزار تا فیلتر کارمند شدم. الان هم اگه یک ساعت نرم سر کار فورا غیبت و کسر از حقوق میزنن. سه تا رئیس هم تو خود اداره دارم که باید به هر سه جواب پس بدم. توهینها و کنایه های ارباب رجوع رو هم باید تحمل کنیم وگرنه سریع میرن بازرسی شکایت میکنن. اگه به نظرت این حقوق ما مفته پس داری حق الناس چند میلیون نفر رو به گردن میگیری و باید اون دنیا جواب بدی. البته اصل حرفتون راجع به کارگرهای روزمزد درسته و باید بهشون رسیدگی کرد و تو ایامی که درآمد ندارن بهشون کمک کرد. اما لحن حرفتون بده. خیلی از همکارهای بنده با همین حقوق کارمندی به فقرای فامیل و اطراف خودشون کمک هم میکنن. به نظرم به جای حسادت و کوبیدن یه قشر دیگه بهتره برای بهبود وضع خودتون با نیت خالص و دل بی کینه دعا کنید. ما هم برای شما و همه اونهایی که تو این ایام کرونا دارن ضرر میکنن دعا میکنیم. اگه به هم رحم نکنیم خدا هم بهمون رحم نمیکنه
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    22 0
    پس چطور زندگی کنیم ما بیکار شدیم و از هیچ کجا درآمد نداریم.
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    15 8
    از کجا بیاریم بخوریم . فقط پول بیت المال و بودجه مملکت دارید برای کارمند جماعت خرج می کنید .و که نه کاری می کنند و نه بازدهی دارند.
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    20 1
    پس ی مرتبه بگن مملکت فقط کارمندها رو میخواد و بقیه برند بمیرند از بیکاری و گرسنگی
  • امین IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    15 0
    بهتر است همزمان با تعطیلی مغازه و بازار.بانکها موعد چک های مردم را در صورت نداشتن موجودی تا دو ماه تمدید کنند.
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    18 5
    چین نشسته به دنیا می خنده . ایران رو هم تضعیف اقتصادی می کنه تا حسابی سواری بگیره
  • ناشناس IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    20 0
    فروردین ماه گفتید بانکها اقساط رو تعلیق کردن بانک مهر اقتصاد واسه یک میلیون داشت شلوارمو در میاورد آخر سر هم حقوق ضامن که پدر بازنشستم بود رو قطع کرد
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    18 0
    ظاهرا کرونا بهانه است . همین بازی فوتبال دارند دوباره ادامه می دهند. اما به بیکاران و کارگران می رسد می گویند برید در خانه بمانید و از گرسنگی بمیرید
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      17 1
      لعنت برفوتبال که باعث می شود مشکلات مردم فراموش شود. لعنت بر انگل لیس و فوتبالش . لعنت بر گلو بالیست های بی وطن
  • دکترسید IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 10
    احسنت بر دولت تدبیر.این کار را زودتر انجام می دادید. البته باید فکر معیشت افراد ضعیف را هم کنید.
    • امین IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      11 0
      دولت تدبیر یا تردید؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    6 0
    من کادر درمان هستم از ی شهر ب شهر دیگه میرم پس با چی برم سر شیفت اگه ماشین سوار نشم
    • عدالت خواه IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      3 4
      برو همون شهر هم زندگي كن كادر پروازي نداريم
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    7 4
    حالا همه غر میزنن که از کجا بیاریم شکممون سیر کنیم کی چکامونو پاس می‌کنه و غیره یه اینطور چیزایی تو خودمون داریم خخخ
    • IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      6 0
      فقط به فکر منفعت خودتی درد زندگی با حقوق کارگری نداری
  • امیر IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    1 8
    بیچاره فقط کارمندان بانک در هر حالتی باید آدم سالم. کرونایی. روان پریش. زشت. زیبا رو تحمل کند و خم به ابرو نیاورد
    • امید IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      1 0
      فک کنم اگه ادارات و بانکها تعطیل نشوند تاثیر زیادی این تعطیلی نداره در عوض کشور و ملت ضرر زیادی میکنن.
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    8 3
    جاده ها فراموش نشه وگرنه باز لشکر زامبی ها حمله میکنن به سمت شمال و سایر شهرها
  • امید IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    7 0
    خوبه بانکها و ادارات هم تعطیل شوند که نتیجه بهتری حاصل بشه
  • امید IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    9 0
    سوال اینجاست کارمندان بخش خصوصی کرونا نمی گیرند که هیچ وقت به آنها اشاره نمی شود مثلا بخش اداری والی شرکتها عموما به اجبار به کار فرا خونده می شوند
  • Kingstone IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    4 0
    الان کسانی که با ماشین شخصی میرن مراکز تولیدی که تعطیل نیستن و همینطور بیمار سرطانی مثلا دارن و هر روز از شهر های بی امکانات استان به مراکز استان برن تا درمان عقب نیوفته چکار باید بکنن؟؟؟؟
  • عبدالرحمن IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 1
    سوپرمارکت یعنی چی؟ سوپر!! بگو "بقالی".. می دونی در دنیا به کجاهای میگن سوپر مارکت؟ بگو اغذیه فروشی.. چیپس و پفک و بستنی و نوشابه و آب معدنی و سیگار فروشی.. همچین میگه مایحتاج مردم و سوپرمارکت ها، یه ماست می خوان بخرند و یه پنیر و ماهیانه یه روغن.. اصلاً مگه درآمد مردم در حدی هست که دائم در سوپرمارکت های شما رفت و آمد داشته باشند؟ تعطیلی شون بکنید بابا
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    بدون تعطیلی همگانی به مدت دوهفته بقیه طرحهای اعلام مانند جلوگی ازتردد ماشینها تاساعت چهار شب بی معنا است
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 0
    علی رغم داروی های قطعی درمان و پیشگیری ویروس کرونا توسط متخصصان و فعالان طب ایرانی و اسلامی و فراهم بودن شرایط توزیع گسترده آن در کشور و جمع شدن بساط کرونا ظرف مدت یک ماه، ایجاد محدودیت های اجتماعی و ایجاد ترس و استرس در بین مردم و رکود وضربات اقتصادی و بازنشر روزانه آمار فوتی ها و خطرات جانی مهلک این ترس ها به خاطر ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن تا چه زمانی میخواهد ادامه پیدا کند؟!!
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    نیمی از مردم ماسک نمیزنن
  • حسن هاجری فاروج IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 5
    از زحمات جناب ریسی. تشکر میکنیم. شما هر چه سخت‌تر بگیرید بیشتر نگران. مردم هستید. زمانی که. سخت گیری نکنید. اون موقع به فکر مردم. نیستید. نگران سخت گیری شما نیستیم. واقعا ممنونیم. و دوستتون داریم هر کمکی هم بخواهید انجام میدم
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 0
    این طرح باید زودتر اجرا میشد
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      1 0
      حقوقت میرسه دیگه از خدات باشه تعطیل بشه
  • پدرام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    سازمان مرکزی دانشگاه آزاد که به ما گفته بیایید تعطیلی از کجا اومده نمیدونم
  • محمد علی IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    3 0
    سلام این مدت که تعطیلی هست حقوق هم می‌گیرید یا تعطیلات بدون حقوق بعد افراد که بیکارند و بیمه بیکاری ندارند چی براشون اعانه جمع میکنید یا دوباره وام میدید از یارانه کمی هم که بهشون میدید کم میکنید
  • رویا محبی IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    3 0
    سلام واقعا جالبه دوهفته تعطیلی برای قشر ضعیف اما بلیط قطار و هواپیما همچنان برقراره با ماشین شخصی نمیشه سفر رفت کرونا میگیریم ولی با قطار و اتوبوس و هواپیما همه جامیشه رفت جالبتر اینکه خودشون میگن تعداد مبتلایان در بانکها زیاده اما تعطیل نمیکنیم. آخه عقل کلها وقتی حداقل کارمندا برن سرکار بانک شلوغ تر میشه و ازدحام بیشتر واقعا دولت بی تدبیر تا کی میخواد جولان بده
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 0
    پس کارخانجات صنعتی که با این همه نیرو کار میکنن کرونا نمیگیرن که نباید تعطیل بشن ؟؟؟؟،،،،
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 2
    اگه 9 صبح تا 4 عصر بود، بهتر بود
  • اسد IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 0
    همه این حرفا به کنار کارمند بره سر کار ارباب رجوع که بیاد نیاز به رفت و آمد داره برا کارهای مثلا برون سپاری دولت که به کافی نت میخواد بره و یا کپی میخواد و یا کارشناسو ببره سر طرح و ....
  • لیلا IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    2 0
    به جز تعطیلی چه کاری از دست شون برمیاد ؟!! نه دارویی نه درمانی
  • سیامک IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    شرکتهای خصوصی هم تعطیل میشه ؟؟؟ دفترهای شرکت ؟؟؟ وقتی کسی احضارشون نکنه شرکتهای خصوصی هم تعطیل نمی‌کنند
  • رضا IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    2 0
    لطفا طرح را کامل و عادلانه مطرح و اجرا کنید. موجر اجاره نگیرد. دارایی مالیات نگیرد. بانک‌ها چک برگشت نکنند. و......
  • علی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    7 1
    ای کاش خودتون جای خانواده ضعیف و کارگر میذاشتید کارمند جماعت حقوق و مزایاش سرجاش ولی کارگر چی .....خدا خدا میکنه یه روز کار باشه بره سرکار بیشتر از این شرمنده زن و بچه نشه......
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    2 0
    به نظرم تمام این تعطیلیها بی فایده و الکی و مردم رو سر کار گذاشتن اگر تعطیلی باید بشه باید کامل حکومت نظامی بشه هیچ کس حق خروج از خانه را نداشته باشد حتی جهت بیمار ها هم اورژانس خدمات رسانی کند دو هفته که این اتفاق بیفتد همچه به روال خود بر می‌گردد غیر از این داستان همه این تعطیلیهامردم رو سر کار گذاشتن
    • محمد رضا IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      1 0
      بله واقعا درسته باید دو هفته همه جا تعطیل کنند اخه اینجوری که نمیشه تعدادی تعطیل بشن تعدادی نه انجوری به نتیجه نمرسن باید همه تعطیل بشن
  • احمد IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    6 1
    سلام، برنامه ریزان عریز ومتفکر واقعا خسته نباشید، آخه تو این سرما کی از 9 شب تا 4 صبح بیرون میاد که منع تردد رو پیش بینی کردید، خدا خیرتون بده اینقدر با ابن برنامه ریز ی های غلط خودتونو مضحکه مردم نکنید، یه بچه کلاس اول ابتدایی به من میگه بابا مگه از آخر شب تا 4 صبح چقدر مردم تو خیابانها هستند. حتما اون ساعت ویروس بیش از حد فعاله و ما نمی دونیم. علی برکت الله
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    با تعطیلی دوهفته ای کرونایی همه چیز گران میشود
  • یزدان IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    اگه تعطیلی 2 هفته ای بدون حقوق برای کارمندان داشته باشند اون وقت درد کسبه که به دلیل تعطیلی هیچ درامدی ندارند و می فهمند
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    چه کنیم از دست ما ها که کاری بر نمیاد مجبوریم بسوزیم و بسازیم
  • مهدی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 0
    سلام جواب آقای که میگه 9ماه فرصت داشتیم درآمدی کسب کنیم بگم که فکر کنم شما از اون دسته حقوق بگیرهای بی دغدغه هستید بله فرصت داشتیم ولی متاسفانه دلار نجومی شد طلا نجومی شد مسکن نجومی شد مایحتاج زندگی صدبرابر شد بله درآمد در آوردیم ولی پساندازمونم گذاشتیم روش که چک هامون پاس کنیم که سر از دادگاه زندان در نیاریم آبرومون بخریم و جبران تعطیلی برج 12 و 1 کنیم متاسفم که فقط بفکر خودتون هستین بفکر کارگر روز مزد با این افزایش قیمت‌ها نیستید بفکر بچهای این قشر ضعیف نیستید بفکر شرمنده شدن یه پدر در مقابل خانوادش نیستید درکل بدبخت شدیم
  • آناهیتا IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    سلام تو رو خدا یک فکری به حال شرکت های خصوصی بیمه بکنید ،اونجا کرونا نیست چون خصوصی هستن ؟ اجازه نصب یک نایلون و ندادن ،تعداد کارمندا کم نشده،تازه ساعت کاری هم اضافه شده .اونا هم مثل بانک کارشون سخت .چرا اینهمه فرق میذارید لطفا رسیدگی کنید .
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 0
    جالبه عامل انتقال کرونا در بانکها پول نقده ولی از همون روز های شروع کرونا بانکها پول نقد نمی گیرن من برای واریز سه میلیون پول نقد به ۶ تا شعبه بانک مراجعه کردم و در آخر یکی از صندوقها پول رو ازمن تحویل گرفت نه بانک. بانکی ها کلا به رعایت بهداشت اعتقاد ندارند فقط کت و شلوار مرتبی می پوشند اگه هم کرونا میگیرن به خاطر مراجعه مردم نیست بخاطر غیربهداشتی بودن خودشونه.
  • ساناز IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 0
    بنظرمن اینکارمسخرست فقط میخوان دهن ما دانش اموزارو سرویس کنن مدرسه ها بسته شه ما دیگه چیزی نمیفهمیم که
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    2 0
    به قرآن ده هزار تومن تو حسابم پول دارم که اونم نمیشه برداشت . بعد۳۰۰ هزار تومن پول نقد دارم ، نمیدونم اونم میخواستم برای دخترم که ۵ سالشه کفش بخرم . هی میگه بابا پس کی برام میخری ، بقرآن نمیدونم براش بخرم یا بزارم برای این دوهفته که تعطیله از گرسنگی نمیریم ، کارم آزاده الان به ماه کار بهم نخورده ، خدایا منو بکش اما نزار شرمنده ی زنو بچم بشم
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
      2 0
      ان شاالله گشایش در زندگی شما باشد.
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
      1 0
      از فقر و بیگاری و بی پولی داریم نابود می شویم.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    3 0
    قشر ضعیف و کم درامد ملته در فشاره، یا از کرونا یا از گشنگی حاصل از تعطیلی کرونا
  • رسول IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    3 0
    اگه کسی کارگر باشد پول از کجا بیاورد فکر این کردن فقط مغازهدار وبقیه پول دارند کارگر چی
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      6 1
      درسته
  • علی IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    0 0
    اگربمیریم بهتره
  • علی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    0 0
    الان کرج اگر رفت امد داشته باشیم چ اتفاقی میفته ایا جریمه میکنن؟
  • الله کرم IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    متاسفانه در حق شهرستانی ها خیانت می کنند،ما کارمندان امور مالیاتی شهرستان های اطراف تهران هستیم با وجود فاجعه کرونا و با وجود تبلیغات اینکه فاجعه رخ داده و علی رغم اینکه خود تهرانی ها از تعطیلات استفاده می کند ولی ما از تعطیلات 1/2 و 1/3 و 2/3 استفاده نمی کنیم. از مسئولین ستاد کرونا خواهشمند است که موضوع را پی گیری کنند. ما بیش از چهل درصد از همکارانمان کرونا گرفته اتاق هایمان نیز ظرفیت کارمندان را ندارد در یک اتاق کوچک علاوه بر مودیان و ارباب رجوع حدود شش کارمند است خواهشمند است رسیدگی کنید. چگونه ماموران خود تهران می توانند از سهمیه مذکور استفاده کنند ولی کارمندان شهرستان های اطراف که در وضعیت بحرانی هم قرار دارند شهرستان هایی مانند دماوند و غیره نمی توانند استفاده کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس