تکذیب بازگشت دکتر نوروزی به استقلال/تصویر منتشره در فضای مجازی مربوط به 4 ماه پیش است

یکی از قویترین کادر های پزشکی در مجموعه های ورزشی پس ازسالها همکاری باباشگاه استقلال به دلیلی غیرقابل باور که بی حرمتی از سوی بازیکنان وبی توجهی کادر مدیریتی به این مهم بود با استقلال قطع همکاری کرد.

سرویس ورزش مشرق - در حالی که هرگز خبر رسمی مبنی بر جریمه، تنبیه یا حتی توبیخ کتبی سید حسین حسینی، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر به خاطر رفتاری که در فرودگاه دوحه قطر با دکتر ستوده و امیر مهریزی پزشک و عضو کادر پزشکی تیم استقلال انجام دادند منتشر نشد این بازیکنان به تمرینات گروهی استقلال برگشته و در نهایت ظرف این مدت نیز تمرینات شان را با قدرت پیگیری کردند. اما در همین حال دو تن از اعضای قدیمی کادر پزشکی استقلال با توجه به رفتاری که نسبت به آنها صورت گرفته قید همکاری طولانی مدت شان با تیم محبوبشان را زده و الان مدتی است که بی سروصدا از این تیم جدا شده اند.

وقتی با نزدیکان دکتر امین نوروزی و دکتر کاوه ستوده حرف زدیم متوجه شدیم دلیل اصلی این خداحافظی کناره گیری دکتر ستوده بوده است. چرا که او نه تنها انتظار رفتاری که سید حسین حسینی با او در فرودگاه دوحه کرده را نداشته، جدا از آن وقتی حرمتش به عنوان یک جراح و پزشک عمومی مقابل همه اعضای تیم شکسته دیگر رغبتی برای همکاری با استقلال را ندارد. از طرفی بی توجهی مدیران باشگاه به حرمت شکنی که صورت گرفته نیز او را مجاب کرده که با بهانه کردن شرایط سنی اش قید همکاری با استقلال را بزند.

از سوی دیگر دکتر نوروزی هم با مشاهده همین وضعیت و اطلاع از دلخوری دکتر ستوده وقتی متوجه شده همکاری در کادر پزشکی قصد همکاری با این تیم را ندارد او نیز رغبتی برای تداوم همکاری از خود نشان نداده و خداحافظی شان را از این مجموعه اعلام کردند. دکتر نوروزی با سابقه بیش از دو دهه و دکتر ستوده با سابقه بیش از یک دهه حضور کنار استقلال این روزها همچون دیگر اطبای کشور مشغول رسیدگی به بیماران خصوصی خودشان هستند و البته دو تن از پزشکان مورد اعتماد آنها در تمرینات شرکت می کنند.

با این همه و در حالی که اصل این ماجرا مربوط به هفته گذشته است ولی طی روزهای اخیر باز هم برخی تلاش کردند این موضوع را تکذیب کرده و اعلام کنند که این استعفا یا کناره گیری صحت ندارد که البته با تکذیب این موضوع از سوی دکتر نوروزی معاونت پیشین باشگاه استقلال این خبر باشگاه رد شد.

جای تعجب و افسوس است که باشگاهی که تقریبا هر ساله درگیر سه تورنمنت لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیاست و به کرّات مصدوم و آسیب دیده دارد چرا باید به خاطر تنبیه نشدن یک یا چند بازیکن دو تن از مهمترین ارکان باشگاه که نقش بسیار مهمی در کسب نتایج مطلوب طی همه سالهای گذشته در تیم استقلال را داشته اند را اینچنین ساده کنار بگذارد؟ رفتاری بعید و البته غیرمعمول که نشان دهنده عدم شناخت مدیریتی از وضعیت یک باشگاه ورزشی است. اینکه مدیری نداند معاونت و گروه پزشکی در یک مجموعه پزشکی نقشی بسیار پراهمیت دارند به خودی خود باعث تأسف و انتقاد است.

باعث تأسف است که یک بی احترامی توسط بازیکنی که دکتر نوروزی به اندازه سنش سابقه همکاری با باشگاه استقلال را دارد موجب شد یکی از بهترین زوج های پزشکی در جمع تیم های لیگ برتری از استقلال جدا شوند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس