کد خبر 1137467
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
حضور همزمان مظاهری و حسینی مثل شمشیر دو لبه است/ استقلال مدعی است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: برای مدعی قهرمانی شدن باید ابزار لازم را داشت و یکی از اصلی ترین این ابزارها داشتن دروازه بان یا دروازه بانانی مطمئن است.

به گزارش مشرق، اکبر کارگرجم بازیکن دهه پنجاه تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: به نظر می‌رسد استقلال در این فصل ابزار لازم درون مستطیل سبز که همان بازیکنان خوب و قابل اتکا باشد را برای قهرمانی در اختیار داشته باشد و اگر سایر شرایط فراهم شود این تیم در این فصل برای قهرمانی چیزی کم نخواهد داشت و می‌تواند یک مدعی جدی برای این منظور باشد.

وی اضافه کرد: البته این را بگویم که صرف مدعی بودن اتفاق خوبی برای ما نیست و قطعاً هواداران بابت مدعی بودن خوشحال نخواهند بود. بلکه تنها دریافت جام آنها را راضی می‌کند.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: محمود فکری از راه درستی سرمربی استقلال شد. او بعد از سال‌ها بازی کردن در این تیم، چند سالی هم مربیگری را در تیم‌های دیگر تجربه کرد. در همین استقلال دستیار بود و سپس برای تجربه کردن به تیم‌های لیگ یک رفت و بعد از آن در لیگ برتر هم عملکرد خوبی ارائه داد. او از راه مناسبی آمد و سرمربی استقلال شد. حال اینکه در این تیم نتیجه بگیرد یا خیر، سئوالی است که آینده پاسخ آن را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید:

حسینی و مظاهری مثل من و حجازی باشند

کارگرجم در خصوص یارگیری این فصل آبی پوشان اظهار داشت: اگر علی کریمی تمدید کند، می‌توان گفت استقلال نقل و انتقالات خوبی را سپری کرده است. چشمی مهم‌ترین بازیکنی بود که از جمع آبی پوشان جدا شد و از نظر من مظاهری مهم‌ترین بازیکنی بود که به این تیم پیوست و امیدوارم مشکلش با تراکتور هم حل شود تا بدون بدغدغه تمرین و بازی کند.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص حضور همزمان مظاهری و حسینی در این تیم گفت: ما در گذشته هم سابقه استفاده از دو دروازه بان شماره یک را داشتیم و این هم خوب است هم بد. در واقع حضور همزمان دو دروازه بان هم سطح و مدعی مثل یک شمشیر دو لبه عمل می‌کند. گاهاً ممکن است آنها رقابتی دوستانه داشته باشند و این منجر به پیشرفت تیم شود و گاهاً نیز ممکن است این رقابت چندان دوستانه نباشد که آنگاه دودش به چشم تیم می‌رود. اما در مجموع داشتن دو دروازه بان خیلی خوب و هم سطح بهتر از آسیب پذیر بودن از چارچوب دروازه است.

وی در ادامه تاکید کرد: تصور من این است که علی کریمی هم نهایتاً به جمع آبی پوشان اضافه شود و حداقل یک فصل دیگر با این تیم باشد. امیدوارم اگر این چنین است هرچه زودتر این اتفاق بیفتد. کریمی یا هر بازیکن دیگری نباید تمرینات پیش فصل را از دست بدهد چون در این صورت هفته‌های زیادی طول می‌کشد به فرم ایده آل بازگردد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص انتخاب مدیرعامل گفت: اگر به گذشته رجوع کنیم می‌بینیم استقلال ماه‌های زیادی از سرپرست مدیرعاملی استفاده کرده که این اصلاً خوب نیست. این تیم به یک مدیرعامل تمام وقت و متخصص نیاز دارد. شخصی که تنها عنوان مدیرعاملی را یدک نکشد و خودش هم توانمندی‌هایی داشته باشد. مدیری که توانایی‌های بالای اقتصادی داشته باشد و با درآمدزایی بتواند «استقلالِ مالی» را به استقلال هدیه دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس