کد خبر 1137440
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
مژدهی: استقلال از رفتن بازیکن لطمه نمی‌خورد

پیشکسوت استقلال گفت: این تیم هیچ‌گاه از جدایی چند بازیکن لطمه نخورده، چرا که تیم‌های بزرگی همچون استقلال به بازیکن متکی نیستند.

به گزارش مشرق، «عباس مژدهی» پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم حرف‌های جالبی را بر زبان آورد. او از انتخاب «محمود فکری» به عنوان سرمربی آبی‌پوشان دفاع کرد و گفت این تیم می‌تواند روزهای خوبی را رقم بزند.

مشروح این گفت و گو به این شرح است:

از انتخاب فکری به عنوان سرمربی استقلال حمایت کردید؟

برای اینکه باید از انتخاب درست حمایت کرد، به نظر من «محمود فکری» انتخاب درست و اصولی برای استقلالی بود که فصل گذشته اشتباهات زیادی را داشت.

چه اشتباهاتی؟

من منکر «فرهاد مجیدی» نیستم، اما او در انتخاب مربیان استقلال اشتباه کرد. «مجید نامجومطلق» مربی خوبی بود اما برای تیمی به نام استقلال که انتظارات زیادی از آن وجود دارد به تنهایی کافی نیست و متاسفانه این اتفاقات در نهایت باعث شد تا درب خروجی از سوی باشگاه به وی نشان داده شود.

قرار بود کمیته فنی استقلال انتخاب و شما در آن حضور داشته باشید؟

بحث انتخاب من نیست اما حضور کمیته فنی برای استقلال لازم است. باید افرادی در این کمیته حضور داشته باشند که بتوانند منافع استقلال را به هر چیز دیگری ترجیح دهند و نباید کمیته فنی از افرادی باشد که موافق هستند و فقط به تعریف و تمجید بپردازند. این نوع انتخابات نه تنها به پیشرفت تیم کمک نمی‌کند بلکه ضربه خواهد زد.

به موفقیت استقلال امیدوار هستید؟

این استقلال می‌تواند در لیگ برتر به موفقیت برسد، اما به شرطی که عوامل دست به دست هم بدهند و در کنار هم قرار داشته باشند. استقلال مهره‌های خوبی را در اختیار دارد و محمود فکری می‌تواند به موفقیت برسد.

قهرمان می‌شود؟

برای رسیدن به قهرمانی، استقلال کار سختی را پیش‌رو دارد. این قانون نه برای استقلال بلکه برای همه تیم‌ها وجود دارد. آبی‌پوشان باید سخت تلاش کنند تا به موفقیت برسند.

اما هواداران استقلال توقع قهرمانی دارند؟

این توقع هواداران از استقلال هست که بتواند پس از سال‌ها عنوان قهرمانی را به دست آورد. این شاید فشار زیادی را روی دوش آبی‌پوشان بگذارد، اما از سوی دیگر انگیزه آنها را بالاتر خواهد برد. استقلال در این فصل باید شادی را برای هوادارانش به ارمغان آورد.

همین فشار می‌تواند برای فکری حاشیه‌ساز شود؟

«محمود فکری» فرد باتجربه‌ای است و به خوبی جَو استقلال را می‌شناسد و او می‌داند چه توقعاتی از وی وجود دارد. فکری بازیکن و کاپیتان استقلال بوده و با دقت و مطالعه کافی سرمربی‌گری استقلال را قبول کرده است.

بیشتر بخوانید:

یک بازیکن از استقلال کنار گذاشته شد

استراماچونی می‌تواند برای استقلال خطرساز شود؟

چرا؟

برای اینکه اگر استقلال نتیجه نگیرد هواداران نام او را صدا خواهند کرد؟

نباید این اتفاق بیفتد، در حال حاضر سرمربی استقلال محمود فکری است و هواداران نباید به غیر از او به نام دیگری فکر کنند.

نظرتان درباره بازیکنان استقلال چیست؟

استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد، بازیکنانی که هر تیم فوتبالی آرزوی داشتن آنها را دارد. این مجموعه می‌توانند با پیراهن استقلال شایستگی‌ خود را نشان داده و به مدارج بالا برسند.

علی کریمی و روزبه چشمی از استقلال جدا شدند؟

در توانایی‌های فنی آنها شکی نیست اما این بازیکنان از استقلال رفته‌اند و نفرات دیگر هستند که جای خالی‌شان را پر کنند. استقلال هیچ‌گاه از جدایی چند بازیکن لطمه نخورده،  چرا که تیم‌های بزرگ همچون استقلال به بازیکن متکی نیستند. خیلی از بازیکنان بزرگ فوتبال بودند که آرزو داشتند به پیراهن این تیم برسند اما رویایشان به واقعیت تبدیل نشد.

نظرتان در مورد پیوستن محمد نادری به استقلال چیست؟

استقلال در هر پست به چند بازیکن درجه اول نیاز داشت و حالا با حضور وی و میلیچ خط چپ استقلال بیمه شد. نادری با پیراهن پرسپولیس نمایش‌های خوبی را در لیگ برتر به اجرا گذاشت و به طور حتم به محمود فکری می‌تواند کمک کند.

حضور او از تیم رقیب نمی‌تواند برای استقلال مشکل ساز شود؟

در فوتبال امروز که حرفه‌ای است این قبیل اتفاقات طبیعی است، محمد نادری اولین بازیکنی نیست که از تیم رقیب به تیم دیگری می‌رود به طور حتم آخرین بازیکن نخواهد بود. او حالا بازیکن استقلال است و باید برای موفقیت و سربلندی این تیم تلاش کند. وقتی بازیکنی تصمیم می‌گیرد از پرسپولیس به استقلال برود یا بر عکس همه احتمالات را در نظر گرفته و می‌داند راه سختی پیش رویش است. امیدوارم نادری با پیراهن استقلال بهترین بازی‌های خود را به اجرا بگذارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    میخواااد لطمه بخوره چی بشه؟؟/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس