کد خبر 1137144
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
پشت پرده جدایی ویسی از پیکان/ بازیکنان لیگ دو با قرارداد میلیاردی

یکی از دلایلی که باعث اختلاف سرمربی و مدیرعامل باشگاه پیکان شد، پیشنهاد مالی سنگین بازیکنانی بود که از لیگ دسته دوم با این تیم وارد مذاکره شدند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پیکان که در آخرین هفته لیگ نوزدهم توانست ماندن در لیگ برتر را برای خود قطعی کند، در فاصله اندک تا شروع لیگ بیستم سرمربی خود را از دست داد و مسئولان این تیم در حالی مذاکره با گزینه جدید هستند تا جانشین عبدالله ویسی را انتخاب کنند.

ویسی که در ۱۴ بازی لیگ نوزدهم هدایت پیکان را برعهده داشت پس از شروع تمرینات این تیم برای فصل بیستم حضور کم تعدادی در جلسات تمرینی پیکانی‌ها داشت تا زمزمه‌های اختلاف نظر او با اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه مطرح شود.

پس از جدایی قطعی عبدالله ویسی از سرمربیگری پیکان خبرنگار مهر تلاش کرد دلیل اختلاف به وجود آمده بین وی و مدیرعامل این باشگاه را پیگیری کند. در این میان مشخص شد عمده ترین دلیل اختلاف به وجود آمده مبالغ مالی قراردادهایی است که باید برای فصل بیستم برای بازیکنان و کادر فنی بسته می‌شد.

بیشتر بخوانید:

آغاز سقوط آزاد مدیریتی در پیکان

کسب اطلاع کردیم در میان بازیکنانی که برای عقد قرارداد به باشگاه پیکان معرفی شده بودند چند بازیکن از لیگ دسته دوم حضور داشته‌اند که در مذاکره با مسئولان باشگاه رقم قراردادشان را بالای یک میلیارد تومان اعلام کرده‌اند!

پیشنهاد این رقم‌های بالا با مخالفت کمیته فنی و مدیریت باشگاه مواجه شده که باعث دلخوری سرمربی پیکان هم شده است. البته چند بازیکن دیگر هم در مذاکراتی که با مدیریت باشگاه داشته‌اند رقم‌های اینچنینی را به عنوان دستمزد پیشنهاد داده‌اند و آپشن هایی را هم برای خود لحاظ کردند که مورد مخالفت مدیریت قرار گرفته است.

ضمن اینکه عبدالله ویسی نیز برای هدایت پیکان خواستار افزایش رقم قراردادش به چند برابر فصل گذشته شده که این افزایش هم مورد مخالفت مدیریت قرار گرفته و ویسی هم مبلغ افزایش مدیریت را قبول نکرده تا اختلاف نظر بین آنها زیاد شود.

مجموع این عوامل که بیشتر آن مباحث مالی و رقم‌های میلیاردی چند بازیکن بوده و مورد مخالفت کمیته فنی و مدیریت باشگاه قرار گرفته، زمینه اختلاف نظر و جدایی ویسی از پیکان را به وجود آورده است.

پیگیری‌ها نشان داد مذاکرات مسئولان باشگاه با گزینه سرمربیگری این تیم به مراحل نهایی نزدیک شده و طی امروز یا یکشنبه سرمربی جدید این تیم تهرانی معرفی خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    من وزن وبچه م راضی نیستیم یک ریال از بیت المال به اینا بدن..هرتیمی هستن باشن ..
  • ho3ein021 IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    بازیکن دسته دومی یک میلیارد؟؟ اگر بازیکن خوبی بود اونجا چیکار میکنه، دسته دو زیر صد میلیون تومان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس