کد خبر 1136987
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
آخرین وضعیت وام مسکن مهر/چه واحدهایی شامل افزایش سقف وام می شوند؟

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که به عنوان پذیرفته شده نهایی تعیین شده باشند و پیامک واریز وجه را دریافت کرده باشند، چنانچه نسبت به واریز وجه در زمان مقرر، اقدام نکنند حذف خواهند شد.

به گزارش مشرق، طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده در خصوص انتظارات وزارتخانه از استان‌ها برای تسریع در روند اجرای طرح اقدام ملی در استان‌های سراسر کشور، گفت: در خصوص طرح اقدام ملی مسکن با توجه به اهمیت موضوع و توصیه‌های مقام معظم رهبری و دستورات رییس جمهوری مبنی بر تکمیل به موقع واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی، همچنین جزئیات و شرایطی که هم اکنون حاکم است، در شیوه‌نامه طرح اقدام ملی، بیشترین اختیارات و امکان تصمیم‌گیری در موارد مختلف با تنظیم چارچوب‌های اصلی آن به استان‌ها تفویض شد.

بیشتر بخوانید:

هر متر "مسکن ملی" چند؟

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در استان‌ها با مدیریت استانداران در قالب شورای مسکن استان در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و چگونگی رفع موانع آن استان به استان تصمیم‌گیری می‌شود تا روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن، سرعت داده شود.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: تصمیماتی که در شورای مسکن استان به مدیریت استاندار، اخذ می‌شود، تصمیماتی است که به اجرا نزدیک است و موانع و مشکلات استانی در این تصمیم‌گیری‌ها لحاظ می‌شود.

ببینید:

فیلم/ افتتاح مسکن مهر به اسم مسکن ملی!

محمودزاده تصریح کرد: با توجه به تصمیمی که مشخص شده و انتظار عمومی که وجود دارد تا واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی در دولت دوازدهم به اتمام برسد، طبیعی است که برنامه‌ریزی‌ها در تکمیل و تحویل به موقع این پروژه‌ها سمت و سو گرفته است.

ببینید:

فیلم/ توضیح وزیر از آخرین وضعیت مسکن مهر

وی در خصوص احتمال حذف شدن بخشی از واجدان شرایط طرح اقدام ملی مسکن، اعلام کرد: افرادی که به عنوان پذیرفته شده نهایی تعیین شده باشند و به آن‌ها برای واریز وجوه اولیه طرح اقدام ملی مسکن پیامک ارسال شده باشد و در زمان مقرر نسبت به واریز وجه اقدام نکنند در سامانه طرح اقدام ملی به شکل سیستماتیک حذف خواهند شد و افراد جدید جایگزین آن‌ها خواهند شد.

گفتنی است، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن بر تولید مسکن با الگوهای الحاق، تغییر کاربری و شهرک‌سازی، تاکید کرد و به تمامی دست اندرکاران طرح اقدام ملی مسکن یادآور شد تا بر اجرای شیوه نامه ابلاغ شده، جهت تسریع در تولید مسکن ملی، اهتمام داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    من موندم شما چطوری میخواین هشت ماهه خونه بسازین مسکن ملی همدان کلا هیچیش رو انجام ندادن تازه زمستان هم که داره میرسه کارها میخوابه الان ما سه ماهه پول واریزکردیم تازه جاش هم معلوم نیس به نظرم کلا سرکاریم
  • ساعد سبزواری IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 0
    با سلام چقدر نظرم را نوشتم خواهش میکنم بازم تجدید نظر کنید مگه کمه 40 میلیون از کجا بیارم وام هم که ضامن میخواد تو را خدا بازم یه فرصت بدید یا وام بهمون بدید با هر درصد میخواهید باشه طوری نیست باشه شبها هم کار میکنم قسطا شا میدم فقط حذفمون نکنید بی انصافیه من پول محضرم به خدا قرض کردم تو را خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس