کد خبر 1136958
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
فریبا:غصه خوردن بابت جدایی کریمی غلط است/چرا مدیران استقلال و پرسپولیس را سوال و جواب نمی کنند؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کریمی بازیکن ارزنده ای است ولی اینکه بخواهیم غصه رفتن او را بخوریم کار غلطی انجام داده ایم.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص اینکه ارزیابی اش از استقلال این فصل چیست اظهار داشت: فعلا که تیم در حال برگزاری بازی های دوستانه است. با توجه به نزدیک شدن به بازی ها طبیعی است که کادر فنی به فکر بازی های دوستانه تا از بازیکنان ارزیابی خود را داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه در بازی روز گذشته 3 گل به حریف زدند اما در 3 بازی گذشته که تدارکاتی بود گلهای کمی به ثمر رسید و من کمی بابت این موضوع نگران بودم. به شخصه دوست دارم استقلال همیشه بازی هایش را پر گل تمام کند هر چند در این دیدارهای تدارکاتی دیاباته حضور نداشت و ارسلان مطهری هم در یک بازی غایب بود.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به جدایی علی کریمی از استقلال عنوان کرد: بدون شک مهره ارزنده ای از استقلال جدا شد. همیشه گفته بودم که کریمی برای تیم یک وزنه محسوب می شود. او در فصل قبل گلهای حساس و مهمی برای تیم زد ولی اینکه بخواهیم غصه رفتن او را بخوریم کار غلطی است.

فریبا خاطرنشان کرد: ما 2-3 بازیکن داریم که توانایی علی کریمی شدن را دارند ولی این وظیفه کادر فنی است که آنها را بسازد.بازیکنان فوتبال معمولا سبک بازی فوتبالشان ذاتی است اما می شود با ایده های کادر فنی و نظرات و مشورت های آنها تفکر فوتبالی بازیکنان را تغییر داد.

بیشتر بخوانید:

گزینه جانشینی علی کریمی در استقلال

وی یادآور شد: اسماعیلی، رضاوند و باقری بازیکنان خط هافبک استقلال هستند که توانایی زیادی دارند و بازیکنی مثل مهدی پور هم به تیم اضافه شده که او می تواند به کمک استقلال بیاید. من بازی او را در ذوب آهن رصد می کردم و می دیدم که این بازیکن توانایی خوبی برای برداشتن یار مقابل خود و همچنین پاس های بلند دارد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: اگر مهدی پور بتواند خودش را پیدا کند و مثل برخی بازیکنان که در استقلال و پرسپولیس توانایی خود را از دست می دهند نباشد می تواند مهره خوبی برای تیم فکری باشد. مثلا بختیار رحمانی بازیکن قابلی بود ولی بازی او در استقلال نگرفت. مهدی پور باید خیلی تلاش کند تا خودش را در استقلال ثابت کند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال را در بازی های دوستانه چطور دیده است گفت: من یک بازی تیم را از نزدیک دیدم.سید احمد موسوی در آن بازی خوب کار کرد و نشان داد می تواند بازیکن خوبی باشد. با بازی مرادمند نیز آشنایی داشتم چون بازی های شهرخودرو را رصد می کردم.او نیز بازیکن قابلی است که توانایی های زیادی دارد اما این نفرات فقط زمان می خواهند که جا بیفتند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دلایلی رها شدگی مدیریتی در استقلال و پرسپولیس و اینکه چه عواملی در این نابسامانی که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، جذب نفرات ناکارآمد و .... تاثیر دارند گفت: استقلال و پرسپولیس 2 تیمی هستند که کل کشور روی آن حساسیت دارند.وقتی من به مجلس رفتم بیشتر فهمیدم که نقش هیات مدیره در استقلال چقدر مهم است و حساسیت زیادی روی آنها وجود دارد، هر چند با حساسیت کار آشنا بودم.

فریبا افزود: متاسفانه برای دو تیم انتخاب های درستی صورت نگرفته و در همین استقلال طی چند سال اخیر نفرات متعددی مثل افتخاری، فتحی، خلیل زاده،فتح  الله زاده، سعادتمند و حالا هم مددی انتخاب شده اند. از سوی دیگر مردم در صفحات مجازی هم خودشان را در این انتخاب ها دخیل می دانند. به همین دلیل است که وزیر ورزش سعی دارد از دست این 2 باشگاه راحت شود!

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: وزارت ورزش به دنبال خصوصی سازی است تا این 2 باشگاه را واگذار کند و از همه انتقادات راحت شود هر چند یکی از شاخصه های خصوصی سازی حق پخش است که تا حل نشود فایده ای نخواهد داشت. با شرایط فعلی هم این داستان ها در مورد دو باشگاه ادامه دارد. بدهی ها مثل همیشه انباشته هستند و همه از دور فکر می کنند کار راحت است، وقتی وارد باشگاه می شوند در عرض چند ماه فرار می کنند.

وی تاکید کرد: متاسفانه یکی از مشکلات در مدیران سالهای اخیر این بوده که هیچ کس از آنها سوال و جواب نکرده است. مدیری که آمده و بازیکنان ناکارآمد جذب کرده یا مربی مثل شفر که خیلی خوب کار کرد ولی نفرات ضعیفی به خدمت گرفت به هیچ کس جواب کارهایشان را ندادند. از اینگونه مشکلات در مدیریت دو باشگاه زیاد است که باید به صورت مفصل به آن پرداخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس