کد خبر 1136120
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
خداحافظی اولاند با کاخ الیزه

مسعود رجوی در دیدار با سران رژیم بعث در این رابطه می‌گوید: «همانگونه که اطلاع دارید من در سال‌های 1981 تا 1986 در پاریس بودم.

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی درباره همراهی کاخ الیزه با منافقین در فاجعه هفتم تیر نوشت: سال‌ها بعد از جنایت سازمان مجاهدین خلق در 7 تیرماه 1360 و در جریان مذاکرات محرمانه مسعود رجوی و مقامات رژیم بعث عراق، مشخص شد که همکاری‌های فرانسه و سازمان مجاهدین خلق فقط محدود به پناهدگی به مسعود رجوی نیست و این کشور از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و دفتر نخست وزیری اطلاع داشته است.

مسعود رجوی در دیدار با سران رژیم بعث در این رابطه می‌گوید: «همانگونه که اطلاع دارید من در سال‌های 1981 تا 1986 در پاریس بودم. در آن سال‌ها به این‌گونه با ما نبود و به ما تروریست نمی‌گفتند؛ هرچند که کاخ سفید و کاخ الیزه می‌دانستند؛ با کاخ الیزه هم ارتباط داشتیم. می‌دانستند که چه کسی حزب جمهوری را در ایران منفجر کرد و چه کسی و چرا عملیات علیه رئیس‌جمهور و علیه رئیس‌الوزرای[ایران] انجام داد. آن‌ها می‌دانستند و خوب هم می‌دانستند ولی صفت تروریست هم به ما نزدند.»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    14 1
    به به ! چشم ما روشن ! پس فرانسه هم درپرونده قتل و جنایت نمایندگان مجلس و وزرا و نخست وزیر ایران همدستی داشته و دستشان بخون منتخبین مردم ایران الوده هستش! پس سرویس های جاسوسی و امنیتی شون هم با این منافقین جنایتکار همدستی کردند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس