معلولان

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور معلولان از آغاز پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن ۳۰ میلیون تومانی به معلولان تحت پوشش این سازمان با مساعدت بنیاد علوی، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بهزیستی خبر داد.

به گزارش مشرق، علی همت محمودنژاد، مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره  به آغاز پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به معلولان تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد: پیرو تفاهمنامه امضا شده بین بنیاد علوی، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و سازمان بهزیستی قرار  است این تسهیلات به معلولان مستأجر پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

٧٠٠ هزار مستاجر وام اجاره دریافت می‌کنند

دو خان بزرگ در راه وام ودیعه مسکن +فیلم

وی تصریح کرد: بر همین اساس، مستاجران معلول ساکن کلانشهرها می‌توانند از وام قرض‌الحسنه از ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان تحت عنوان وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن استفاده کنند.

محمودنژاد گفت: این تفاهمنامه که به امضای مدیرعامل صندوق امداد ولایت رسیده است به استانهای مختلف ابلاغ شده و بر همین اساس معلولان واجد شرایط می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور معلولان در مورد نحوه و دریافت این تسهیلات خاطرنشان کرد: مبلغ این وام از ۱۰ تا  سقف ۳۰ میلیون تومان و در ۳۶ ماه (سه ساله ) در نظر گرفته شده است همچنین معلولان واجد شرایط می‌توانند برای دریافت این وام از طریق واحدهای مددکاری بهزیستی در استانهای مختلف نسبت به ثبت‌نام و درخواست خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد علوی برای پرداخت تسهیلات به معلولان واجد شرایط برای دریافت وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن در کلانشهرها اختصاص یافته است که فرآیند پرداخت این وام از سوی صندوق امداد ولایت انجام می‌پذیرد.

محمودنژاد درباره معرفی ضامن از سوی معلولان واجد شرایط برای دریافت وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن گفت: برای دریافت این وام از یک تا ۱۰ میلیون یک ضامن و از ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان دو ضامن باید به شعب صندوق امداد ولایت در استانهای مختلف معرفی شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید مرتضی موسوی IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    معلولین شدید و خیلی شدیدسرپرست خانوار که مستاجر هستند توانایی پرداخت اقساط وام را ندارند لطفا به مسئولان بگویید این مشکل را حل کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس