برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان و آشوبگران در اسلامشهر/ دستگیری۶ نفر اراذل و اوباش - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: ۶ نفر از افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی در منطقه و سلب آسایش مردم در خیابان مهدیه کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام خبر دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش در این شهرستان، اظهار کرد: ۶ نفر از افرادی که شب گذشته اقدام به خشونت و ایجاد درگیری در خیابان مهدیه اسلامشهر کرده بودند با تلاش مأموران نیروی انتظامی تا ظهر امروز دستگیر شدند.

وی با اشاره به جزئیات حادثه شب گذشته، گفت: در پی درگیری بین ۲ گروه از افراد شرور در محدوده دارالسلام که در روز گذشته اتفاق افتاده بود، یک نفر از افراد یکی از گروه‌ها مورد ضرب و شتم و کتک‌کاری افراد گروه مقابل قرار گرفته و به شدت کتک می‌خورد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: در پی این درگیری و با نیت تلافی‌کردن و انتقام‌جویی شب گذشته حوالی ساعت ۱۹ فرد کتک خورده به همراه  تعدادی از دوستان خود به محدوده خیابان مهدیه مراجعه و اقدام به عربده‌کشی و درگیری در محل و خسارت زدن به خودروهای پارک شده در این خیابان می‌کنند.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه در این درگیری سه نفر شهروند مجروح و ۸ دستگاه خودرو پارک شده در محل خسارت وارد شده، بیان کرد: در پی وقوع این ناآرامی و با تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مأموران نیروی انتظامی بلافاصله در محل حاضر می‌شوند که به محض حضور مأموران، افراد شرور از محل متواری شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع و بنا به دستور سردار فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، مأموران پلیس امنیت اسلامشهر پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با شناسایی افراد حاضر در درگیری، ضمن هماهنگی با مقام قضایی ۳نفر از آن‌ها را شبانه در مخفی‌گاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر یادآور شد: در ادامه تلاش‌های مأموران نیروی انتظامی و با شناسایی ۳ نفر دیگر از اشرار و آشوبگر، مخفیگاه آن‌ها کشف و در یک عملیات پلیسی ظهر امروز این افراد دستگیر شدند و ادامه عملیات برای دستگیری سایر متهمان این حادثه ادامه دارد.

سرهنگ کرمی با هشدار به افراد آشوبگر و شرور منطقه خاطرنشان کرد: خط قرمز نیروی انتظامی، نظم عمومی و امنیت اجتماعی شهرستان بوده و با کسانی که بخواهند به هر شکلی این امنیت را بر هم بزنند، برخورد قاطعانه می‌شود.

به گزارش مشرق، با دستگیری این افراد یک قبضه اسلحه کلاشینکف ، یک قبضه کلت کمری به همراه تعدادی فشنگ جنگی از متهمان کشف و ضبط شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    11 4
    احسنت...
  • امانی IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    1 0
    واله چی بگیم از این خط قرمز که ورد زبان همیشگی فرماندهان محترم نیروی انتظامی از صدر تا ذیل بوده وهست در حالیکه اراذل واوباش ذره ای از اقدامات شریرانه شان کم که نکردند هیچ افزایش هم داده اند یک جای کار می لنگه یا قوانین بسیار سختگیرانه تدوین نشده یا مماشات حضرات نیروی انتظامی باعث پررو شدن وازدیاد جرایم اشرار است بنظر میاد باید مکان یا مکانهایی خاص در دل کویر های کشور احداث شود واین اراذل واوباش متمرد را حسب جرمشان چند ماهی یا سالی مهمن این مناطق کنند با حداقل خوراک تا هنگام ورود وخروج وزنشان و هیکلشان تقریبا نصف شده باشه
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    بر ارازل و اوباش ...
  • ناشناس IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    این حرفها برای مردم امنیت نمیشود چرا اراذل و اوباش مسلح را اعدام نمیکنید؟ نکند از امریکا میترسید؟
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    تعدادی از این اراذل و اوباش برای اجرای طرح آشوب های خیابانی توسط افراد متصل به خارج از کشور مسلح می شوند تا در زمان مناسب از آن ها استفاده شود. دست افراد مخلصی که در ارگان های مختلف تلاش می کنند که این فتنه را کور کنند درد نکند
  • محمد IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    ریشه های ترویج اوباشگری را پیدا کنید
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    ای وای دوباره یه سری فعال مدنی رو گرفتید فوقش چند نفر رو میکشتند عجب ظالم هایی هستید شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس