حوادث

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: در پی شلیک پلیس به یک ماشین مظنون تیر کمانه و به یکی از اهالی روستای اورامان اصابت می‌کند و منجر به زخمی شدن و فوت آن شد.

به گزارش مشرق، امیرهوشنگ حیدریان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان اظهار کرد: عصر امروز ماموران پاسگاه اورامان شهرستان سروآباد به یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز مظنون و دستور ایست می‌دهند ولی راننده به ایست ماموران توجهی نکرده و بلافاصله با سرعت از محل متواری می‌شود.

وی افزود: ماموران به سمت خودرو مورد نظر با رعایت قانون بکارگیری سلاح  اقدام به تیراندازی می‌کنند که یکی از تیرها به رینگ خودرو برخورد و سپس کمانه می کند و به یک نفر از اهالی روستا که در حال عبور از آن محل بوده برخورد کرده و  زخمی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این شخص بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود اما به رغم تلاش پزشکان متاسفانه فوت می‌نماید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان با ابراز تاسف از وقوع این حادثه و عرض تسلیت به خانواده این شهروند گرامی و تشکر از خویشتنداری و همراهی مردم منطقه، خاطرنشان کرد: این حادثه که بطور ناخواسته پیش آمده به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Mjp IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    1 3
    خدارحمتش کنه.. ناخواسته بوده تقاصش روبایدازاون اشرارها گرفت ک دیگه هراراذل واوباش پلیس روهیچ حساب نمیکنه یا فرارمیکنه یادرگیرمیشن.. مافقط اقتدارپلیس رومیخوایم... ازفردا کاسه لیسان غرب واصلاحات خونخواه وهمه کاره ی این مقتول عزیزمیشه. پشتسرشم یمشت سلبریتی مزدور..
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    2 0
    بد شانسی مرحوم و مامور که طبعا بر روحیات او اثر دارد . رینگ ماشین . و کمانه که شاید یک در میلیون چنین اتفاق افتد . خدا رحمتش کند و تسلیت بخانواده مرحوم
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    2 1
    خدا نسل وریشه هرچی قاچاق چی خشک بکنه حیوون صفت های پست که باعث مرگ یه بیگناه شدید.لااقل مثه موش فرارنکنید ودردام پلیس افتادید تن لشتون تسلیم کنید..خاک برسرتون..
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    1 1
    وقتی کولبران که که در روز روشن قاچاق حمل می کنند بچشم یک شغل نگاه می کنیدمسلم است که با حمل قاجاق و سلاح، خیلی جنایت های دیگر اتفاق هم اتفاق می افتد.
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
      0 0
      آستین بالا بزن و نون کولبرها رو تهیه کن که دنبال این شغل نرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس