کد خبر 1135733
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
روحانی نمایه

عضو فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت که در نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی عنوان شد که رئیس جمهور چهار طرح اقتصادی پارلمان را نپذیرفته است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز که در سطح مجمع عمومی و در صحن علنی مجلس برگزار شد ابتدا پنج نفر از نمایندگان به قید قرعه در نطق خود مطالب‌شان را مطرح کردند.

وی افزود: در ادامه وارد دستور کار فراکسیون شدیم و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس طی نطقی نکاتی را پیرامون مسائل مختلف مطرح کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: قالیباف در این نشست با اشاره به چهار طرح اقتصادی ارائه شده توسط مجلس در نشست نمایندگان با رهبر معظم انقلاب پس از انتخاب هیأت رئیسه مجلس که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد گفت که رئیس جمهور این چهار طرح اقتصادی را نپذیرفته است.

نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در سطح مجمع عمومی همچنان در حال برگزاری است و مطالب مختلف در این جلسه در حال بررسی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    2 0
    ای خدا به تو پناه میبریم
  • داور IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    1 0
    خدا دولت را عذاب دهد همه را بدبخت کردن
  • یوسف IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    3 0
    یعنی اهمیت این همه خسارت دیده در بورس کمتر از سیل و زلزله است سیل و زلزله طبیعی است اما این خسارت با تبانی سازمانی و ترور سرمایه مردم توسط دشمنان مردم ایجاد شده باید یارانه خسارت دیده گان در بودجه تصویب شود و باعث و بانی ان مجازات شوند قابل توجه دادستان محترم کشور و دیوان محترم عدالت اداری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس