اتحاد ملت

طیف تندرو اصلاح طلب- که خود مسبب وضع موجود اقتصادی است- به طرق مختلف در پی تکرار حوادث آبان ۹۸ و بازتولید آشوبهای خیابانی در اقصی نقاط کشور است.

سرویس سیاست مشرق - در روزهای گذشته، حزب اتحاد ملت- اعضای حزب منحله مشارکت- در واکنش به اتفاق اخیر در مشهد، بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «اتفاق تلخ و دلخراش آزار و شکنجه یک شهروند در ملاء عام توسط یک پلیس در مشهد که گفته می‌شود منجر به مرگ او شده، موجی از ناراحتی و رنجش افکار عمومی را موجب شد. این اتفاق که ناخودآگاه اذهان بسیاری را به یاد قتل دلخراش جورج فلوید توسط پلیس آمریکا و واکنش‌های به حق نسبت به آن به خصوص از جانب مسئولان کشورمان انداخت، ایجاب می‌کند تا مشابه آن توصیه‌ها و محکومیت ‌ها را به نحوی متناسب با حادثه رخ داده و زمینه‌های بروز آن، به دنبال داشته باشد».

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «البته نمی‌توان کتمان کرد که از این گونه اتفاقات در هر گوشه‌ای از دنیا امکان بروز دارد و نمی‌توان لزوما به آنها عمد سیستماتیک بار کرد، اما از جهتی دیگر، تعدد اتفاقات دلخراش و رنج‌آور که اخیرا بازتاب عمومی در کشورمان یافته، باعث ناراحتی و حساسیت مضاعف در جامعه‌مان شده است».

حزب اتحاد ملت در پایان بیانیه تاکید کرده است: «حزب اتحاد ملت با درخواست رسیدگی شفاف، قانونی، فوری و قاطع به این حادثه از سوی قوه قضائیه، انتظار دارد تا نیروی انتظامی نیز برای مدیریت امور به نحوی که شاهد تکرار چنین وقایع تلخی در هیچ سطحی و در هیچ مکانی اعم از خلوت بازداشتگاه‌ها و ملا عام نباشیم، تمهیداتی فراهم کرده و به اطلاع عموم برساند».

اما بیانیه حزب اتحاد ملت از چند جنبه قابل بررسی است.

در روزهای گذشته در شهر مشهد و در پی تماس تلفنی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر درگیری مردی جوان با نام «مهرداد سپهری» با خانواده همسر سابقش و همچنین درگیری با اهالی محل همراه با  تخریب وسایل آنها و درخواست پی گیری فوری موضوع، گشت کلانتری کاظم آباد مشهد در محل حاضر می‌شود.  

پس از اعلام گزارش مرگ این مرد جوان و انتشار تصاویری از زمان دستگیری این فرد با ادعای مسمومیت بر اثر اسپری فلفل در رسانه های معاند، در همان دقایق اولیه و قبل از انتشار تصاویر مربوط به این واقعه از رسانه‌ها، فرمانده انتظامی خراسان رضوی دستور ویژه‌ای به رئیس بازرسی پلیس استان برای پی گیری سریع پرونده و روشن شدن چرایی و علت آن صادر و تحقیقات با احضار مامور انتظامی آغاز شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که مرد جوان دارای سوابق متعدد نگهداری حشیش و هروئین در سال ۹۳، سرقت ادوات کشاورزی و سرقت گوشی تلفن همراه در سال ۹۷ و  سرقت احشام  وسرقت لوازم خانه و سرقت از باغ در سال ۹۸ بوده، اظهار کرد: پلیس مقید به اخلاق مداری و قانون محوری است و احقاق حقوق شهروندان را وظیفه و تکلیف خود می‌داند.

بنابر اخبار منتشر شده، نیروی انتظامی و قوه قضاییه در سریعترین زمان ممکن، با مأمور متخلف برخورد کردند. این فرد بازداشت و پرونده‌ای در دادسرای نظامی برای وی تشکیل شده است.

در حقیقت پیش از آنکه حزب اتحاد ملت بیانیه خود را منتشر کند، نیروی انتظامی و قوه قضاییه اقدامات قانونی و قضایی را انجام داده اند، اما با اینحال این حزب اصلاح طلب با بی اخلاقی در بیانیه مذکور نیروی انتظامی خدوم جمهوری اسلامی را با پلیس وحشی آمریکا مقایسه و توصیه کرده است که قوه قضاییه و نیروی انتظامی فوری به این مسئله ورود کنند.

مشابهت سازی بی ربط با «پلیس نژادپرست آمریکا»

حزب اتحاد ملت در بخشی از بیانیه مغرضانه خود مدعی شده است که «این اتفاق، ناخودآگاه اذهان بسیاری را به یاد قتل دلخراش جورج فلوید توسط پلیس آمریکا می اندازد»! این ادعای مضحک و این مقایسه بی ربط در حالی است که ماجرای قتل جرج فلوید توسط پلیس آمریکا، مصداق نژادپرستی و ظلم ساختاری توسط پلیس این کشور است.

براساس آمارهای مختلف رسمی و غیررسمی، تخمین زده می‌شود هر ساله نزدیک به ۱۲۰۰ نفر در آمریکا توسط مأموران پلیس کشته می‌شوند اما حدوداً در ۹۹ درصد از این موارد، مأموران به هیچ جرمی متهم نمی‌شوند. اکثر مأمورانی که هنگام انجام مأموریت کسی را به قتل می‌رسانند به ارتکاب جرم متهم نمی‌شوند و بنابراین محکومیت کیفری نیز پیدا نمی‌کنند. به این دلیل که در این شرایط، آنها تحت حمایت قوانین جاری در آمریکا قرار دارند.

مجریان طرح موسوم به «نقشه‌برداری خشونت پلیس» توانستند ۷۶۶۶ مورد کشته شدن افراد توسط مأموران پلیس را بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ ثبت کنند. به گفته فعالان حقوق مدنی، این رقم شامل ۹۲ درصد کل مرگ افراد به دست پلیس است. از میان تمامی این‌ها، تنها در ۹۹ مورد مأموران مرتبط با قتل، رسماً تحت پیگرد قرار گرفتند که حدود ۱٫۳ درصد از کل آمار است و از این تعداد هم فقط پیگرد ۲۵ مأمور، به محکومیت قضایی آنها منجر شد.  

پایگاه خبری ایندیپندنت چندی پیش در گزارشی نوشت: «در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ سالانه تقریبا ۱۰۰۰ نفر جان خود را بر اثر شلیگ گلوله و ضرب و شتم توسط پلیس آمریکا از دست می‌دهند».

بر اساس آمار موجود، در سال ۲۰۱۵، ۹۹۵ آمریکایی به دست پلیس به قتل رسیده‌اند؛ این آمار در سال ۲۰۱۶، ۹۶۳ نفر و در سال ۲۰۱۷ با افزایش ۲۴ نفر به ۹۸۷ نفر رسیده است.

در گزارشی که سال ۲۰۱۸ توسط FBI منتشر شد، ۹۹۸ شهروند در آن سال به دست پلیس آمریکا کشته شدند؛ در سال ۲۰۱۹ نیز ۹۶۵ توسط نیروی نظامی این کشور به قتل رسیدند.

بنابر آمار منتشر شده از هر ۱۰ نفر که توسط پلیس آمریکا کشته شده است، یک نفر سیاهپوست است. این رقم برای سفیدپوستان ۱ نفر از هر ۲۰ نفر است.

حالا در این سو، حزب اتحاد ملت همصدا با رسانه های معاند، تخلف احتمالی یک مأمور در ایران را با اقدامات متعدد و سازماندهی‌شده پلیس نژادپرست آمریکا در یک کفه ترازو قرار داده است.

این در حالی است که تاکنون تعداد زیادی از حافظان نظم و امنیت در نیروی انتظامی در راه پاسداری از مردم کشورمان به درجه رفیع شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز به درجه جانبازی رسیده اند.

همین چند هفته پیش یکی از مأموران جوان و فداکار نیروی انتظامی در جریان تعقیب و گریز یک سارق در تهران به درجه رفیع شهادت رسید. پیش از آن نیز یکی دیگر از جوانان غیور در نیروی انتظامی در حین مأموریت توسط سارقان منزل در محله شهرک غرب تهران مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسید.

رسانه های اصلاح طلب تاکنون به دفعات مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدای نیروی انتظامی را که برای حفظ امنیت کشورمان جانشان را فدا کرده اند، سانسور کرده و نسبت به آن بی توجه بوده اند.

حالا همین طیف، جوانان غیور حافظ امنیت در کشورمان را با پلیس نژادپرست آمریکا مقایسه کرده است.

خلع سلاح حافظان امنیت برای تکرار آبان ۹۸

اما مستندات موجود حکایت از آن دارد که مقصود اصلی از این تشابه سازی، هیولاسازی از نیروی انتظامی با هدف خلع سلاح این نیرو، گرفتن جسارت از ماموران ناجا و در نهایت هموارسازی مسیر «آشوب های خیابانی» است.

«حسین نورانی نژاد» عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و از بازداشت شدگان فتنه ۸۸- ۶ آبان- در یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان  «گام نخست؛ پذیرش اشتباه» نوشت: «فیلم ضرب و شتم یک شهروند ایرانی در ملاعام توسط یک پلیس که گفته می‌شود منجر به مرگ او شد، بار دیگر جان مردم را خراش داد...بسیاری از مردم ناخودآگاه به یاد قتل جورج فلوید امریکایی و واکنش مسوولان ایرانی افتادند».

این عضو اتحاد ملت در ادامه نوشت: «چاره در یک راه بیشتر نیست؛ پذیرش اشتباه، جبران آن و اعلام تمهیداتی برای کنترل خشونت پلیس، چه برابر یک شهروند باشد و چه برابر جمعی و تجمعی از شهروندان».

نورانی نژاد چندی پیش در یادداشتی با عنوان «برای آبان ۹۸» نوشته بود: «کش دادن موضوع آبان ۹۸ با نگه داشتن بازداشتی‌ها و صدور و اجرای احکام سنگین که با  روان جامعه  بازی می‌کنند، بدون تردید برخلاف مصالح مردم و نظام و کشور است...عفو غیرمشروط و آزاد کردن زندانی‌های آبان، دلجویی از خانواده جانباختگان و آسیب دیدگان که در هر سویی از درگیری‌ها بوده‌اند و در انداختن فضای آزاد و عاقلانه گفت‌وگوی جمعی برای بررسی راه‌های تکرار نشدن این‌گونه خشونت‌ها و حوادث تلخ، نفع به مراتب بیشتری برای همگان دارد تا تداوم نمایش یکسویه و خطی اقتدار. به جز این، زخم‌ها و بغض‌ها باقی می‌مانند و سایه هراس از خشونتی دوباره، همواره خواهد ماند».

طیف تندرو اصلاح طلب- که خود مسبب وضع موجود اقتصادی است- به طرق مختلف در پی تکرار حوادث آبان ۹۸ و بازتولید آشوبهای خیابانی در اقصی نقاط کشور است.

در این میان، یک مانع جدی، اقتدار نیروی انتظامی و جایگاه ویژه مدافعان امنیت در میان افکارعمومی است. طیف تندرو اصلاح طلب که خود یدطولایی در آشوب های خیابانی در سال ۸۸ داشته است و آتش بیار معرکه در دی ۹۶ و آبان ۹۸ نیز بوده است، در پی آن است تا از یکسو جایگاه ویژه پرسنل فداکار نیروی انتظامی در نزد افکارعمومی را تخریب کرده و از سوی دیگر با عملیات سنگین رسانه ای، نیروی انتظامی را وادار به انفعال کند و مولفه اقتدار را از نیروهای حافظ نظم و امنیت مردم بگیرد.

و البته مشخص است که این طیف در پی آن است تا میوه این عملیات رسانه ای سنگین و مشترک با اپوزیسیون را در آشوب های خیابانی بچیند؛ عملیات رسانه‌ای که با برخورد قاطع با اراذل و اوباش نشان‌دار آغاز شد و در هفته نیروی انتظامی به اوج خود رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 86
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 27
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    وطن فروش تر از یک اصلاح طلب پیدا نمی کنید!
    • سبحان IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      86 9
      نیروی انتظامی ایران یکی از مظلومترین پلیسهای دنیاست حالا شاید اشتباهی هم رخ دهد ولی به خاطر یک اشتباه نبایدکل این ارگان زحمتکش را زیر سوال ببریم
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      51 8
      هیج اشتباهی رخ نداده. تامین امنیت وظیفه پلیس است و باید میکروبهای جامعه را بکشد و حذف کند. به جای اینکه منتظر بماند که دادگاه برای صدمین بار آزادشان کند.
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      30 8
      این آقا مشکل داشته و سوابق زیادی داشته و پلیس زحمت کش نباید مزاحمتی درست بشه ، امیدوارم با طرح های تشویقی مالی و سهمیه اجتماعی جواب یاوه گویی های اصلاح طلبان داده باشه
    • عباس IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      28 5
      در کنار شعار مرگ بر آمریکا مرگ بر اصلاح طلب رو نیز باید در راهپیمایی‌ها اضافه کرد
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      8 0
      این اصلاح طلب های فرصت طلب اگر خر هم عرعر کنه رپورتاژ میرن تا از آبی که خودشون گل آلود کردن نونی در بیارند جالت بکشید شرم کنید از وضعی که پیش آوردید گرچه منفورتر از این حرفها هستید مسبب سفره خالی مردم هستید ولی طلبکار شدید
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      1 0
      هست. يايد چشماتو باز كني. حتما خواهيد ديد.
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
      1 0
      ظلم رفتنیه اصلاح طلب
  • 1400 IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    49 9
    آقایان آشوب طلب و ترسو ما منتظر شما هستیم
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      42 8
      این انقلاب به حرمت تمام این شهدا استوار اسنت و هیچ آشوبگرخیابانی یا اصلاح طلب عوضی کت و شلواری نمیتواند به آن آسیب بزند
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      4 1
      آمار کشته شده های شش ماه اخیر سر این موضوع در امریکا حیرت انگیزه! و جالب اینکه اکثرشون سیاهپوست هستن. در صورتی که در ایران اگر وجدان را به جای تعصب قاضی کنیم چندین سال یکبار یه همچین اتفاقی می افته
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    55 7
    برای بار هزارم تا تولید محتوای مجرمانه و تشویش اذهان عمومی و عوض کردن جای جلاد و شهید در فضای مجازی اشغال شده ایران برای این اراذل و اوباش افسادطلب و بوقچی هاشون هزینه بازدارنده قانونی نداشته باشد اوضاع تحریف و تشویش اذهان عمومی هرروز از این هم بدتر خواهد شد
  • احمد IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    37 7
    یه معتاد داغون پیدا کردن به جای شهید برای خودشون جا بزنن. بدبختهای فلک زده. اگر جرات دارید از زیر لحافتون بیاید بیرون یه کاری بکنید، نه این که هر جنازه ای پیدا می کنید تصاحب کنید. نور شهدای نیروی انتظامی و سپاه و ارتش همه این حشرات رو برمی گردونه تو سوراخهاشون. حتی سردسته هاتون هم اون ور نشستن فقط از اربابشون مواجب می گیرن. هیچ کدوم جرات نداره بیاد یه حرکتی بزنه. نصف این وری ها هم در آرزوی این هستن، برن مثل اونا با سروصدا کردن حقوق مفت بگیرن. خبر ندارن بودجه همونها هم داره قطع میشه.
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    32 7
    يكي از راههاي آغاز اغتشاش و ايجاد ناامني، مقابله با حافظان امنيت يك كشور هست.بنظرم آقاي رييسي هم بايد مراقب باشند به بهانه حفظ حقوق شهروندي، اقتدار و اعتماد به نفس پليس آسيب نبيند.
  • RDP10466 IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    34 10
    با توجه به فيلم كه مشاهده مي شود احتمالا يارو اور دز كرده بوده و احتمال مرگش هم احتمالا ناششي از زياده روي در مصرف بوده است. ادم معمولي اين حركات و انجام نمي دهد.
  • US ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    30 5
    تاجزاده نگو بگو امالفتنه
    • تک سوار DE ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      13 1
      نه بابا اون تاریخ منقضیه. اگه بهش گیر ندید اروم اروم می ره ته. پیج توییترش زیر هر پست حدود ۱۰۰۰ کامنت می خوره ولی ۹۰ درصدش مخالفان هستن. یعنی ولش کنید می رسبه به زیر ۱۰۰ کامنت. بجای این که تریبون رو در اختیار جوان های خوش فکر قرار بدن افتادن دنبال دوزاری هایی که دیگه مقبولیت اجتماعی هم ندارن.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    22 7
    دست پلیس درد نکند . دمتون گرم همینجوری برخورد کنید ...........همین دزد ها و مواد فروشان هستند که دارو ندار ملت را می برند و جوانها را معتاد می کنند
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    26 4
    با اینکه صدا و سیما و سایر رسانه های متعهد به درستی درباره حادثه مشهد مقدس اطلاع رسانی انجام دادند اما عده ای معلوم الحال و فاقد خاصیت لازم برای جامعه همچنان ترجیح می دهند با افکار عمومی بازی کنند و از این اب گل الود ماهی بگیرند.
    • TR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      23 4
      آب اصلا گل آلود نیست. خیلی هم زلال و شفافه. مشکل این است که رسما اصلاح طلبان به انقلاب و اسلام و امنیت و تمامیت ارضی کشور اعلان جنگ داده اند .
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      7 1
      مطمئنا اگر اب گل الود نباشه اونها در صدد گل الود کردن هستند تا صیدشون رو انجام بدن چون نون شون تو همین کارهاست وگرنه کی به این خیانت کارها بها میده؟
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    19 10
    یک معتاد انگل اجتماع کمتر! باید از کسانی که از چنین انگلهایی حمایت می کنند، خواست که هرکدام شان سرپرستی حداقل یکی شان را عهده دار شوند تا ببینیم باز هم این گونه شعارها سر می دهند؟!
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      4 2
      معتاد به دنیا نیومده که اعتیاد بغل گوش نزدیکان شما هم هست. زیاد به خودت مغرور نشو
  • حمید ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    19 6
    وطن فروش ها همیشه برای اشوب برعلیه کشور ونظام لحظه شماری میکنند.شتر درخواب بیند.......... .
  • از شهرستان سراب IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    23 2
    اینقدر تو سر پلیس زدن هم خوب نیست همین کارها موجب سستی پلیسها میشه و اونها رو در برابر مجرمین بی تفاوت میکنه دست آخر هم زمانیکه به پلیس 110 زنگ بزنیم از عملکرد پلیس ابراز نارضایتی خواهیم کرد که چرا بی تفاوت هستند این کارها درست نیست اگرهم پلیسهایی تخلف کردند به 197 زنگ بزنید این رسمش نیست پلیس باید مقتدر و قوی باشه{مقتدر بودن با زور گفتن و ظلم کردن فرق داره}
  • NL ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    26 5
    دلایلی که ماجرای سپهری با جرج فلوید متفاوت هست 1- جرج فلوید سیاهپوست بود و قتل او به نژاد پرستی سازمان یافته ی موجود در آمریکا مربوط بود و خشم رنگین پوستان رو برانگیخت. ولی موضوع سپهری نژادی سیاسی نبود. خطای یک مامور بود. 2- این اتفاق در آمریکا به شکل روتین رخ میده! پلیس آمریکا میتونه به هر شهروندی که احساس کنه نمیخواد به حکم و اخطار پلیس تمکین کنه شلیک کنه! آمار کشته شده های شش ماه اخیر سر این موضوع در امریکا حیرت انگیزه! و جالب اینکه اکثرشون سیاهپوست هستن. در صورتی که در ایران اگر وجدان را به جای تعصب قاضی کنیم چندین سال یکبار یه همچین اتفاقی می افته 3- در ایران با مامور متخلف طبق قانون برخورد میشه کما اینکه مامور متخلف ماجرای اخیر بازداشت شده و قطعا محاکمه خواهد شد. ولی در امریکا این یک حق مسلم برای پلیس هست و کسی حق اعتراض دراین باره رو نداره. جالب اینه که پلیس قاتل جرج فلوید تبرئه شده و آزاد هست
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    14 3
    اصلاح طلبها به دستور اربابان خارجیشان بدنبال شروع اغتشاشات هستند به هر دری میزنند و دولت هم حداکثر تلاشش را در این امر انجام میدهد که با گرانی های گسترده به امر کمک کند فقط نمیدانم چرا با این عوامل برخورد نمیشود امثال تاجزاده که به صراحت در رابطه با اغتشاشات صحبت میکند
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    15 5
    اخلال طلبها یا همان افساد طلبها اونقدر تشنه قدرتن که حاضرن پا روی گلوی فرزندان خود گذاشته ا و از پله قدرت با لا برن این حرفا که چیزی نیست انشالله که شرشان از سر ملت ایرا کم کم شود .
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    15 4
    به نظرم تاج زاده و رفقا را برای مقابله با معتادین و متجاوزین بفرستند ببینیم جه می کنند. فقط ادعا
  • عمار یاسر IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    5 10
    چرا یک چیز را درنظر نمی گیرید؟ نیروی انتظامی هم مانند سایر مراجع انتظامی و نظامی و امنیتی برای مردم امنیت درست می کنند این درست اما درهر شغل و سازمانی افرادی هستند که سرخود عمل میکنند. به جای آسمان و ریسمان بافتن و مقایسه با این و آن اکثریت مراجع و نهادهای دولتی و غیر دولتی ما منفعل هستند . فکر می کنند هنوز در سالهای بدون اینترنت و فضای مجازی هستیم اول می نشینند تا عکس و فیلمی در فضای مجازی منتشر بشه بعد واکنش نشان بدهند. چرا نیروی انتظامی در همان بدو کار با انتشار اطلاعیه ای واکنش نشان نداده که بعد از استفاده ابزاری رسانه های مخالف، یادشان آمد که طرف سارق بوده و فلان و بهمان؟ آقایان منتظر نباشید که فلان نشریه یا رسانه چیزی بنویسد تا شما واکنش ناشیانه هم نشان بدهید. سرعت در واکنش موجب اعتماد می شود
    • TR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      16 1
      عمار یاسری یا یزید کافر؟ از کی حمایت می کنی؟ از یک متعرض به نوامیس مردم؟ دم پلیسه گرم. من بودم دستش را هم می بوسیدم که یک انگل و میکروب جامعه را حذف کرد.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    13 6
    اگر این اصلاح‌طلب ها موافق آشوب و براندازی و فروختن مملكت هستند پس چرا كسی اقدامی نمیكند؟
  • DE ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    13 5
    وقتی اجازه میدید لیبرال های وطن فروش بیان سرکار و به مقامات بالای کشوری برسن. دیگه حق اعتراض ندارید.
  • DE ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    15 4
    استفاده زور برای پلیس باید باشه در همه جای دنیا پلیس از زور استفاده میکنه وگرنه بودن پلیس چه معنی در جامعه داره وقتی که نتونه از خودش و مردم دفاع کنه ، در المان برای کوچکترین اتفاقی پلیس طرف رو میکشه فقط کافیه طرف دستش رو تو جیبش کنه و ادعای داشتن چاقو داشته باشه .
  • عبدالله مومن IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    12 5
    مردک اراذل و اوباش
  • آریو سوئد IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    14 4
    اصلاح طلبانی که خود یک زمانی صبحانه را با شعارمرگ بر امریکا میخوردند امروز نه تنها از امریکا دفاع میکنند بلکه دچار یک نوع فاشیسم درونی شده اند. اینها با لجبازیهای بچگانه خود حتی برنامه دارند که کشور را به درگیری داخلی بکشند .
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    16 5
    لعنت بر اصلاح طلبان که اقتصاد را نابود کردن الان هم دنبال اغتشاش هستن. البته این انقلاب الهی هست و این مملکت کشور امام رضا و حضرت معصومه است و هیچ غلطی نمیتونن بکنن. میدونن انشاالله به زودی به زباله دان تاریخ انداخته میشن دارن جون میکنن. ولی کور خوندن . بنفش ها بای بایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    11 4
    تف به شرف نداشته این جماعت خائنِ بی وطن که کاری ندارن جز سگ بازی و حمایت از اراذل
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    11 4
    فقط اراذل معتاد شرور ممکنه از اراذل معتاد شرور دفاع کنن. جورج فلوید یک شهروند بیگناه بود، نه شیشه مصرف کرده بود، نه اموال مردم رو تخریب کرده بود، نه به ناموس مردم فحاشی رکیک می‌کرد. دهها نفر مردم اون محله که از شرارت اون جانی به ستوه آمده بودن هم انسان هستن، چرا اصلاح طلبان فقط طرف اون 1 نفر رو می‌گیرن و اون دهها نفر رو داخل آدم حساب نمی‌کنن؟
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    13 5
    از یه منحرف جنسی حمایت نکنن پس از کی حمایت کنن؟ از بانوی گیلانی که یه آدم نما گرفتش زیر مشت و لگد یا از مامورانی که همین اراذل شهدیشون میکنن، سر این خیانتکارها همزمان تو توبره و آخوره اما این بی شرفها بالاخره به سزای فسادشون میرسن
  • تک سوار DE ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    8 3
    وقتی شماها از این هدم های الوده درمورد ضرب و شتم بانو گیلانی مطالبه نمی کنید خب اونا میان جلو. درحقیقت انتقاد اصلی الان به شما وارده نه دشمنی های دشمنان. دو روز پیش منفعل بودی خب الانم منفعلی.
  • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    11 3
    مگر ما بسیجی ها مردیم که یک مشت دیوانه مملکت را به آشوب بکشند و دل مردم خالی کنند و به امکانات شهری آسیب برسونند؟
  • محمد IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    15 3
    یاد قاسمخانی افتادم که تا دیروز مثل این جماعت پیگیر شکستن اقتدار نیروی انتظامی بود بعد اینکه دزد موبایل دخترش رو گرفتن صحبتاش خوندنیه
  • علیرضا IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    13 1
    باسلام،قابل توجه سایت مشرق نیوزودیگرسایتها:درپیرودلایل مستندوموردتأییددرخصوص دامن زدن به آشوب وهرج ومرج درجامعه توسط طیف اصلاح طلب وگروه تندرو آن ،لازم وضروریست بدانیدوآگاه باشیدکه عناصروابسته به این حزب دربخشهای مختلف دردستگاهها وارگانهای دولتی وحتی حاکمیتی بویژه افرادمتعددی وابسته به حفاظت واطلاعات مدتیست بانفوذدرجای جای سطوح اجتماعی درسغلهای آزادمانندنمایشگاههای اتومبیل،باشگاههای ورزشی یاصنوف دیگرومایجاددوستی باتظاهربه کارچاغ کن و...دراصل باسوءاستفاده ازموقعبیت شغلی خوددرآن دستگاهها وارگانها(وحتی درمواقعی باجعل عنوان)باشگردهای خاصی سعی درفریب ودزدیدن افکارعموم وسوق دادن به سمت الگوهای خودساخته اندکه بانیرنگ ظریفی سعی در«التهاب،طغیان،نافرمانی،ناامیدی، شورش ودرنهایت تغییرنگاه به حکومت وآشوبهای خیابانی رامشاهده مینمایی!شایدباورش برای بعضی مشکل باشدولی این جریان بصورت حساب شده ومرموزی درحال وقوع است،باتشکر...
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    7 3
    ما پشتیبان نیروهای مسلح خود علی الخصوص نیروی انتظامی هستیم
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    11 1
    یکبار برای همیشه باید خس و خاشاک اصلاح طلب را جارو کرد و به زباله ریخت
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    7 2
    لعنت بر غیرت نداشته اصلاح مطالبات!
  • ایرانی DE ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    7 2
    اقا یکی نی که این اشغال های اسهال طلب بیگانه را بریزه تو سطل اشغال دیگه وقت ان هست که یه تسویه کامل انجام بشه تا کشور از این هوجودات کریه راحت بشیم
  • TR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    9 1
    اگر آقایان مدعی تقوا و اخلاق عرضه داشتند به جای بستن و پر و بال نیروی انتظامی همین وحشی های فضای رسانه را دستگیر و مجازات می کرد. اما عجالتا دارند به جای بیمار برای میکروبها و غده های سرطانی دل می سوزانند. مجازات یک معتاد شیشه ای که متعرض به اموال و نوامیس مردم می شود جز اعدام نیست و جای تاسف برای اینکه به درک واصل شدن یک جنین جانوری می شود مایه عزاداری آقایان. حقوق بشر شده بهانه برای سلب امنیت و آرامش و ایجاد هتل 5 ستاره برای معتادان و اراذل و اوباش.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    7 2
    سلام متأسفانه اين جريان در هرجايي كه قرارگرفته دنبال براندازي نظام بوده اند و هستند در اين دوره مديريت شهري تهران ،يكي از سهم هايي كه به حزب اتحاد ملت رسيد تعلق گرفت به مهدي شيرزاد(آقازاده نماينده دوره ششم)و عضو شوراي مركزي حزب و از متهمين فتنه٨٨وا عناصر بنيادباران. ايشان بعنوان رييس ستادمشاركت هاي اجتماعي (مديريت محله)تهران قرارگرفت و در اين ايام فقط به حذف نيروهاي انقلابي اقدام كرد و نه تنها كاري از پيش نبرد بلكه اين كار عظيم محله هاي تهران و سراهاي محله را به زمين زد و در حال حاضر پاتق نيروهاي ضدامنيتي و جلسات محفلي است سيستم معاونت اجتماعي شهرداري تهران با اين فرمان و در راستاي ضدانقلاب حركت ميكند اين چنين نيروهايي هستند كه به تضعيف عزيران ناجا ميپردازند و كسي هم رسيدگي نميكنه
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      0 2
      كم گوي و گزيده گوي چون در؟ خب كه چي؟
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    9 2
    درود بر شهداي مظلوم ناجا خداقوت به بچه هاي زحمت كش ناجا لعنت به اين اصلاح طلبان كه كل مملكت رو نابودكردن
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    8 3
    باید شیطان بزرگ رو گوشمالی داد تا سگهای پاچه گیرش واق واق نکنند.فقط انتقام حاج قاسم...
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    9 2
    اینها میخوان با حذف نیروی انتظامی راحتتر در شهرها شورش کنن چون عزیزان نیروی انتظامی مثل کوه جلوی کثافتکاری اینها را در تمام برنامه ها میگیرن
  • حسين DE ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    10 2
    اين حضرات كه اينگونه فرياد وامصيبتا راه انداخته اند چرا زمانيكه نيروهاى انتظامى از جانب پاره اى از اراذل و اوباش در حين انجام وظيفه به شهادت ميرسيدند سكوت اختيار نموده و هيچگونه اظهار نظرى نكردند و حالا همه دايه مهربانتر از مادر شده اند.
  • همشهری IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    9 2
    افتخار ما نیروی انتظامی شجاع و دلیرما
  • محسن IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    3 2
    جنایت کار تر از آمریکائی ها پادوهای داخلیشان هستند. همین ها که در طول تاریخ ایران را به اجانب فروختند.امروز ببینید دارند چه میکنند. نمی دانستیم وقتی کشور به سمت عزت و اقتدار و استقلال خود میرود این نوکران خودفروخته ، حقیقتا به این حد و به این جدیت از جنایت کاران حمایت و پشتیبانی و دشنه در بدن وطن و حافظان امنیت میکنند. جنایت های پلیس آمریکا کجا و این حرکت های ناجا کجا.بیچاره سیاه را در روی سنگفرش خیابان با اون سختی و قساوت خفه کردن اونم با اون خونسردی از سوی پلیس با سن وسال و جا افتاده تا یک پلیس موتورسوار جوان ساده اونم برای ارام کردن زدن اسپری فلفل (البته تأیید نمیکنم) کجا ، این کجا و آون کجا .بعد این ها از حمله به پلیس آمریکا اون فدر برآشفتند که درصدد جبران هستند تا این که دنبال حقوق شهروندی باشند .ننگتان باد .از لونه هاتون دربیائید تا به سزای اعمال کثیفتون برسید .
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    3 2
    اینها که موضع بر علیه نیروی انتظامی گرفتن افساد طلبانی نامرد و گرگانی هستند که لباس میش دارند ننگ برشماای خائنین .من از همین جا دست یکایک نیروی عزیز انتظامی را می بوسم وبر این بوسه افتخار میکنم
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 2
    از قوه قضائیه تقا ضا داریم که به حرفهای این احمقهای غربگرا گوش ندهند و نیروی انتظامی زحمتکش را دادگاهی نکنند زیرا آنها نا امید می شوند و بی نظمی و آشوب کشور را فرا میگیرد و دود آن به چشم همه ما میرود باید مامورهای پلیس را تشویق کنید نه تنبیه چون پلیس با آدمهای سالم کاری ندارد و همیشه با مجرمان در گیر هستند.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    3 3
    روزنامه ی اعتماد و شرق رو هم ببینید چنان متن سوزناکی نوشته ان که نگو آخرش هم طبق معمول به خشونت پنهان جامعه ربطش دادن.
  • حمیدرضا IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    3 2
    با سلام ... """ کار دشمن دشمنی ست و کار رسانه دشمن هم تبلیغات فرافکنانه است . اما امروز آنچه در حال تضعیف نیروی انتظامی قابل بررسی است عملکرد دانسته یا ندانسته متولیان خود نیروی انتظامی است . اوج قدرت ناجا از داخل خودشان در حال افت است و بیشتر از دشمن خارجی تهدید ایجاد میکند . التماس دعا ***
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 3
    اقایان اصلاح طلب مگه یادتان رفته درسال88باعث مرگ چندین نفرشدید
  • علی بشروی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    5 4
    گاهی ماموران متاسفانه نیات شخصی خود را بروز میدهند که ربطی به حاکمیت ندارد و باید با این موضوع برخورد شود. نیروی انتظامی حافظ جان و مال و ناموس ماست . تاج زاده خائن پلیس ایران را با پلیس امریکا مقایسه میکند . از کسی که همدستان و همکاران سابقش با رادیو فردا همکاری میکنند بیشتر ازین انتظار نیست .
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      7 3
      نیت شخصی کدومه؟ یک معتاد شیشه مست کرده و دارد عربده می کشد و به نوامیس مردم حمله و فحاشی می کند. حالا پلیس انگیزه شخصی داشته؟ شما چرا صریح فریاد نمی دست پلیس درد نکند و لعنت بر اصلاح طلبان که خودشان همه قاچاقچی و عامل فسادند؟
  • امید IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 3
    از پلیس باید با قدرت حمایت کنیم. تضعیف پلیس برابر است با تضعیف امنیت جامعه.
  • کسری IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    5 2
    آخه برای چی مامور پلیس رو بازداشت کردید ؟ اون به وظیفش عمل کرد. اون معتاد ازگل که در هر صورت میمرد. میرفت یه گوشه ای انقدر هرودین میزد به بدن نحسش که سنکوپ می کرد. موندم عجب خانواده احمقی بودن که دخترشونو دادن به همچین جونوری. الان هم باید این شبکه های کثیف معاند رو هر چه سریعتر قطع کنید. چون این کثافتا جزء دروغ و خزعبلات و مغشوش کردن ذهن مخاطب کار دیگه ای بلد نیستن
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      0 2
      هو آمو؟! يواش. اون "معتاد ازگلو " كي معتاد كرد؟ نكنه مادرزادي معتاد بوده؟ چشماتو بازكن. تو مسلموني . چرا دروغ چرا ريا. بسه ديگه الان همه نت دارن و چوپانها هم انلاينن مي دون چي شده چي نشده!! جسارت به چوپانها نشه!! برادران شريف ما هستند.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    2 3
    قیامت نزدیک تر از اون چیزیه که فکرشو میکنید.
    • CH ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      11 0
      و خیلی بد زمانی است برای مروجان و اعتیاد و بی حجابی و بی عفتی و حامیان آنها.
  • CA ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    2 1
    موضوع سپهری نژادی سیاسی نبود. خطای یک مامور بود. محاکمه هم خواهد شد
  • سید IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 0
    به اصطلاح اصلاح طلبان پیاده نظام و نفوذیهای برعندازان و آمریکا و اسراییل در ایران هستند و باید هر چه زودتر این انگلها از جامعه حذف شدند
  • صرفا جهت اطلاع IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 0
    اراذل و اوباش باید نابود شود ...
  • هادی IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    3 0
    حالا این وسط بیگانه دنبال ناامنی و اشوب داخل کشور هست و مردم طعمه
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    5 1
    گورپدر حزب اتحاد ضدانقلاب. درود بر ناجا. اشتباهی هم اگه شده باشد خود ناجا برطرف می کند نیازی به هیچ پادو غرب و فتنه گری نیست.
  • رضا IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 0
    سلام مشرق جان امنیت کشور مرهون تلاشهای نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح است و از این بابت متشکریم مخصوصا از شهدای بزرگوار که همواره مدیون آنها هستیم
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    3 0
    دست پلیس درد نکند که یک اشرار که باعث اغتشاش و وحشت هراس درمنطقه شده بر خورد کرده مهم ترین چیز اقتدار پلیس درمقابله با آشوب گران است
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 1
    کسانیکه نیروی خدوم انتظامی ایران با پلیس نژاد پرست مقایسه میکنند وفرمان شورش صادر می کنند وسوژه برای دشمنان به وجود می آورند خائن هستند وباید با آنها بر خورد شود
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    2 0
    من اصلا اصلاح طلبها راقبول ندارم . همش توجیه همش توجیه
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    2 0
    تمام اخبار رسانه غربی شده این مفنگی! خلایق هر چه لایق
  • US ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 0
    مرگ بر مصی علینژاد
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 1
    چه ربطی داره؟
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    1 0
    معتاد نه... فحاش به ناموش بوده حقش بوده!!! آیا انسان بود که این طور به نوامیس بی احترامی می کرد؟
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    2 0
    استرسی که پلیس های ما در استفاده از اسلحه دارند..هیچ پلیسی ندارد ...!!! صداوسیما باید برای مردم جا بندازه....کلیپ و محتوا در فضای مجازی منتشر کنه ...!!
  • ملائی IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    3 0
    مرگ بر منافقین بازسازی شده در حزب اتحاد ضد ملت
  • کیایی IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    1 0
    درود برحافظان وطن
  • M.dianati IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    حافظه تاریخی عقب مانده های ذهنی رخت بر بسته است.مغالطه هایی که خودشان هم باور ندارند.بهتر است حزب اتحاد ملت بتر معنایی این کلمات را بفهمند.این گروهک منفافقی است که بصیرت ملت و اقتدار امت درمانش خواهد کرد.اما مسئولان نیز باید چشم فتنه را کور کنند اجازه ندهند عزت نیروهای نظامی و انتطامی این حافظان امنیت وعزت ملی ،توسط انان که بویی از غیرت و حتی عرق ملی نبرده اند خدشه دار شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس