کد خبر 1135425
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
فیفا طلبکاری جدی‌تر از برانکو برای پرسپولیس

پرسپولیس برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود، باید علاوه بر تمام پول برانکو، ۶۰ هزار فرانک هم بابت جریمه دیرکرد و هزینه رسیدگی به فیفا بپردازد تا بتواند پنجره نقل و انتقالات خود را باز کند.

به گزارش مشرق، «امیر ساعدوکیل» در مورد آخرین وضعیت پرداختی مطالبات «برانکو ایوانکوویچ» گفت: باشگاه پرسپولیس چهار روز پیش مبلغ ۸۵ هزار یورو دیگر از مطالبات برانکو را پرداخت کرد. وکیل او قرار است به محض نشستن پول به حساب، باشگاه را از آخرین وضعیت باقی مانده مطالبات این مربی مطلع سازد تا پس از تامین منابع مالی در آینده‌ای زود به حساب برانکو واریز شود و پرونده این ماجرا بسته شود.

وی افزود: مشکل اصلی آن ۶۰ هزار فرانکی است که باید به فیفا پرداخت کنیم. به خاطر شرایط تحریم‌ها این امکان وجود ندارد که به صورت مستقیم پرداخت کنیم به همین دلیل باید با فیفا وارد مذاکره شویم تا راهی را برای پرداخت پیدا کنیم. پس از آنکه مطالبات برانکو به طور کامل پرداخت شد، برای حل مشکل فیفا هم اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

چقدر تا بسته شدن پرونده برانکو مانده است

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا باشگاه مطالباتی در فیفا دارد که بتواند این پول از آنجا پرداخت شود، خاطرنشان کرد: پس از آنکه پول ایگور پانادیچ، مارکو استیلینوویچ، چند پرونده دیگر و بخشی از مطالبات برانکو از این پول پرداخت شد، مطالبه‌ای دیگر از فیفا نداریم که بتواند این مشکل را حل کند.

وی همچنین در مورد پرونده «شجاع خلیل‌زاده» و شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن خاطرنشان کرد: او خارج از بازه زمانی که در قرارداد وی ذکر شده است، اقدام به فسخ کرده است. ما هم شکایتمان را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برده‌ایم. از دید ما خلیل‌زاده تخلف کرده و اگر کمیته وضعیت هم چنین تشخیصی بدهد، آن زمان از طریق فیفا اقدام خواهیم کرد.

ساعدوکیل در رابطه با دفاعیات «عیسی آل‌کثیر» تصریح کرد: دفاعیات محکمی در این پرونده داشتیم و لایحه‌های دفاعی خود را ارسال کردیم اما کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روی مسائل نژاد پرستانه تاکید دارد.  سوابق خوشحالی پس از گل آل‌کثیر را فرستادیم اما کنفدراسیون به ما گفت که اگر هوادارانی که این صحنه را می‌بینند برداشت نژادپرستانه کنند، بازیکن با محرومیت مواجه می‌شود و مثال بازیکن بحرین را زد که برابر هنگ کنگ یک خوشحالی پس از گل انجام داد و جریمه شد. با این حال ما دوباره دفاعیاتمان را تکمیل‌تر به AFC ارسال کردیم.

وی در خصوص آخرین پرونده درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت «وحید امیری» گفت: این پرونده نیز در دستور کار است. البته هنوز اقدامی انجام ندادیم اما در دستور کارمان است که برای این بازیکن هم اقدامات لازم را انجام دهیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دریکوند IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    بابامسعود؟؟؟بدو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس